دانلود و خرید کتاب خودت را ثروتمند بدان ژوزف مورفی ترجمه زینب سادات موسوی معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت را ثروتمند بدان اثر ژوزف مورفی

کتاب خودت را ثروتمند بدان

معرفی کتاب خودت را ثروتمند بدان

کتاب خودت را ثروتمند بدان نوشتهٔ ژوزف مورفی و ترجمهٔ زینب سادات موسوی معلم است. انتشارات آستان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. نویسنده باور دارد که مطالعهٔ این کتاب می‌تواند شما را ثروتمند کند.

درباره کتاب خودت را ثروتمند بدان

از قدرت ضمیر ناخودآگاه خود برای یافتن ثروت واقعی استفاده کنید. کتاب خودت را ثروتمند بدان در این راه به شما کمک می‌کند. این کتاب ابتدا درمورد «راز قدرت معجزه‌آسا برای ثروت‌های بی‌نهایت» توضیح داده و سپس به این پرسش‌ها پاسخ داده است که چگونه یک‌باره از نیروی معجزه‌آسایی که شما را ثروتمند می‌کند استفاده کنید؟ چگونه ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند و چگونه به آن‌ها ملحق می‌شوید؟ چگونه اکنون حق خود را برای ثروت بی‌نهایت مطالبه کنیم؟ چگونه افکار معجزه‌آسا ثروت شما را افزایش می‌دهد؟ چگونه کلمات دقیقی را بیان کنید که برای شما پول می‌آورد؟ چگونه ماشین پول روانی را فعال کنیم؟ نویسنده باور دارد که مطالعهٔ این کتاب می‌تواند شما را ثروتمند کند؛ ثروت مادی.

خواندن کتاب خودت را ثروتمند بدان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و ارتباط آن با کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودت را ثروتمند بدان

«هنگامی که ریک متوجه دامی شد که در آن گرفتار شده بود و مسئولیت افکار و خواسته‌های خود را پذیرفت، برای تغییر نگرش خود تلاش کرد. او کم کم برای همه همکارانش همان موفقیت، موفقیت، ثروت و برکتی را که برای خودش آرزو می‌کرد آرزو کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان