کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست با صدای نازنین آذرسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

آرزوی تو دستور توست کتابی در زمینهٔ موفقیت و خودیاری نوشتهٔ کوین ترودو است که با صدای نازنین آذرسا می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

 کویین ترودو از نویسندگان پر فروش نیویورک تایمز در این کتاب صوتی اصولی را به ما آموزش می‌دهد که سال‌ها توسط موفق‌ترین انسان‌ها به عنوان رازی سر به مهر مخفی نگه داشته می‌شد؛ چراکه فقط خود را لایق دانستن این اصول می‌دانستند.

با شنیدن این کتاب وارد مسیری می‌شوید که زندگی‌تان را تغییر می‌دهید. با یادگرفتن اصول این کتاب می‌توانید به هر آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید، فرقی نمی‌کند این هدف شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد، این اصول و قواعد اختراع نشده‌اند؛ بله توسط دانشمندان و محققان سال‌ها پیش کشف شده‌اند. امکان یادگیری این اصول برای عموم مردم امکان‌پذیر است؛ به شرطی که خود شخص قلباً این خواسته را داشته باشد.

اصول این کتاب بسیار ساده و در عین حال کاربردی است.

با شنیدن این کتاب صوتی، قانون جذب را تسریع کنید تا با سرعتی بسیار بالا برای شما کار کند. کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست شامل موارد زیر است: ۱. دستورالعمل‌های گام به گام و سازنده در مورد چگونگی جذب پول، شادی، روابط و سلامت؛ ۲. خلاصه‌ای از درس‌هایی که کوین ترودو در کلاس‌هایش یاد می‌دهد؛ ۳. تمام ایده‌ها و مفاهیم کلیدی که باید یاد بگیرید تا بتوانید به‌سرعت و به روش ناخودآگاه در استفاده از قانون جذب مهارت پیدا کنید؛ ۴. تمرین‌هایی برای راهنمایی شما در هر تکنیک موفقیت؛ ۵. خلاصه و فهرست کاملی از آنچه در هر درس وجود دارد (برای مرجع آسان)؛ ۶. طرح اولیه برای بودن، داشتن و انجام هر کاری که می‌خواهید؛ ۷. و چیزهایی بیشتر!

کوین یکی از بزرگ‌ترین معلمان زمان ماست، اگر نگوییم بزرگ‌ترین. روشی که او برای اصلاح قوانین اساسی طبیعت ارائه می‌کند و اینکه چگونه آن را در سطوح تجزیه می‌کند، فراتر از آن چیزی است که بتوانید تصور کنید. آموزه‌های کوین که شامل سلامتی، ثروت، خوشبختی، موفقیت است در نوع خود بی‌نظیرند و زندگی بسیاری از افراد را از بسیاری جهات بهتر کرده است. بیدارشدن با احساس خوشحالی، بزرگ‌ترین ارمغانی است که این کتاب به شما هدیه می‌دهد. کوین به شما می‌گوید این دنیا پر از شگفتی و جادو است. زندگی را در آغوش بگیرید و فقط در حال زندگی کنید. احساس عشق و سعادت بزرگ‌ترین رؤیایی است که ما می‌توانیم تصور کنیم. آرزوی تو دستور توست زیبایی درونی هر موجودی را که مایل به سفر برای تبدیل‌شدن به بهترین نسخه خود است به نمایش می‌گذارد.

 شنیدن کتاب آرزوی تو دستور توست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره کوین ترودو

کوین مارک ترودو متولد ۶ فوریه ۱۹۶۳ کارآفرین، تاجر، نویسنده کتاب و بازیکن حرفه‌ای بیلیارد و گلف است. او مولتی‌میلیاردر است و مالک بیش از ۶۰ شرکت ثبت‌شده در سراسر جهان با گردش مالی بیش از ۳ میلیارد دلار در سال و همچنین مالک ۳ شبکهٔ ماهواره‌ای در انگلستان است که یکی از آن‌ها به نام شبکهٔ گلف از کانال‌های رسمی انگستان و مؤسس شبکهٔ جهانی اطلاعات GIN بوده‌ است. او با استفاده از برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی اقدام به ترویج اطلاعات در زمینهٔ سلامت، رژیم غذایی و مشاوره مالی کرد؛ اما در نهایت اقدامات او منجر به شکایت شرکت‌های داروسازی و اعضای انجمن به عنوان تقلب و همچنین توهین به دادگاه برای ۱۰ سال محکوم به زندان شد.

کوین ترودو در لین، ماساچوست، متولد شد و تحصیلات خود را در دبیرستان سن مری که یک دبیرستان خصوصی مخصوص کاتولیک‌ها در شهر لین است، ادامه داد. او در سال ۱۹۸۱ از طرف مدرسهٔ محل تحصیلش به عنوان یکی از آینده‌دارترین استعدادهای مدرسه معرفی شد.

پس از اتمام مقطع دبیرستان بود که متوجه شد ادامهٔ تحصیل باعث کسب موفقیت و ثروتی که او در آرزوی آن آست نمی‌شود. به همین دلیل دست از ادامهٔ تحصیل کشیده و با تعدادی از دوستانی که داشت مشغول به دست‌فروشی و پس از آن خرید و فروش خودرو و کسب درآمد از این طریق شد.

کوین ترودو پس از شناخته‌شدن در دنیا به دلیل کتاب‌هایی که نوشته بود، تصمیم گرفت پس از سال‌ها پرده از راز گروه‌های مخفی برداشته و اطلاعات آن‌ها را فاش کند! او می‌دانست که اتفاقات بد و اتهامات این چند سال همه به خاطر نفوذ انجمن‌های مخفی در بدنه‌ٔ دولت آمریکا و قدرتمندان این کشور است.

بنابراین در سال ۲۰۰۹ اقدام به برگزاری سمیناری بزرگ در کوه‌های آلپ اروپا با عنوان آرزوی تو دستور توست (Your Wish Is Your Command) کرد. در این سمینار باشکوه کوین ترودو به صورت کامل در مورد قانون جذب و رازهای نهان آن توضیح می‌دهد. همین جاست که او اعلام می‌کند طی سال‌ها عضو انجمن برادر هود بوده و حال می‌خواهد اطلاعات و رازهای مهم را به صورت عمومی به اشتراک بگذارد.

هزینهٔ شرکت در سمینار آرزوی تو دستور توست برای هر نفر ۱۰٫۰۰۰ دلار بود. این سمینار به صورت فایل صوتی ضبط شده و بعداً توسط او به فروش رسید تا دیگران نیز که در این سمینار حضور نداشتند، بتوانند به این طلاعات دست یابند. تقریباً تمامی افرادی که در این سمینار شرکت کرده بودند ذکر کرده‌اند که بسیار تأثیرگذار بوده و ارزش هزینه‌ای را که بابت آن پرداخت کرده‌اند داشته‌ است و باعث تغییر در زندگی آن‌ها شده‌ است.

برگزاری این سمینار تنها شروع یک مسیر بزرگ بود تا کوین ترودو بتواند اطلاعات و تجربیات چندین‌سالهٔ خود را در اختیار عموم مردم قرار دهد.

اول از همه، شما باید به‌طور خاص بدانید که چه می‌خواهید. شما باید در مورد آنچه می‌خواهید شفاف باشید. به‌طور کلی، میل شما باید تا حد ممکن بسیار خاص باشد. رؤیا / خواسته / هدف / هدف اصلی خود را تعریف کنید.

کوین ترودو به وضوح می‌گوید شما صرفاً باید احساس عالی در رابطه با آرزوی خود داشته باشید و اصلاً نمی‌توان آن را به صورت دقیق شرح داد. سپس، شما باید در ذهن خود تصور کنید، آنچه را که می‌خواهید به دست بیاورید تصور کنید. خواستهٔ خود را همان‌طور که هست واضح ببینید. در تصورات خود، زندگی خود را با آنچه که می‌خواهید به دست آورید و زندگی کنید، تصور کنید. دقیقاً مثل یک فیلم واضح ببینید که حداقل بین یک تا سه دقیقه اجرا شود، حتی مدت زمان بیشتر بهتر است. سعی کنید همهٔ حواس را در فیلم و تصور خود بگنجانید (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی، بساوایی، سلیقه و غیره).

همان‌طور که فیلم خواسته‌تان را در تصورات خود می‌بینید، احساسات و تفکرات خود را به‌طور واقعی احساس کنید، به‌طوری‌که خواستهٔ شما در واقعیت اتفاق افتاده؛ زیرا احساسات مهم هستند.

بخشی از کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

 «موضوع خیلی مهم این است که شما باید پیروی کسانی باشید که صاحب چیزهایی باشند که شما دوست دارید. آیا کسی که شما در حال حاضر از او تبعیت می کنید و به نوعی مربی شماست آن چیزهایی که شما دوست دارید را دارد؟ یک رابطه مربی شاگردی درست نقش اساسی در رسیدن شما به موفقیت در زندگیتان دارد. اگر همچین شخصی در زندگیتان دارید نقش او را در شکل گیری زندگی کنونی اتان و دستیابی به اهدافتان ذکر کنید.

دومین متغیر برای تعیین شاخص یادگیریتان میزان پذیرفتن تغییر در زندگیتان است. اگر می خواهید چیزهایی را در زندگیتان تغییر دهید باید ابتدا خود و روش زندگیتان را تغییر دهید. انسانها گاهی اوقات باور ندارند که می توانند چیزی را بدست آوردند به همین دلیل خواستن آن را انکار می کنند مثلا می گویند: من آن خانه مجلل را دوست ندارم من آن ماشین خارجی گرانقیمت را دوست ندارم. در داستان های زندگی نامه افراد موفق راز و رمزهای زیادی نهفته است که شما با خواندن آنها و تکرار و تکرار آن می توانید به چیزهایی دست یابید که زندگی تان را به مرحله ای برساند که نهایت آرزوی شماست. این کتاب در واقع می خواهد به ما بگوید زندگی ما تمام و کمال وابسته به ما و خواسته های ما باور های ما و شجاعت ما برای بدست آوردن چیزهایی است که آرزوی بدست آوردنش را داریم. این که ما خود را لایق داشتن خیلی چیزها بدانیم شاید در نگاه اول سخت و غیرقابل باور باشد اما با مطالعه زندگی گذشته کسانی که به بهترین و بالاترین چیزها دست یافته اند متوجه می شویم که همه از روز اول زندگی خود صاحب زندگی با ثروت بالا نبوده اند و چه بسا با فقر دست و پنجه نرم کرده اند و یا حتی در زمینه ارتباطات و روابط عاطفی کسی بوده‌اند که اصلا دیگران باور نمی‌کردند که بتواند این شخص شریک زندگی با موقعیت آنچنانی بدست آورد... .»

نظرات کاربران

سندی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

با عرض پوزش از گوینده عزیز باید بگم اصلا گویندگی تان خوب نبود خیلی مصنوعی و خالی از احساس می خوانید در ضمن لازم نیست این همه فشار به خودتون بیارید و کلمات رو کش بدید

Hamid
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

سلام من عاشق این کتابم ولی گویندگی این خانوم واقعا حس بدی از گوش دادن به ادم القا میکنه. من کل این سمینارو دارم با گویندگی یک اقا که خیلی دنبال اسمش میگردم ببینم کیه ولی هنوز موفق نشدم. خواهش

- بیشتر
کاربر ۳۵۵۴۰۵۴
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

کتاب عالیه هست اما ترجمه این انتشارات افتضاح بود، گویندگیشم که افتضاح در افتضاح ، حیفه پولی که بابتش دادم

mahdimjo
۱۴۰۰/۰۸/۰۷

کتاب خیلی خوبی هست ولی گویندگی انقدر بده که هیچی ادم نمیفهمه

amin
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

گویندگی خیلی بده

Rahele
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

گویندگی خیلی خیلی بد و آزاردهنده .

semiramiss369
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

با عرض درود به دوستان هم طاقچه ای عزیزم; بانوی عزیز چند سالی میشه که غضو کوچیکی از خانواده ماندرگاران صدا هستم .خودتون بهتر از بنده میدونید که که خوانش همچین متونی در وهله اول نیازمند خوانشی با صدای جذاب و

- بیشتر
کاربر ۳۱۰۳۱۶۳
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

گویندگی افتضاح خیلی ماشینیِ، انگار رباط داره میخونه اصلا متوجه متن کتاب نمیشی

کاربر ۳۲۳۵۵۱۵
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

دمتون گرم

کاربر ۵۹۶۳۴۲۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

من تمام این کتاب را گوش دادم قانون جذب دروغی بیش نیست فقط ذهن تون را درگیر چیزی دروغین می‌کنه قانون جذب یک شبه علم هست که هنوز ثابت نشده می‌خواهم بگویم اتفاقاً باور به قانون جذب چه آسیب‌هایی می‌تواند داشته

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان