دانلود و خرید کتاب هوش هیجانی ۲ جوزف گریفیث ترجمه یونس شاکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش هیجانی ۲ اثر جوزف گریفیث

کتاب هوش هیجانی ۲

معرفی کتاب هوش هیجانی ۲

کتاب «هوش هیجانی ۲» نوشتۀ جوزف گریفیث و ترجمۀ یونس شاکری است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب بررسی هوش هیجانی در انسان و نقش آن در زندگی است.

درباره کتاب هوش هیجانی ۲

آیا تصور می‌کنید که هوش هیجانی دارید؟ اگر نه پس مطمئن باشید که کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید.

 هوش هیجانی چیست؟ هوش هیجانی مهارتی است که به افراد کمک می کند هیجانات مختلف خود در شرایط بسیار متفاوت را کنترل کرده و رفتاری از خود بروز دهند که بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد. تمام افراد طیف وسیعی از هیجان را دارند؛ مانند خشم، استرس، شادی، غم و … که وقتی شرایط و لحظات پیش‌بینی‌ناپذیر را تجربه می‌کنند امکان دارد هیجانات مختلف با هم بروز کند. هوش هیجانی در این موقعیت‌ها به کمک افراد می‌آید تا خود را به دردسر نیندازند و تحمل خود را بالا ببرند.

هوش هیجانی در تمام انسان‌ها وجود دارد و تفاوت در کنترل و تنظیم آن‌هاست که معنا پیدا می کند برای همین است که موضوع هوش هیجانی برای حفظ کیفیت زندگی مهم است. کتاب هوش هیجانی ۲ راهنمایی است که به افراد کمک می‌کند از هوش هیجانی برای زندگی بهتر و روابط شادتر، موفقیت در کسب‌وکار، بهبود مهارت‌های اجتماعی، روابط عاطفی، مدیریت ارتباط و تأثیرگذاری استفاده کنند. 

کتاب هوش هیجانی ۲ در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: هوش هیجانی چیست و چرا اهمیت دارد؟»، «فصل دوم: چهار ویژگی هوش هیجانی»، «فصل سوم: افسانه‌های عجیب در مورد هوش هیجانی»، «فصل چهارم: مراحل چگونگی رشد هوش هیجانی»، «فصل پنجم: هوش هیجانی در مدرسه و یا محل کار»، «فصل ششم: هوش هیجانی و سلامت»، «فصل هفتم: هوش هیجانی و روابط»، «فصل هشتم: تعامل بین هوش هیجانی و هوش اجتماعی» و «فصل نهم: درک تخلیۀ هیجانی و تعامل با آن»

خواندن کتاب هوش هیجانی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و همچنین دانشجویان روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هوش هیجانی ۲

«به زندگی خود نگاهی بیندازید. به‌احتمال زیاد متوجه خواهید شد که سبک زندگی شما چقدر شلوغ و درهم است. این نوع زندگی باعث می‌شود ارتباط با خود و احساسات عاطفی خود را از دست بدهید. شما باید سعی کنید نقاط مختلف طول روز را تنظیم و زمان‌سنجی کرده و مجدد با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. به‌محض خاموش‌شدن تایمر، کار خود را متوقف می‌کنید، روي دو پاي خود ایستاده و نفس عمیق می‌کشید. درك کنید که هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، بیشتر آن را به طبیعت دوم خود تبدیل می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۶۸۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان