دانلود کتاب صوتی نان با صدای لیلا سلطانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نان اثر مارگارت اتوود

دانلود و خرید کتاب صوتی نان

معرفی کتاب صوتی نان

کتاب صوتی نان داستانی نوشته مارگارت اتوود، نویسنده معروف کتاب سرگذشت ندیمه است که با ترجمه سحر مرعشی و صدای لیلا سلطانی می‌شنوید. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد.

داستان برق ‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن کتاب صوتی نان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره مارگارت اتوود

مارگارت اتوود تولد ۱۸ نوامبر ۱۹۳۹ است. او شاعر، داستان‌نویس، منتقد ادبی، فعال سیاسی و فمینیست مشهور  کانادایی است. آتوود جایزه‌های ادبیات پرنسس آستوریاس و آرتور سی. کلارک را در کارنامه‌اش دارد، پنج بار برای جایزه من‌بوکر نامزد شده است که از این میان یک بار برنده آن بوده است.  همچنین او  دفعات متعددی در مرحله پایانی جایزه فرماندار کل کانادا (Governor General) شرکت داشته و دوبار آن را دریافت کرده است. نام آتوود در سال ۲۰۰۱ در میان ستاره‌داران پیاده‌راه مشاهیر کانادا قرار گرفت. او همچنین یکی از موسسان بنیاد نویسندگان کانادا است. یک سازمان غیرانتفاعی که برای تقویت جامعه نویسندگان کانادا تلاش می‌کند. آتوود در کنار خدمات بی‌شمارش به ادبیات کانادا، از بنیان‌گذاران جایزه شعر گریفین هم هست. کتاب‌های سرگذشت ندیمه و آدمکش کور او برندهٔ جایزهٔ بوکر سال ۲۰۰۰ شده‌اند.

معرفی نویسنده
عکس مارگارت اتوود
مارگارت اتوود

مارگارت اتوود یکی از تحسین‌شده‌ترین نویسندگان عصر حاضر، از آن دست هنرمندانی است که می توان نام «همه‌فن‌حریف» را بر آن‌ها نهاد. نویسنده، منتقد ادبی و شاعر پرکاری که نه‌تنها به‌واسطه‌ی درخشش در عرصه‌ی ادبیات، بلکه به دلیل ویژگی‌های شخصیتی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌‌اش مقبولیت و محبوبیت بالایی نزد هواداران خود کسب کرده است. با این‌که آثار ادبی اتوود اغلب با مضامین فمنیستی و اسطوره‌ای‌اش شناخته شده و در حوزه‌ی ادبیات علمی-تخیلی قرار می‌گیرد، اما سبک نوشتاری او از فرمول‌های عادی این ژانر گذر کرده و به شیوه‌ای نمادین، مرزهای رئالیسم سنتی را گسترش می‌دهد؛ از این رو مرور زندگینامه او و مسیری که جهت خلق آثار ارزشمندی چون رمان «سرگذشت ندیمه» پیموده است، برای علاقه‌مندان به ادبیات از جذابیت، و برای متخصصان این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ دقیقه

حجم

۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان