دانلود کتاب صوتی چهارراه پول سازی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهارراه پول سازی اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی چهارراه پول سازی

معرفی کتاب صوتی چهارراه پول سازی

کتاب صوتی چهارراه پول سازی نوشته رابرت کیوساکی است که با صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است. این کتاب براساس کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول نوشته شده است. به نوعی جلد دوم آن کتاب است. 

درباره کتاب چهارراه پول سازی

کتاب چهارراه پول سازی به ما می‌آموزد که سوادِ دیگری به نام «سواد مالی» وجود دارد که سیستم‌های تربیتی و آموزشی در اکثر کشورهای جهان در مورد آن سکوت کرده‌اند و در این مورد هیچ‌چیزی به انسان‌ها یاد نداده و نمی‌دهند!

 چند نفر از افراد جوان یا مسن‌تر را می‌شناسید که تحصیلات عالی دارند ولی در کار با کامپیوتر فاقد مهارت هستند یا مهارتشان پایین است؟

به‌عبارت‌دیگر، این افراد با وجودِ دارا بودن مدارک دانشگاهیِ عالی و باسواد بودن در رشته‌ی خود؛ «سواد دیجیتالی» ندارند! از همین مثال در ابعاد بسیار وسیع‌تری می‌توانید این نکته را قیاس کنید که متأسفانه بیش از ۸۰ درصدِ انسان‌ها سواد مالی کافی ندارند و به همین دلیل، گاه حتی با وجود ۳۰ یا ۴۰ سال کارِ مداوم و سخت؛ در زمان بازنشستگی، هنوز نگران آینده‌ی خود و خانواده‌هایشان هستند. این کتاب برای افرادی نوشته شده که برای هر گونه تغییری آماده هستند و می‌خواهند به امنیت و رضایت شغلی بیش‌تری دست پیدا کنند. در حال حاضر ما در اوایل عصر ارتباطات هستیم و فرصت‌های مناسبی داریم تا به قدرت‌های بیش‌تری نسبت به گذشته دست پیدا کنیم.

برای موفقیت همگی به آموزش و اطلاعاتی نیاز داریم که ما را در کوتاهترین زمان به بهترین نتایج برسانند. متأسفانه، تمامی مدارس دنیا هنوز هم دانش‌آموزان خود را برای چگونگی دسترسی به آزادی و آرامش‌های ضروری در آینده آماده نکرده‌اند و آموزش‌هایی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند که هیچ کاربردی ندارند. اما ما به فکر شما هستیم و برای زندگی آینده شما اطلاعات جالبی را فراهم کرده‌ایم. اگر به دنبال کتابی هستید که حاوی اطلاعات مناسب و آموزش‌های لازم برای زندگی موفق در عصر ارتباطات باشد، همین کتابی که در دست دارید، بهترین است.

شنیدن کتاب چهارراه پول سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

فرشید والا
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

فوق‌العاده من واسه بار دوم دارم میخونم..پدر پولدار پدر بی پول رو خوندم بعدش اینو میخونم..

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان