دانلود و خرید کتاب آکوردهای گیتار آنتوان پولین ترجمه رضا باباخانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آکوردهای گیتار اثر آنتوان پولین

کتاب آکوردهای گیتار

معرفی کتاب آکوردهای گیتار

کتاب آکوردهای گیتار نوشتۀ آنتوان پولین با ترجمۀ رضا باباخانلو در انتشارات آوند دانش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ آسان بیاموزیم قرار دارد و راهنمایی است برای تمامی آکوردهایی که نیاز دارید تا به یک نوازندۀ حرفه‌ای گیتار تبدیل شوید.

درباره کتاب آکوردهای گیتار

کتاب آکوردهای گیتار راهنمایی برای شناخت و یادگیری حالت‌های مختلف آکوردها از جمله ماژور، مینور، کاسته و آکوردهای پرقدرت است. کتاب حاوی تصاویر، جدول‌ها، اصطلاحات، نکات و راهنمایی‌هایی است که در زمانی کوتاه به خواننده کمک خواهند کرد. این راهنمای ساده و جامع، علاوه بر بالا بردن میزان اعتمادبه‌نفس در نوازندگی، صدها آکورد جدید را به معلومات موسیقایی می‌افزاید.

کتاب به‌گونه‌ای تظیم شده است که خواننده با خواندش بتواند بهترین حالت اصوات را ایجاد کند، از تصاویر استفاده کند تا همیشه آکوردها را درست اجرا کند، بر آکوردها مسلط باشد، با علم ادغام آکوردها آشنا شود، دستورالعمل‌های کامل و مصور را دنبال کند، مسیر خود را برای نواختن آکوردهای مینور، ماژور، معلق، کاسته و ... قدم‌به‌قدم بپیماید، تکنیک‌های نواختن خود را بالا ببرد و حرفه‌ای‌تر شود.

کتاب آکوردهای گیتار ۳۰ روش برای نواختن آکوردها در هر کلید ارائه کرده است. این آکوردها در دسته‌بندی‌های مناسب طوری ارائه شده‌اند که به‌راحتی در دسترس باشند.

خواندن کتاب آکوردهای گیتار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران موسیقی به‌ویژه ساز گیتار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتوان پولین

آنتوان پولین از دانشگاه موسیقی برکلی در بوستون به‌عنوان دانشجوی ممتاز فارغ‌التحصیل شد. تلاش‌های پولین در جایگاه نوازندۀ حرفه‌ای گیتار، جایزۀ استعداد جوان پاریس را در ۲۰۰۴ به خاطر آلبوم دومش برای او به ارمغان آورد. کسب دیپلم افتخار دولت فرانسه در موسیقی جاز، تدریس موسیقی و رهبری گروه‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در مدرسه موسیقی جاز در شهر تور فرانسه نیز در کارنامۀ هنری او به چشم می‌خورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

قیمت:
۱۲۶,۰۰۰
تومان