نظرات درباره کتاب گربه راهنمای ما و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گربه راهنمای ما اثر استفان گارنیه

نظرات کاربران درباره کتاب گربه راهنمای ما

امتیاز:
۳.۷از ۴۹ رأی
۳٫۷
(۴۹)
هدیه
اول از همه این کتاب یک کتاب روانشناسی هستش که منظورش رو با گفتن خصوصیات گربه و مقایسه کردن اون با انسان بیان میکنه که باعث میشه اصلاً کتاب خسته کننده نباشد و از اونجایی که من خودم به شخصه به گربه ها خیلی علاقه داشتم این کتاب برام خیلی جذاب بود من کلاً از چیزهایی که باعث میشه نسبت به موضوع دیدگاه جدیدی پیدا کنم خوشم میاد این کتاب هم برای من اینجوری بود دیدگاه جدید راجع به گربه ها بهم داد که باعث شد بیشتر از قبل به گربه ها علاقه داشته باشم و بخوام راجع به رفتاراشون تحقیق کنم یکی از ویژگی‌های این کتاب که خیلی دوستش داشتم شروع کردن هر فصل با یه جمله یک ضرب المثل راجع به گربه ها بود و شکلک های خیلی بامزه کیوت از گربه ها هم زیرش کشیده شده بود البته نتیجه گیری که آخر فصل ها انجام می داد خیلی خوب بود فقط باید سر بعضی از مطالب خیلی فکر کنی تا بفهمی منظور نویسنده چی بود یا شایدم بخاطر ترجمه بود نمیدونم در کل این کتاب رو به شما پیشنهاد می کنم
Sara
یک کتاب تقریبا خوب ،‌نکته مثبت کتاب بیان ساده جزئیات ونکات است ارزش یکبار خواندن دار‌د
SHOKoOoH
برای کسانی که اهل خوندن کتاب های موفقیت هستند بسیار کتاب سطحیه
الهه
کتابی ساده و دوست‌داشتنی💚🐈
fatemeh.p
کتاب جالبی بود اما خب من رو زیاد جذب نکرد و من نیمه کاره رهاش کردم.موضوعش ویژگی ها و خصلت های خوب گربه هاست که انسان میتونه با کسب این خصلت ها، زندگی بهتری داشته باشه.
مرجان غایب دوست
من نسخه چاپی رو خوندم اون قدر که الکی تو اینستاگرام برای این کتاب تبلیغ شد. به نظرم زرد بود. چیز خاصی یاد نگرفتم.خیلی هم روند کتاب حوصله سر بر هست.
غزاله
خیلی جالب بود من خوشم اومد خیلی چیز ها یاد گرفتم😁🤪
shaz
حدود ۵۰ درصد کتاب کلیشه‌هایی مثل “خودت رو همونطوری که هستی دوست داشته باش” و این خزعبلاته ولی تیکه‌هایی هست که از افراد دیگه نقل شده و اون‌ها خیلی قشنگه؛ در کل اگر میخواهید بخونیدش، نخونیدش.
مردی که کتاب میخواند
عالی
zohreh
۱۳۲. اگر به تازگی شروع به مطالعه مباحث روانشناسی و توسعه فردی کرده باشید، انتخاب خوبیه. واقعیت به شخصه بخاطر مترجم و تبلیغاتی که ازش شده بود خوندمش اما چیز جدیدی بهم اضافه نکرد. کتاب خیلی خوب شروع میشه اما رفته رفته تمامی جملات تکراری و خسته کننده میشن. دقتی که نویسنده در مورد رفتار گربه‌ش داشته بینظیره و علاقتون به گربه‌ها رو بیشتر میکنه.😻
mahkia777
یجور روتین زندگی گربه ای رو بیان میکنه خیلی زیبا به کسایی ک به گربه علاقه مندد پیشنهاد میدم❤️
da☾
خیلی حس خوبی بهم می‌داد این کتاب، خیلی حال‌ام باهاش خوب بود، و توصیه‌هاش در عین ساده و ملیح بودن، آگاهی بخش و کاربردی بودن. :)
Arma
در حد یک کتاب مثبت گرای زرد بود به نظرم و نه بیشتر. ارزش خرید اصلا نداره و واقعا حوصله سر بود برای من.
ی آدم
خیلی کتاب بامزه و کاربردیه به همه توصیش میکنم مخصوصا افرادی که همیشه اضطراب دارند
Fateme
این کتاب در دسته کتاب های توسعه فردی قرار میگیرد کتاب نکات اصلی و در عین حال ساده را برای داشتن آرامش و ثبات روحی در زندگی از زبان گربه و یا بهتر است بگویید شیوه زندگی گربه بیان میکند. اگر شما خواننده کتابهای توسعه فردی هستید و در این باره کتاب هایی را مطالعه کردید؛این کتاب چیز جدیدی برای شما نخواهد نداشت اما اگر ابتدای راه هستید مطالعه این کتاب چکیده نکات طلائی در حوزه خودیاری و توسعه فردی است.
Aynaz Mahmoodi
کتابی فوق العاده برای این که رفتار های خوب گربه هارا تقلید کنیم. به شدت به cat person ها پیشنهاد میشه.
lonelyhera
کتاب جالب و جذابی بود اما در اواسط زیاده گویی و تکرار گفته ها بود اگه کتاب های روانشناسی زیاد خوندید این کتاب مناسب شما نیست ولی همین که انسان رو با گربه ها مقایسه کرده بود خیلی بامزه و جالب بود
zahra
حس خوبی اصن نتونستم از این کتاب بگیرم

حجم

۲۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد