دانلود کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز

معرفی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به شما کمک می‌کند زندگی خود را تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز به شما کمک می‌کند عادات مخفی بسیاری از خلاق‌ترین و موفق‌ترین کسانی که رؤیاها و آرزوهایشان را درک کرده‌اند، بشناسید، تکنیک‌هایی برای تبدیل ترس به انرژی، مشکلات به قدرت و دردسرهای گذشته به پیروزی یاد بگیرید، طرح برجسته‌ای برای حفاظت از خود در مقابل حواس‌پرتی‌ها و اهمال‌کاری‌ها با هدف هویداکردن جادوی وجود پیدا کنید، بینش‌هایی پیشگامانه در سطح جهان را که ما را به‌سمت تناسب فوق بشری می‌برند و سبب می‌شوند منظم‌ترین انسان دنیا شویم، پیش بگیرید و حکمتی غیرمعمول که باعث می‌شود به‌سادگی، زیبایی و آرامش بیشتری داشته باشیم، پیدا کنید. این کتاب صوتی راجع به نبوغ، نجابت و شجاعت گسترده‌ای است که امروزه در قلب سیاره‌مان وجود دارد.

شنیدن کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کسانی که به‌دنبال آرامش و موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما در ۱۶ ژوئن ۱۹۶۴ از والدین هندی در اوگاندا به دنیا آمد او نویسنده‌ٔ کانادایی هندی‌الاصلی است که در سطح بین‌المللی به‌عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود «راهبی که فراری‌اش را فروخت» در سراسر جهان محبوب و به‌عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی‌ارشد حقوق دارد و به‌عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به‌کار بوده است. بااین‌حال در ۲۵سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد. موفقیت در زندگی رابین شارما روندی طولانی و پر از شکست بود. درحال‌حاضر مدیران و رهبران ارشد شرکت‌های مختلف از او درمورد چگونگی الهام‌بخشیدن به کارمندان کمک می‌خواهند. او برای بسیاری از شرکت‌ها از جمله مایکروسافت، نایکی و آی‌بی‌ام مشاوره و آموزش‌هایی انجام داده است و سازمان‌هایی مانند ناسا نیز مرتب از او برای سخنرانی دعوت می‌کنند.

از میان دیگر آثار منتشرشدهٔ رابین شارما می‌توان به «وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند» (۱۹۹۹)، «قدیس»، «موج‌سوار و مدیرعامل» (۲۰۰۲)، «۱۰۱ نکته برای کسب موفقیت در کار و زندگی» (۲۰۰۶)، «۱۰۱ نکتهٔ بیشتر برای رساندن شما به کلاس جهانی» (۲۰۰۸)، «راهنمای استادی» (۲۰۱۵)، «کتاب سیاه کوچک برای موفقیت خیره‌کننده» (۲۰۱۶)، «مانیفست قهرمان هرروز» و «باشگاه پنج صبحی‌ها» (۲۰۱۸) اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۷۶۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۷۶۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳,۳۲۰
تومان