دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

معرفی کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز نوشته آنتونی رابینز است که با ترجمه فرییا جعفری و صدای تایماز رضوانی منتشر شده است. این کتاب راز موفقیت است می‌توانید با آن به اهدافتان برسید و در زندگی‌تان تغییرات بزرگ بوجود بیاورید.

درباره کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

چند درصد ما شب هنگام که از کارهای روزانه فارغ می‌شویم از آنچه بر ما گذشته و یا انجام داده‌ایم، راضی و خشنودیم؟ چند درصد از ما با راحتی و آسایش خیال سر بر بالین می‌گذاریم؟ چند درصد ما روزی را بدون اضطراب، عصبانیت و ترس گذرانده است؟ و صبح، چند درصد ما با وجود خواب کافی سرحال و با نشاط از خواب برمی‌خیزیم؟

چند درصد ما با علاقه و شوق به سر کار خود می‌رویم؟ چند درصد ما کاری را که بر عهده دارد با اعتماد به نفس، کامل و با خشنودی انجام می‌دهیم؟ چند درصد ما هنگام رسیدن به خانه، انرژی، شوق و نشاط را به خانواده هدیه می‌کنیم؟ چند درصد ما درآمد ماهیانه‌ی خود را کافی می‌دانیم؟

همه‌ ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.

همه آرزو داریم روزهای‌مان دگرگونه باشد. همه مایل‌ایم زندگی پرشور و نشاطی داشته باشیم. همه در تمنای سلامت و انرژی بیشتریم. همه می‌خواهیم ثروتمند شویم. همه تمایل داریم کار خود را با علاقه و رضایت انجام دهیم. همه خواستار اعتماد به نفس هستیم. همه آرزو داریم از ترس رها شویم. 

شاید تنها به این دلیل که راه تغییر یافتن را نمی‌شناسیم. کتابی که در دستان شماست، همانی است که مدتهاست در جستجوی آن‌اید. این کتاب پیله‌ی زندگی شما را از هم خواهد شکافت و شما، انسانی دگرگونه، موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند از درون آن به فضای آرامش پرواز خواهید کرد. 

کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز حاصل برگردان دوره‌ی نوارهای آموزشی آنتونی رابینز با نام Personal Power است که در اصل به شکل یک برنامه‌ی سی روزه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شنیدن کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر در زندگی و کسب موفقیت‌های بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

سلام. من آنتونی رابینز هستم و می‌خواهم در این کتاب با شما درباره‌ی قدرت درونی‌تان صحبت کنم. ما برای شما برنامه‌ای بیست روزه در نظر گرفته‌ایم که به زندگی شما چهره‌ی کاملاً جدیدی خواهد بخشید. از همین امروز روشی را در پیش خواهید گرفت که براستی کیفیت زندگی‌تان را برای همیشه تغییر خواهد داد. من تجربیات فراوانی در طول دهه‌ی اخیر به دست آورده‌ام. در طول این مدت با صدها و بلکه هزاران نفر دیدار کرده‌ام و در مورد بهترین روش‌هایی که می‌توانند زندگی انسان‌ها را متحول کنند به مطالعه پرداخته‌ام و می‌توانم به شما اطمینان دهم که با اجرای این برنامه به نتایجی فوق‌العاده دست خواهید یافت.

موفقیت در این برنامه در گروی دو اصل است:

۱ ـ واقعاً بخواهید زندگی‌تان تغییر یابد.

۲ ـ خود را در قبال انجام تمرینات این برنامه مسوال بدانید.

اگر چنین کنید تمام آن چیزهایی که به نظرتان خواب و خیال می‌آمد، بخشی از زندگی روزمره‌تان خواهد شد.

از این پس مسلماً از گذشته بهتر خواهید بود زیرا اکنون می‌دانید چه کارهایی نباید بکنید و احتمالاً به این امتیاز دست یافته‌اید که بدانید چگونه می‌توانید بیش از پیش موفق باشید. اغلب مردم نمی‌دانند واقعاً از زندگی چه می‌خواهند؛ اما بدتر از آنها کسانی هستند که می‌دانند چه می‌خواهند اما هیچ کاری در جهت به دست آوردن آن نمی‌کنند. آنها فقط می‌نشینند و امیدوارند روزی همه چیز را به دست آورند. آن «روزی» همین امروز است. «روزی» همین حالاست. با شروع این برنامه‌ی بیست روزه امکان این را خواهید داشت که «روزی» را به امروز بدل کنید. سال‌ها پیش عبارت جالبی شنیدم: «جاده‌ی «روزی» به ناکجا آباد ختم خواهد شد.» مسلماً شما نمی‌خواهید به ناکجاآباد برسید، پس روش خود را عوض کنید و دست به کار شوید. چگونه؟ تصمیم بگیرید.

بارها و بارها با افرادی مواجه شده‌ام که می‌گویند: «ای بابا، چگونه می‌توانم اخلاق همسرم را تغییر دهم؟» پاسخ من این است: «فقط تصمیم بگیرید.» 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

راشین
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

کتاب با ارزشیه خداروشکر بالاخره این کتاب با یه گویندگی خوب منتشر شد. واقعاااا ممنونم...

زهرا صفری
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

عالیییییی عالییییییی اینقدر این کتاب فوق العاده خوب و کاربردی که یک کتاب مرجع هست و باید چندین بار خواند و فهمید و درک کرد و به کار گرفت به همه دوستان پیشنهاد میکنم 🦋🦋

Parsa
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

💜💜لطفا طاقچه این کتاب را وارد بی نهایت کن💜💜

کاربر ۲۸۶۶۳۹۱
۱۴۰۱/۰۵/۱۲

فعلا گوش ندادم

زمان

۱۴ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۸۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۸۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
۷۶,۴۴۰
۳۰%
تومان