دانلود کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی با صدای مسیح عدل‌پرور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی اثر کارل یونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی

معرفی کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی

کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی اثری از کارل گوستاو یونگ است که با ترجمه نوید اصلانی و صدای خواننده محبوب کشور، مسیح عدل پرور می‌شنوید. این کتاب گزیده‌ای از جملات کارل یونگ را دربردارد که مکتب روان شناسی تحلیلی را بنیان نهاده است. 

درباره کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی

کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی، گزیده‌ای از جملات کارل یونگ، بنیانگذار مکتب روان‌شناسیِ تحلیلی و از چهره‌های شاخص روانکاوی است. در حقیقت کارل یونگ را به دلیل رویکردهای مشهوری که در حوزه روان‌شناسی ابداع کرده است، می‌شناسند؛ این رویکردها عبارتند از: ناخودآگاه جمعی، کهن‌ الگوها و این ایده که تأثیر اجتماعی چگونه به‌آرامی سرنوشت ما را می‌سازد و آن را محدود می‌کند.

دانشی که این مرد در طول عمرش کشف کرد به جملاتی طلایی تبدیل شدند که قادرند نگرش ما به دنیای اطرافمان را دگرگون سازند. حالا در این کتاب می‌توانید جملاتی از او را بشنوید که به شما در باز ساختن زندگی‌تان کمک می‌کند. 

کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ در سال ۱۸۷۵ به دنیا آمد و در سال ۱۹۶۱ از دنیا رفت. او را به سبب فعالیت‌هایش در روانشناسی و ارائه نظریاتی می‌شناسند که امروزه تحت عنوان روان‌شناسی تحلیلی از آن یاد می‌شود. ابداع بسیاری از اصطلاحات روان‌شناسی مانند ناخودآگاه جمعی، سایه‌ها، پرسونا، عقده‌ها، آنیما و آنیموس، درونگرایی و برونگرایی از کارهای یونگ است. برخی معتقدند که هرچه فروید ناگفته گذاشته، یونگ تکمیل کرده‌ است. 

درباره مسیح عدل پرور

مسیح عدل‌پرور متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۸ است. او به همراه برادرش، آرش عدل پرور یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ و آر اند بی تشکیل داد. مسیح فعالیت خود را به همراه برادرش آرش از ۱۴ سالگی با ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی آغاز کردند. فعالیت آنها از سال ۱۳۸۳ شروع شد و تا ۱۳۹۳ سعی کردند تا مجوز بگیرند.

فعالیت مجاز آنها از مهر ۱۳۹۵ با مجوز اجرای زنده رسمی شد. اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح هفدهم اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد. از جمله قطعات این گروه می‌توان به «گل‌ها رو آب می‌دم»، «گلی»، «به همه بگو»، «دریا»، «زدی پر» و «تو که نیستی پیشم» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی

 به تعداد روزها، شب وجود دارد و هر کدام نیز به‌مانند روزِ بعد، به یک اندازه طول می‌کشد؛ حتی شادترین و خوشبخت‌ترین زندگی‌ها نیز بدون لحظاتی تاریک معنا ندارند. اگر در زندگی کفهٔ ترازوی شادی و خوشبختی با کفهٔ ترازوی غم به تعادل نرسد، آنگاه واژهٔ خوشبختی بی‌معنا می‌شود.

انسانی عاقل به من نشان بده تا برایت درمانش کنم؛ ممکن است حتی مردمی که صاف و بی‌آلایش به‌نظر می‌رسند به کمک نیاز داشته باشند.

اگر انسانی اطرافمان نباشد تنها نمی‌شویم، بلکه اگر نتوانیم چیزهایی را که از نظرِ ما مهم جلوه می‌کنند به دیگران منتقل کنیم یا اگر نتوانیم دیدگاهی را حفظ کنیم که دیگران بی‌اعتبار می‌پندارند؛ تنهایی، لزوماً، به معنای نبود دیگران در اطرافِ ما نیست، بلکه در انزوا بودن به معنای تنهایی است.

نظرات کاربران

بابک
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

کوتاه و مفید

کاربر ۶۰۰۳۷۹۸
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

بسیار خوب بود اونم باصدای مسیح عالی بود ❤️

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان