دانلود و خرید کتاب حالا خوب می فهمم وین دایر ترجمه مرجان رزم‌آزما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حالا خوب می فهمم اثر وین دایر

کتاب حالا خوب می فهمم

معرفی کتاب حالا خوب می فهمم

کتاب حالا خوب می فهمم نوشته وین دایر است که با ترجمه مرجان رزم‌آرا منتشر شده است. نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه با تجربیاتش زندگی بهتری داشته باشید.

درباره کتاب حالا خوب می فهمم

کتاب حالا خوب می فهمم نوشته دکتر وین دایر سرگذشت او است که بعد از چهل سال پیگیری طرفدارانش نوشته شده است. او در هر فصل در کتاب حالا خوب می فهمم، ماجرای نگارش آنها را به تفصیل شرح می‌دهد، به گونه‌ای که خواننده خود را در هر قدم با او همراه می‌بیند و از نزدیک با نوع تفکر، نظریات و اعتقاداتش آشنا می‌شود. او معتقد است هیچ رویدادی در دنیا تصادفی رخ نمی‌دهد و زندگی هدف خاص خود را دارد و همواره درسی به ما می‌آموزد که در انتخاب مسیر، چراغ راهمان خواهد شد.

او معتقد است همان لحظه که از مکانی نامعلوم به این جهان قدم گذاشتیم و از شکل روح به قالب جسم درآمدیم، وظیفه و مأموریتی به ما محول شد که بایستی به انجام برسانیم. او می‌گوید به‌عنوان پدر هشت فرزند، معتقد است که هر کدام از فرزندانش با شخصیت منحصربه‌فرد خود به دنیا آمده‌اند. نویسنده در کتاب حالا خوب می‌ فهمم توضیح می‌دهد که همه انسان‌ها از جهانی نامرئی با استعدادی نهفته و قطعی به این دنیا آمده‌اند. جهانی که نه شکل و قالب دارد و نه حد و مرزی و این «من» است که در این جسمِ دائمآ در حال تغییر، جای گرفته است.

او در هر بخش کتاب خاطره‌ای از دوران کودکی تا بزرگسالی‌اش روایت می‌کند، خاطره‌ای که قدم به قدم شخصیت او را ساخته است و او را تبدیل به سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا کرده است. 

خواندن کتاب حالا خوب می فهمم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دیترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

بخشی از کتاب حالا خوب می فهمم

درحالی‌که روی آن کپه برف با بقیه اعضای خانواده دراز می‌کشم، غم و اندوه عمیق آنها را می‌بینم و بلافاصله تصمیم می‌گیرم یا با خنداندن آنها شرایط را برای‌شان قابل تحمل‌تر کنم یا از آنها بخواهم به جای غصه خوردن، شاد و شنگول باشند و این دقیقآ همان کاری است که بعدها، در مقوله عرفان، با نوشتن کتاب‌هایی در مورد شکستن دام افکار منفی و نهایت لذت بردن از زندگی، انجام دادم. شکل و قالبم یک بزرگسال است با اندامی بزرگ‌تر و سن و سال بیشتر، اما همان «من» از درون چشم‌ها و گوش‌هایی جدیدتر با دنیا ارتباط برقرار می‌سازد. 

بزرگ شدن هر هشت فرزندم را تماشا کرده‌ام. همه آنها با شخصیت منحصربه‌فرد خود به دنیا آمده‌اند و شاید هم بعضی از آنها شخصیت خود را از جهانی دیگر با خود آورده‌اند، زیرا اسرار گیتی بی‌پایان است. اما کاملا مطمئنم که تنها یک ذهن خدایی مسئول همه مخلوقات در این جهان است و در این اسرار دست دارد. همان والدین، همان محیط، همان فرهنگ ولی هشت انسان منحصربه‌فرد که با ویژگی‌های خاص ذاتی خود به دنیا آمده‌اند. به گمانم جبران خلیل جبران در کتاب پیامبر کاملا این موضوع را روشن ساخته و می‌گوید:

فرزندان شما از آنِ شما نیستند، آنها دختران و پسران زندگی‌اند. آنها از طریق شما به دنیا گام نهاده‌اند و نه از شما، و هرچند با شما هستند اما به شما تعلق ندارند.

همان لحظه که از مکانی نامعلوم به این جهان قدم گذاشتیم و از شکل روح به قالب جسم درآمدیم، وظیفه و مأموریتی به ما محول شد که بایستی به انجام برسانیم. مدت‌هاست به این باور رسیده‌ام که بسیار مهم است بگذارم فرزندانم مطابق خواست و تمایلات ندای درون‌شان زندگی کنند. طبق گفتهٔ مادرم، من از زمان نوزادی و کودکی دقیقآ همین کار را انجام می‌دادم. هر کدام از فرزندانم نیز این ویژگی را ذاتآ در سرشت خود دارند. وظیفه من این است که ابتدا آنها را راهنمایی و سپس قدم به قدم همراهی کنم تا درک کنند هرچه در درون دارند همان صفت منحصربه‌فرد آنهاست که عمری راهنمای مراحل مختلف زندگی‌شان خواهد بود. 

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

hrz1313
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

کتاب خیلی خیلی عالی بود بسیار کاربردی فقط احساس میکنم ترجمه می‌تونست یه کم بهتر باشه با این که روان بود.‌.‌.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
می‌بینم قوه تخیل، بزرگ‌ترین موهبتی است که خداوند به انسان عطا کرده. هنگامی‌که به قوه تخیل محکم بچسبیم و نام خدا را تکرار کنیم، حتمآ به همه اهداف خود خواهیم رسید. تنها لازم است احساس کنیم هم‌اکنون به آرزو و هدف خود رسیده‌ایم.
hrz1313
تنها دو احساس عمیق وجود دارد: عشق و ترس. هرجا عشق باشد، ترس وجود ندارد، و هرجا ترس باشد پس عشق وجود ندارد.
hrz1313
پرهیز از قضاوت، عیب‌جویی، محکوم کردن و همه آن افکاری که باعث رنجش دیگران است، باعث می‌شود تا فرشتگان به شکل یک شخص سر راه ما قرار گیرند و در حلقه عشق و محبت خود حفظمان کنند و درنهایت کائنات دست به دست هم داده تا درهای نعمت و سعادت را به روی ما بگشایند
hrz1313
در هر قدم از این راه، همواره راهنمایانی بودند که راه درست را نشانم دهند؛ این راهنمایان برای شما نیز هستند.
hrz1313
برای هر کاری که قصد انجام آن را دارید، از تخیلات و تصاویر ذهنی‌تان استفاده کنید، بعد به‌گونه‌ای عمل کنید که گویی این رؤیا در همین لحظه به حقیقت تبدیل شده است.
hrz1313
آموزگاران همواره در پیرامون ما حضور دارند. درجه آمادگی شما برای دیدن آنها و گوش کردن به منِ برتر و عمل کردن به آنچه بصیرت درونی به شما می‌گوید، به آگاهی آموزگاران شما نیروی مضاعف می‌بخشد. بینش خود را تقویت کنید و صرف‌نظر از آنچه هرکس و هرچیز اطراف شما ممکن است عکس و متضاد آن را بگوید، به احساس درونی خود اعتماد داشته باشید. این فایده پذیرش ذهنی و عمیق حالا خوب می‌فهمم است.
hrz1313
جذابیت آموزه‌های نویل گودارد و جمله «من... هستم» این بود که نیرویی نامرئی می‌خواست متوجهم کند که تنها با توکل به خداوند است که انسان می‌تواند راهنمایان معنوی را به‌سوی خود جذب کند.
hrz1313
کارها توسط ما انجام نمی‌شوند بلکه ما نتیجه انجام کارها هستیم
hrz1313
از ناکجا به این جهان آمده‌ایم، با دست خالی، و اینجا را به مقصد ناکجاآباد، با دست خالی ترک می‌کنیم. هر دو مانند هم است. تنها مسئله بُعد مکان است.
hrz1313

حجم

۳۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان