دانلود کتاب صوتی زن پولدار (خلاصه کتاب) با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن پولدار (خلاصه کتاب) اثر کیم کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی زن پولدار (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی زن پولدار (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب صوتی زن پولدار، چکیده یک کتاب آموزشی-انگیزشی است که توسط کیم کیوساکی برای تمام زنان دنیا که می‌خواهند مستقل باشند، نوشته شده است. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از کتاب لذت ببرید.

 درباره میکروکتاب صوتی زن پولدار 

در میکروکتاب زن پولدار مخاطب اصلی خانم‌ها هستند و کیم کیوساکی در تمام مدت راه‌های وارد شدن زنان به امور مالی و بیرون آمدن آن‌ها از پیله‌های قدیمی خود را آموزش می‌دهد.

نویسنده در این میکروکتاب از زنان می‌خواهد مفهوم مهم استقلال و آزادی مالی را درک کنند و از هر وابستگی رها شوند. 

 کیم کیوساکی در بیست و چهار فصل این کتاب صوتی، درباره معنی استقلال مالی، نقش زنان در امور مالی، سرمایه‌گذاری زنان، و آماده‌سازی آنها برای شروع یک تحول بزرگ در زندگی پولی و مالی‌شان صحبت می‌کند.

 مهم نیست که چه شغلی دارید و چند ساله هستید، این میکروکتاب را بشنوید و جریان درآمدی خود را بسازید. 

میکروکتاب صوتی زن پولدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 هر زنی که قصد به دست آوردن استقلال مالی دارد می‌تواند از ایده‌های این کتاب کمک بگیرد.

درباره کیم کیوساکی

 کیم کیوساکی تاجر و نویسنده موفقی است که در زمینه امور مالی، استقلال مالی و خرید و فروش مستغلات فعالیت می‌کند.

 او همسر رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار شناخته شده آمریکایی است. کیم کیوساکی با انتشار کتاب زن پولدار توانست معروفیت و محبوبیت زیادی به در بین زنان به دست آورد. 

در حال حاضر کیم در زمینه امور مالی به سخنرانی می‌پردازد و به عنوان مجری فعالیت می‌کند.

 بخشی از میکروکتاب زن پولدار 

۹۰ درصد موفقیت، به عمل کردن بستگی دارد

مردم معمولا به چیزهای زیادی علاقه‌مند هستند، اما واقعا چند درصد آن‌ها به دنبال علاقه خود می‌روند. مثلا بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند، می‌خواهند لاغر شوند، اما از این بین، تنها درصد بسیار کوچکی حاضر می‌شوند که وقت خود را در باشگاه بگذرانند.

لزلی قرار بود به همه دختران گروه هاوایی خبر دهد که در این جلسه حاضر شوند. من هم به لزلی گفتم باید منتظر باشیم و بینیم که چه کسانی می‌آیند. البته قرار بود قبل از حرکت یک جلسه هماهنگی برگزار کنیم که روز جمعه در منزل ما برگزار می‌شد. اولین نفر خود لزلی بود که با کلی خوراکی و شیرینی خود را رساند. ما گرم صحبت شدیم که نفر دوم هم زنگ در را زد. هر دو به سمت در رفتیم و دیدیم که تریسی است. بعد از کمی حرف زدن باز هم متوجه صدای در شدیم و دیدم که پت خود را رسانده است. ما منتظر بودیم که مارتا هم بیاید اما نیامد. متوجه شدم که او حتی یک صفحه از کتاب را هم نخوانده است. به هر حال موقع عمل کردن است که افراد خود واقعی‌شان را نشان می‌دهند. مارتا دوست داشت تغییر کند، اما هرگز قدمی برای این تغییر برنمی‌داشت. در این بین جانیس به ما زنگ و گفت که با مرد رویاهایش آشنا شده است. همه ما کنجکاو بودیم که او دقیقا چه کاره است ولی جانیس گفت که کار خاصی ندارد، ولی در گذشته در زمینه خرید و فروش کار می‌کرده که به دلیل اختلاف با شریکش آن کار را رها کرده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۱۶۴۴۰
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

نمیدونم چی شده ک الان اصلا فصل هابرام بازنمیشه..لطفا کمکم کنید تافصل ۷گوش کردم یدفعه قط شده برام..کمکم کنید لطفا میخام گوش بدم خیلی خوبه😍

محدثه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

تو کتاب همش از سرمایه گذاری هایی مثل خریدن خونه مغازه حرف میزنه که بتونی دلالی کنی یا اجاره بگیری و درامد مستمر داشته باشی درحالیکه مثل دکترها و مهندسها لازم نیست هرروز بالاسر کارت باشی و اگه نری درامد

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان