دانلود کتاب صوتی فهم فلسفه با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فهم فلسفه اثر جون. ا پرایس

دانلود و خرید کتاب صوتی فهم فلسفه

معرفی کتاب صوتی فهم فلسفه

کتاب صوتی فهم فلسفه: اندیشه معاصر، اثری از جون ا.پرایس است که با ترجمه رضا علیزاده و صدای گشتاسپ امجدی می‌شنوید. این کتاب جلد سوم از مجموعه فهم فلسفه است و به بیان مسائل فلسفی به زبان ساده می‌پردازد.

در این اثر فلسفه از زمان سودباورانی چون بنتام و استورات میل تا اگزیستانسیالیسم سارتر، دوبوا و کامو مطالعه و بررسی می‌شود. 

درباره کتاب صوتی فهم فلسفه

کتاب صوتی فهم فلسفه: اندیشه معاصر اثری از دکتر جون ا. پرایس است. او استاد دانشگاه و مدرس فلسفه است و سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند. او در این مجموعه سه جلدی در تلاش است تا تاریخ فلسفه و مسائل فلسفی را به زبان ساده بیان کند. به طوری که برای عموم افراد و همچنین دوست‌داران یادگیری فلسفه مقدماتی قابل استفاده باشد. مجموعه فهم فلسفه سه جلد با نام‌های «اندیشه در روزگار باستان و دوره‌ یونانی‌مآبی» ، «فلسفه در قرون وسطی و دوران تجدد» و «اندیشه معاصر» دارد.

در این اثر او به بررسی فلسفه از زمان سودباورانی چون بنتام و استورات میل تا اگزیستانسیالیسم سارتر، دوبوا و کامو می‌پردازد. همانطور که از نام این کتاب برمی‌آید، با فیلسوفان معاصر سر و کار داریم. با مطالعه زندگینامه و بررسی آرای فیلسوفان ایدئالیست، ماتریالیست، سودباور، فردباور، تحلیلی، پدیدارشناسی و اگزیستانسیالیست علاوه بر آشنایی با آرا و عقاید آنان با موضوع دیگری نیز آشنا می‌شویم و آن، این است: 

چگونه هرکدام از این فیلسوفان قصد داشتند با استفاده از جهان‌بینی‌ها متفاوتشان، دنیایی را  توضیح دهند که در آن زندگی می‌کردند؛ دنیایی که در قرن‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم به طرز روزافزونی صنعتی‌تر از پیش می‌شد و همه این رخدادها به نوعی تحت تاثیر انقلاب صنعتی بود.

انقلاب صنعتی مجموعه‌ای از دگرگونی‌های بزرگ در صنعت، کشاورزی، تولید و ترابری است که در بازه زمانی سال ۱۷۶۰ تا سال ۱۸۴۰ و قرن‌های هجده و نوزده رخ داد. انقلاب صنعتی ابتدا در انگلستان آغاز شد و سپس به اروپا و آمریکا راه یافت. اما با آغاز انقلاب صعنتی تمام وجوه زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفت. در انگلستان انقلاب صنعتی در سه زمینه بافندگی، زغال سنگ و ذوب آهن بیشتر نمود یافت. به این ترتیب مردم استفاده از دستگاه‌ها را جایگزین روش‌های تولید دستی کردند و ساخت ماشین‌ها و ابزارها، کارخانه‌ها را پدید آورند. 

انقلاب صنعتی هرچند زندگی را برای عده‌ای از مردم آسانتر کرد اما تاثیرات منفی نیز داشت. این تاثیرات منفی عبارت بودند از گسترش استعمار اروپایی‌ها در کشورهای آسیایی و آفریقایی و بهره‌کشی از کارگران در داخل.

ایجاد همین تغییرات بود که باعث شد تا در ذهن فیلسوفان و البته تمام مردم سوالات بسیاری پدید آید. به این ترتیب هرکدام از آنان کوشیدند تا با جهان‌بینی خاص خود و همچنین درکشان از موضوعات، دنیایی را که در آن زندکی می‌کردند اما روز به روز تغییر می‌کرد و غریبه‌تر می‌شد، توضیح دهند. 

کتاب صوتی فهم فلسفه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی فهم فلسفه را به دوست‌داران آثار فلسفی پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب منبع خوبی برای آشنایی با فلسفه مدرن و معاصر است. 

درباره جون ا.پرایس

 جون ا. پرایس استاد دانشگاه و مدرس فلسفه و مطالعات دینی در کالج جامع Mesa ا است. دکتر پرایس سی و پنج سال است که به تدریس فلسفه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مشغول است.

نظرات کاربران

مهدی کشتکار
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

عالی

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان