دانلود کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم

کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه بهار خرم و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم؟

 ویژگی افراد کم‌حرف چیست و به چه کسانی کم حرف می‌گویند؟ ایا این ویژگی نشانه خجالتی بودن است؟ یا با آن تفاوت دارد؟

 ایا کم‌حرفی هم مثل پرحرفی یک عیب است؟ اگر شما هم حس می‌کنید در دسته افراد کم‌حرف جای دارید این مقاله را بشنوید تا بیاموزید که چگونه با این ویژگی خود مقابله کنید.

 شنیدن کتاب چگونه کم‌حرف نباشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب های موفقیت و خودیاری را به شنیدن این مقاله دعوت می کنیم.

 بخشی از کتاب صوتی چگونه کم‌حرف نباشیم

به خودتان اجازه دهید تا آرام شوید

اول از همه با یک قاعده اساسی و کلی شروع می‌کنیم. بسیاری از مردم زمانی که سعی بر این دارند که کمی بیشتر صحبت کنند، بدتر خود را عصبی می‌کنند و در واقع زمانی که می‌خواهند چیزی بگویند به خود فشار وارد می‌کنند و اگر هم به خود فشار نیاورند در عوض هنگام صحبت کردن بیشتر خجالت‌زده شده و به خودشان سخت می‌گیرند که این اتفاق مشکل را بدتر می‌کند. با ساکت و آرام بودن کمی از بار این مسئولیت را از روی دوش خود بردارید. اگر می توانید درباره چیزی صحبت کنید این عالی است، اما اگر نمی‌توانید، مشکلی نیست! این مشکل برای برخورد با کم حرف بودن و یا کم حرفی یک دید باز تر و جامع نیازمند است.

هر چند وقت یک بار، شما هم چیزی بگویید

از دید سایر افرا هر زمان که شما به آن حد که ازتان انتظار می‌رود در یک مکالمه شرکت نمی کنید، شما شخصی آرام و ساکت دیده می‌شوید. برای مقابله با این دیدگاه ممکن است که خود را مجبور به پر حرفی و یا بیشتر صحبت کردن از آن چیزی که در واقعیت دوست دارید، ببینید. یکی از مواردی که در این شرایط مفید است این است تا یک قاعده صریح در ذهنتان در نظر بگیرید که مثلا باید حداقل هر چند دقیقه یک بار کم و یا ترجیجا بیشتر، چیزی بگویید.

این قاعده خیلی کلی به نظر می رسد، اما اگر به آن پی ببرید، شما را مجبور می کند تا به طور مداوم سعی کنید تا موضوعات جدیدی را به صحبت‌هایتان اضافه کنید. اگر بدین مساله آگاه نیستید که بهتر است تا شما هم در بحث‌ها مشارکت داشته باشید، به طور پیش فرض می توانید عقب نشینی کرده و به گوش دادن به همه بپردازید، اما گاهی اوقات به خود بیایید.

در این شرایط می‌بینید که حدودا ده دقیقه یا بیشتر هیچ کلمه‌ای نگفته‌اید و یا غرق افکارتان شده‌اید و کل حواستان به فکر و خیال‌های پوچ داخل ذهنتان رفته است.

این قانون مخصوصا در این شرایطی صادق است که در گروهی از افراد که همگی یک‌دیگر را می شناسند شما فردی تازه وارد و جدید هستید. متأسفانه غالبا این وظیفه شما است که خود را وارد بحث آن‌ها کنید. همه آن افراد با یک‌دیگر احساس راحتی دارند و به همین علت ممکن است که به طور ناخودآگاه از شما غافل شوند.


نظرات کاربران

reyhane.bd76
۱۴۰۰/۰۲/۲۸

این کارتون عملا دزدیه بخاطر یه ویس 17 دقیقه ای از ملت 6 تومن پول میگیرید

mahsa
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

معلومه نویسنده این کتاب خیلی به خودش فشار آورده . مجموعه مقالات چندین نویسنده رو جمع کردین از داخلش دو کلمه نکته آموزنده در نیومده . مگه قراره هر هیچی ندانی قلم به دست بگیره و کتاب بنویسه !! اخه

- بیشتر

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان