دانلود و خرید کتاب شاه کلید ثروت ناپلئون هیل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاه کلید ثروت اثر ناپلئون هیل

کتاب شاه کلید ثروت

نویسنده:ناپلئون هیل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شاه کلید ثروت

کتاب شاه کلید ثروت نوشته ناپلئون هیل است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شده است. در اینجا ثروت به معنی نزدیک شدن به خوشبختی است. این کتاب به شما کمک میکند از راهی که خودتان می‌خواهید خوشبخت شوید.

درباره کتاب شاه کلید ثروت

این «شاه‌کلید» وسیله‌ای ابتکاری است که صاحبانش با آن می‌توانند درِ جایی را باز کنند که آن‌جا راه‌حل تمامی مشکلاتشان را خواهند یافت. نیروهای جادویی آن فراتر از نیروهای جادویی جادوگران بزرگ است.

این کتاب به شما شیوه‌ای ارائه می‌دهد که به‌وسیله‌ آن می‌توانید اختیار کامل ذهن خویش را در دست بگیرید؛ بدین‌گونه به انسان توانایی می‌بخشد تا بر احساسات قلبی و نیروی تفکر خویش تسلط کامل یابد. با این کتاب شما به سمت خوشبختی می‌روید. 

خواندن کتاب شاه کلید ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال کسب پول بیشتر در زندگی هستید این کتاب را از دست ندهید.

فهرست کتاب شاه کلید ثروت

فصل اول - سرآغاز همه ی ثروت ها

فصل دوم - دوازده ثروت زندگی

فصل سوم - هشت فرمانده

فصل چهارم - قطعیت هدف

فصل پنجم - عادت طی کردن کیلومتر اضافی

فصل ششم - عشق، رهایی بخش نوع بشر

فصل هفتم - اندیشه پردازی

فصل هشتم - تحلیل اندرو کارنگی از اصل اندیشه پردازی

فصل نهم - ایمان و اعتقاد

فصل دهم - قانون نیروز عادت کیهانی

فصل یازدهم - نظم و انضباط شخصی

دوازده ثروت زندگی

نگرش ذهنی مثبت

سلامت جسمانی

هماهنگی در روابط انسانی

رهایی از ترس

امید موفقیت

توانایی ایمان آوردن

تمایل در سهیم شدن مواهب و نعمات خود با دیگران

کار عشق

داشتن ذهن باز

نظم و انضباط شخصی

توانایی درک احساس اشخاص

امنیت اقتصادی

 درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل از نویسندگان پیشرو در حوزه موفقیت است. او در اکتبر سال ۱۸۸۳ در ویرجینیا در منطقه‌ای که مردمش کم‌سواد و خرافاتی بودند به دنیا آمد. پدرش آهنگر بود و خانه‌ای محقر داشت. مادرش هم در جوانی بر اثر بیماری و سوء تغذیه، درگذشت. هیل همیشه حسرت زندگی هم سن و سالان ثروتمندش را می‌خورد، او که با ازدواج مجدد پدرش کاملا تنها و بی‌پناه شده بود به خواندن کتاب پناه برد. کتاب تنها دلخوشی او در روزهای سخت نوجوانی و جوانی‌اش بود.

ناپلئون از سیزده سالگی به خلاصه‌نویسی و داستان‌نویسی علاقه داشت برای همین توانست خبرنگار روزنامه شود. او نام گزارشگر کوهستان را برای خود انتخاب کرد و با پولی که از خبرنگاری به دست می‌آورد، تحصیل می‌کرد.

در ۱۸ سالگی توانست وارد دانشکده حقوق جورج تاون شود اما تامین مخارج زیاد دانشگاه در توانش نبود، برای همین بیشتر وقت خود را صرف روزنامه‌نگاری کرد.

ناپلئون هیل روحیه خشن و ریسک‌پذیری داشت و حتی با خود اسلحه هم حمل می‌کرد. او استعداد خوبی هم در نوشتن داشت و در دوره کاری‌اش در روزنامه توانست با افراد سرشناس زیادی مصاحبه کند. او از تجربیات افراد موفق درس می‌گرفت و آنها را در زندگی به کار می‌برد.

ٰناپلئون هیل در سال ۱۹۲۸ کتابی بانام «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. بعد از آن مجله خود را به نام «قوانین طلایی هیل» تاسیس کرد. در سال ۱۹۳۰ هم کتابی درباره رسیدن به موفقیت نوشت. کتاب‌های هیل به زودی پرفروش شدند و کتاب «علوم موفقیت» او در سال ۱۹۶۰ رکورد زد و ۳۰ میلیون نسخه فروخت.

ناپلیون هیل در سال ۱۹۷۰، زمانی که در حال نوشتن کتاب «تو می‌توانی کار کنی و معجزه ببینی» بود، در ۸۷ سالگی درگذشت.

یکی از معروفترین کتاب‌های هیل که تا به حال از پرفروش‌های موفقیت بوده است کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» است که ناشران گوناگونی در ایران هم آن را به فارسی ترجمه و منتشر کرده‌اند.

این اثر یکی از کاملترین کتاب‌های موفقیت در قرن بیشتم محسوب می‌شود و در هر فصل خود به یکی از رازهای پول جمع کردن اشاره می کند. طبق گزارش‌ها این کتاب زندگی پانصد نفر را متحول کرده است.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۶۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان