دانلود و خرید کتاب خیام در رنگ و نقش رضا باباخانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خیام در رنگ و نقش اثر رضا باباخانلو

کتاب خیام در رنگ و نقش

معرفی کتاب خیام در رنگ و نقش

کتاب خیام در رنگ و نقش اثر رضا باباخانلو یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه ادبیات و هنر است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب خیام در رنگ و نقش هم به معرفی حکیم عمر خیام نیشابوری می‌پردازد و هم درباره رنگ‌ها و تکنیک‌هاحرف می‌زند. طرح‌هایی را برای رنگ‌آمیزی در اختیارتان می گذارد که در آنها، شعرهای خیام را هم می‌خوانید. اگر کمی دقت و حوصله داشته باشید نتیجه کار به تابلویی زیبا تبدیل خواهد شد.

بهتر است قبل از شروع به رنگ‌آمیزی بدانید که هر رنگ شخصیت مخصوص به خود را دارد و ترکیبات گوناگون رنگ‌ها، تأثیرات کاملاً متفاوتی را بر بیننده‌ خود خواهند گذاشت. ابتدا کمی درمورد رنگ‌ها و ترکیباتشان مطالعه و بعد شروع به رنگ‌آمیزی کنید.

خواندن کتاب خیام در رنگ و نقش دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به ادبیات و هنر را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۴۹۷۳۶
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

کتاب خوب و پر محتوایی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۲۵۰
۳۵,۵۵۰
۴۰%
تومان