دانلود و خرید کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال مایسه امانزاده سید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال اثر مایسه امانزاده سید

کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال

معرفی کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال

کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال نوشته مایسه امانزاده سید و دیگران است. کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال که نشر عطران منتشر کرده است به کسب‌وکارهای تازه‌ای می‌پردازد که در دوران ما رواج پیدا کرده‌اند.

درباره کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال

نویسنده در این کتاب کسب و کارهایی که در ایران وجود ندارند را بررسی کرده است و آنها را معرفی  و پیرامون وظایف، مهارت‌ها و توانمندی‌های شغلی مورد نیاز، نوع مشتری و خواسته‌هایشان و درآمد هریک مطالبی ارائه می‌شوند. 

اگر نگاهی به تغییرات مشاغل بیندازیم، می‌بینیم که بسته به شرایط اجتماعی، نیازهای اقتصادی و پیشرفت‌های فناوری، کسب و کارها تغییرات زیادی در طول زمان داشته‌اند. این دگرگونی‌ها در برخی دوره‌ها بسیار شدیدتر بوده است. بدون تردید یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر مشاغل از شیوه‌ سنتی به سمت مدرن‌شدن «صنعتی شدن» بود؛ تا جایی که بسیاری از اندیشمندان دو مفهوم پیشگفت را مکمل یکدیگر می‌دانند. موضوع مهم آن که رقابت شدید جهانی در برخی فناوری‌های پیشرفته و عدم انتقال آن به کشورهای فاقد آن فناوری‌ها باعث به وجود آمدن کسب و کارهایی در کشورهای صاحب فناوری شده که کشورهای فاقد فناوری از کسب و کارهای مربوط به آن فناوری‌ها محروم هستند. با وجود پیشرفت‌های سترگ و چشمگیر کشور عزیزمان ایران در برخی از این حوزه‌ها (از جمله فناوری هسته‌ای، دفاعی و موشکی، ساخت زیردریایی‌های پیشرفته، ریزفناوری، زیست‌فناوری و غیره) هنوز در حوزه‌هایی فناوری‌های جدید را در ایران نداریم و به تبع آن کسب و کارهای پیرامون آن فناوری‌ها نیز فرصت چندانی برای نشو و نما در بازار ایران نیافته‌اند. بخشی از کسب و کارهایی که در این کتاب معرفی خواهند شد مربوط به این دسته از مشاغل هستند.

خواندن کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ۹۹ کسب و کار جدید در عصر دیجیتال

پس از موج صنعتی‌شدن بیشترین تغییرات در زمینه‌ کسب و کار، یا شدیدترین تغییرات از ابتدای زندگی بشر تاکنون، مربوط به «موج اینترنت» و فناوری‌های مربوط به آن است. این موج آن‌قدر گسترده بود که تأثیر شگرفی بر زندگی بشر و تمام جنبه‌های آن به وجود آورد. هر چند سال‌ها است که وارد این موج شده‌ایم و تقریباً تاکنون همه‌ی افراد آن را پذیرفته‌اند؛ اما باز هم ابعادی از آن ما را غافلگیر می‌کند. اینترنت سرعت، دقت و وسعت کارها را در زندگی و کسب و کار متحول کرد. امروزه کسب کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک سبب شده است تا افراد زیادی حوزه‌ی فعالیتی خود را تغییر دهند. شاید یکی از بزرگترین دستاوردهای اینترنت و فضای مجازی امکان بهره‌برداری از منابع انسانی از راه دور یا «دورکاری» باشد. تجربه‌ی اخیر پاندمی کرونا نشان داد که این موضوع تا چه حد مهم، ضروری و حیاتی است. با این مقدمه می‌توان گفت که جهان و ایران به سمت کاهش هر چه بیشتر حضورهای غیرضرور و بهره‌گیری از توان متخصصان از جای جای گیتی پهناور حرکت می‌کنند و پس از این سرعت این حرکت بیشتر خواهد شد. بخش دیگری از کسب و کارهایی که در این جستار معرفی خواهند شد کسب و کارهای مجازی و اینترنتی هستند که هنوز در ایران جایگاه خود را به خوبی نیافته‌اند.

کسب و کارهای دیگری نیز هستند که در ایران وجود ندارند؛ دلیل آن مغایرت با هنجارهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی یا سیاسی کشور است و یا برای فعالیت در آن کسب و کارها منع قانونی وجود دارد. شغل‌هایی مثل پرورش خوک، تولید و توزیع مشروبات الکلی، کسب و کارهای ارائه دهنده‌ی خدمات جنسی، قمارخانه‌ها و غیره در این دسته می‌گنجند که بنا به همان مغایرت‌ها و موانع قانونی از ذکر نمونه‌های این مشاغل در این جستار خودداری می‌شود.

نظرات کاربران

mehrnaz
۱۴۰۰/۰۹/۰۳

آخه این که فقط فهرستش تو نمونه بود. لطفا یکم به کتابا توجه کنید بعد براشون نمونه تعیین کنید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان