دانلود و خرید کتاب سفر به سرزمین سرگردانی کریس کالفر ترجمه الهام فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر به سرزمین سرگردانی اثر کریس کالفر

کتاب سفر به سرزمین سرگردانی

معرفی کتاب سفر به سرزمین سرگردانی

سفر به سرزمین سرگردانی جلد پنجم از مجموعه قصه‌های همیشگی نوشته کریس کالفر است. این مجموعه داستان‌های فانتزی و هیجان انگیز در فضای قصه‌های پریان برای کودکان روایت می‌کند. در هر کدام از جلدهای این مجموعه ماجراهای خارق العاده و شگفت‌انگیزی روایت می‌شوند که کودکان را با خود به سرزمین قصه‌ها می‌برند.

درباره کتاب سفر به سرزمین سرگردانی

کتاب سفر به سرزمین سرگردانی ماجرای دو کودک است. الکس و کانر بیلی دختر و پسر دوقلویی هستند که در دنیای قصه‌ها رفت و آمد  دارند، آن‌ها در قسمت‌های قبلی متوجه حضور موجودی پلید به نام نقاب‌دار شده‌اند و توانسته‌اند او را عقب برانند، اما نقاب‌دار با ارتشش برگشته است. الکس و کانر متوجه می‌شوند راه نجات دیگر سفر به قصه‌های مشهور نیست، آنها باید به قصه‌هایی که کانر در کودکی نوشته است سفر کنند تا بتوانند نقاب‌دار و سپاه قدرتمندش را شکست دهند. این کتاب شما را به دنیای قصه‌های قدیمی می‌برد و می‌توانید از خواندن آن لذت ببرید.

خواندن کتاب سفر به سرزمین سرگردانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سفر به سرزمین سرگردانی

شاگردان خانم پیترز برای او مثل بچه‌های نداشته‌اش بودند. آرزو داشت که آن‌ها هرجا هستند، شاد و سالم باشند. آرزو می‌کرد وقتی که خودش دیگر منبع عشق و راهنمایی زندگی‌شان نیست، بتوانند کسی را پیدا کنند که جای او را برایشان پر کند.

دکتر میچل آرام گفت: «اِوِلین؟»

با اینکه شاگرد قدیمی‌اش دیگر مدیر منطقه بود، ولی برای خانم پیترز عجیب بود که به اسم کوچک صدایش می‌کرد.

با صدای آرام جواب داد: «بله، دکتر میچل؟»

دکتر میچل با لبخندی گشاد پرسید: «هیچ‌وقت شاگرد نورچشمی داشتی؟ می‌دونم که نباید بین بچه‌ها فرق بذاریم، ولی شاگردی هست که با بقیه برات فرق داشته باشه؟ البته به غیر از من.»

خانم پیترز هرگز به این موضوع فکر نکرده بود. در طول دوران کاری‌اش به بیش از پانصد دانش‌آموز درس داده بود و هرکدام به دلایل مختلفی در خاطرش مانده بودند، ولی هیچ‌وقت انتخاب شاگرد نورچشمی در اولویت‌هایش قرار نداشت.

گفت: «خب معلومه که از همراهی با بعضی‌هاشون بیشتر لذت برده‌ام، ولی هیچ‌وقت نتونستم از بینشون فقط یکی رو انتخاب کنم. این کار نیازمند قضاوته و قضاوتِ یه بچه مثل قضاوتِ یه اثر هنری نیمه‌تمامه. هر بچه‌ای با مشکلات خاص خودش به کلاس می‌آد، چه مشکلات رفتاری و چه مشکلات آموزشی. این وظیفهٔ معلمه که این مسائل رو تشخیص بده و بدون اینکه دانش‌آموزها رو بابت این مشکلات تحقیر کنه، به اون‌ها کمک کنه بهشون غلبه کنن.»

دکتر میچل هرگز این‌طور به این موضوع نگاه نکرده بود. حتی در بزرگسالی هم هنوز چیزهایی از خانم پیترز یاد می‌گرفت.

گفت: «با اینکه رئیس منطقه هستم، همیشه شاگرد شما باقی می‌مونم.»

خانم پیترز خندید و گفت: «اوه، دکتر میچل. شاگردی ما توی کلاس درس زندگی هیچ‌وقت تمومی نداره.»

خانم پیترز که خیال می‌کرد جواب ندادن به سؤال دکتر میچل بهترین جواب است فوراً به اشتباهش پی برد. عکسی از آخرین کلاس ششمش که برای سه سال پیش بود روی صفحه نمایان شد. چهرهٔ شاگردهای قدیمی‌اش را از نظر گذراند و نگاهش روی چهرهٔ دوقلوهایی به اسم اَلِکس و کانِر بِیلی ثابت ماند.

موهای الکس صاف و مرتب پشت تِل صورتی‌اش قرار گرفته بود و یک دسته کتاب را محکم به سینه چسبانده بود. نیشش تا بناگوش باز بود، چون مدرسه را از همه‌جای دنیا بیشتر دوست داشت. برعکس او، برادرش با چشم‌های پُف‌کرده و دهان باز، طوری به نظر می‌رسید که انگار تازه از خواب بیدار شده و اصلاً خبر ندارد که جلوی دوربین است.

نظرات کاربران

StarShadow
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

توی ژانر و رده سنی خودش توی کتابای پرتقال بهترینه. ارتباط ها و ماجراجویی های جدید از تو دل قصه های قدیمی عالیه! هر جمله از صفحات هر کتابش یه جادوی فانتزی و جذاب داره که ماجراهای جدیدی رو رقم

- بیشتر
💜
۱۴۰۰/۰۶/۱۲

وای خدا باورم نمیشه جلد پنجم این مجموعه اومد😍😍😍 یکی از بهترین مجموعه هایی بود که خوندم💖😍 به کسایی که ژانر ماجراجویی و تخیلی ، فانتزی دوست دارن حتما این کتاب رو بخون.😍🤩😄

sana
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

سلام این کتاب خیلی عالی هست ولی من واقعا ناراحت هستم که ترجمه این مجموعه شش جلدی این همه طول کشیده

Cilli
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

بالاخره جلد پنجم مجموعه منتشر شد:) عالیییییی ترینننننه💕🍒

کاربر ۱۳۸۳۶۸۷
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

به نظرم جزو بهترین مجموعه های نشر پرتقال هست در خریدش شک نکنید.

ariyan
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

این مجموعه شش جلدیه و با این سرعت انتشارات خدامی ونه جلد شیش چند سال دیگه طول میکشه

star girl
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خیییییییییلی کتاب خوبیه من چاپیش رو دارم عالیههههه ولی نصفه تموم شد باز😪 بیچاره الکس امیدوارم تو جلد بعدی بتونه طلسم رو شکست بده چون هر قصه ای با اتفاق خوب تموم نمیشه

- mira .
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

کتاب بسیار زیبایی بود،پیشنهاد میکنم کسانی که به کتاب هایی با سبک و ژانر تخیلی و ماجراجویانه و دور از ذهن علاقه دارن 6جلد این کتاب را بخونن چون خیلی زیباست. جلد ششم به تازگی ترجمه شده. خیلی زیباست و اگر نخونین

- بیشتر
•𝒷‌𝓪𝓻𝓪𝓃 ִֶָ🤍🌿
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

من نسخه ی چاپی این کتابوخوندم،وبه نظرم محشرررر بود!:) فکرشوبکن بتونی به داستانایی که نوشتی سفر کنی! سفربه یه دنیای دیگه خیلیییی هیجان انگیزوگیج کنندست،به ویژه دنیایی که ساخته ی تخیل خودت باشه! :) توی این بخش الکس و کانربه داستانای کانر سفرمیکنن

- بیشتر
دختر کتاب گرد
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

《برای کسانی که عاشق هیجانن 》 به نظرم این کتاب واقعا گزینه مناسبیه چون نویسنده توی تمام فصول این کتاب جوری مزه هیجان ریخته که شما اصلا نمیتونید ازش دست بردارید. 😍😍🤩🤩💕💕

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
هیچ‌وقت اون‌قدر اوج نگیر که وقتی نگاهت به زمین افتاد بترسی.»
anita
وقتی نمی‌تونی چیزی رو که می‌خوای داشته باشی، از چیزی که داری بهترین استفاده رو بکن!»
arefe
«ما معلم‌ها نباید دانش‌آموزهامون رو تشویق کنیم تا به کسانی که ما دوست داریم تبدیل بشن، بلکه باید کمکشون کنیم تا اونی بشن که باید باشن. یادتون باشه، شاید این تشویقی که ما از دانش‌آموزانمون به عمل می‌آریم، تنها تشویقی باشه که توی زندگی‌شون دریافت می‌کنن، پس در این زمینه دست‌ودل‌باز باشین.
- mira .
«گاهی برای بَرنده شدن باید باخت.»
arefe
مرز بین شجاعت و حماقت خیلی باریکه..
arefe
هر مردی که تاج روی سرش باشه، می‌تونه مُلک و رعیت تشکیل بده، ولی دوختن لحاف از نخ یه مرد واقعی می‌طلبه.»
anita
با علمی‌ترین تحلیل، با در نظر گرفتن تمام اصول علمی و فنی، این فقط می‌تونه جادو باشه...
زهرا
تأیید دیگران فقط یه راه میان‌بر به عزت‌نفسه. گاهی لازمه اگه چیزی رو واقعاً از ته دل می‌خوایم، برای رسیدن بهش خودمون به خودمون الهام ببخشیم. گاهی باید خودمون ابرقهرمان خودمون باشیم.»
arefe
هیچ‌وقت تسلیم نشن! این شجاعته که به ابرقهرمان‌ها برتری می‌ده!
arefe
هیچ‌وقت اون‌قدر اوج نگیر که وقتی نگاهت به زمین افتاد بترسی.
arefe

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان