دانلود کتاب صوتی برف با صدای ندا عسگری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برف اثر جولیا آلوارز

دانلود و خرید کتاب صوتی برف

معرفی کتاب صوتی برف

برف داستانی از جولیا الوارز، نویسنده معاصر امریکایی است که با ترجمه سحر مرعشی و صدای ندا عسگری می‌شنوید. این داستان در ژانر داستان برق آسا (flash fiction) قرار می گیرد. 

 داستان برق‌آسا یا فلش فیکشن اصطلاحی است که گردآورندگان مجموعه‌ای به همین نام برای نوعی از داستان بسیار کوتاه ابداع کرده‌اند؛ فلش فیکشن داستانی که حجمش از ۲۵۰ کلمه تا ۷۵۰ کلمه متغیر است. در واقع در این قالب داستان نویسی، نویسنده به دنبال کشفی ضربه‌زننده و غافلگیر کننده و وارد کردن شوکی به خواننده است.

شنیدن داستان برف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به داستان های کوتاه مخاطبان این داستان‌اند.

درباره جولیا آلوارز

جولیا آلوارز درسال۱۹۵۰ در نیوجرسی متولد شد. خیلی زود پس از تولد او، خانواده اش به جمهوری دومنیکن نقل مکان کردند. ده سال بعد نیز به آمریکا برگشتند. آلوارز دبیرستانی بود که به علاقه‌اش به نویسندگی پی برد و تصمیم گرفت برای دنبال کردن این حرفه، رشته نویسندگی را ادامه دهد. آلوارز علاوه بر نوشتن داستان‌های کوتاه و رمان، شعر هم می‌گوید  و در دانشگاه‌های مختلف ادبیات انگلیسی و داستان‌نویسی درس می‌دهد.

او در بیشتر آثارش درباره تجربه‌های انسانی و اشتراکات آنها می‌نویسد، آثار آلوارز جوایز زیادی را نیز نصیبش کرده‌اند.

 بخشی از داستان برف

برای اولین سال اقامتمان در نیویورک، یک آپارتمان کوچک اجاره کردیم. حوالی آن یک مدرسه مذهبی کاتولیک قرار داشت، در آنجا، خواهران نیکوکار معلم بودند؛ زنانی پرهیبت و درشت‌اندام با لباس‌های بلند مشکی و کلاه مخصوصی که ابهت خاصی به آنها می‌داد؛ همانند عروسک‌های سوگوار، من آنها را خیلی دوست داشتم، به خصوصی معلم کلاس چهارم را که در نظرم شبیه مادربزرگم بود؛ خواهر «زویی». او می گفت من اسم قشنگی دارم...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان