دانلود کتاب صوتی کاتوره با صدای هانیه توسلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاتوره اثر آوای چیروک

دانلود و خرید کتاب صوتی کاتوره

نویسنده:بیتا شباهنگ
گردآورنده:آوای چیروک
انتشارات:آوای چیروک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۷۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کاتوره

کتاب صوتی کاتوره اثری از بیتا شباهنگ است. این رمان داستان زندگی و سرگردانی مردی است که عمری را به صورت بی‌هدف و همچنین غیرقابل پیش‌بینی گذرانده است اما ناگهان با اتفاقی غیرمنتظره، زندگی‌اش به شدت تغییر می‌کند. 

این اثر را با صدای هانیه توسلی و همراهی علی مصفا می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی کاتوره

کاتوره یعنی سرگردان، بی‌هدف و از همین‌رو غیر قابل پیش‌بینی. این داستان روایتگر سرگردانی‌های مردی است که عمری را به همین صورت گذرانده است. اما روزی با اتفاقی، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود. 

شایان صفایی، مردی کم‌حرف و گوشه‌گیر است که با زنی به نام زرین زادواج کرده است. دختری که از شور زندگی سرشار است و به کم حرفی همسرش عادت کرده است. شایان طراح گرافیک است و مشغول به کار در صنعت بسته‌بندی و چاپ. زندگی او دچار روزمرگی شده است. اما یک روز اتفاقی می‌افتد که زندگی‌اش را عوض می‌کند؛ دزدی کیف زنی را می‌دزدد و او به دنبال دزد می‌رود و کیف زن را پس می‌گیرد. چرا؟ حتی خودش هم دلیل این کار را نمی‌داند. 

اما محتویات کیف است که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ماجراهایی تازه برایش رقم می‌زند...

کتاب صوتی کاتوره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به رمان‌ها و داستان‌های ایرانی را به شنیدن کتاب صوتی کاتوره دعوت می‌کنیم. 

درباره بیتا شباهنگ 

بیتا شباهنگ نویسنده و فیلمنامه نویس ایرانی است. او در رشته طراحی صنعتی از دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است. در فیلم زندان زنان، اثر منیژه حکمت به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه کار کرد و در نوشتن چند فیلم‌نامه سینمایی از جمله گرگ‌بازی عباس نظام‌دوست نیز مشارکت کرده بود.

بیتا شباهنگ اولین داستانش را در ماهنامه هفت و با اسم مستعار المیرا شایان منتشر کرد. از میان آثار دیگر او می‌توان به مجموعه داستان گربه‌های اشراقی اشاره کرد که در انتشارات نگاه منتشر شده‌ است. شباهنگ ۱۰ بهمن سال ۱۳۹۶ بعد از مدت طولانی مبارزه با بیماری سرطان ریه از دنیا رفت. 

درباره هانیه توسلی 

هانیه توسلی ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان متولد شد. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و تا به حال در فیلم‌های سینمایی و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرده است. 

هانیه توسلی برای بازی در فیلم شب‌های روشن، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. همچنین برای بازی در فیلم سینمایی دهلیز، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ دریافت کرد. 

درباره علی مصفا 

علی مصفا، هنرپیشه محبوب ایرانی و همسر لیلا حاتمی ۱۱ آذر ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. او فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است که هر دو از مصححان و اساتید برجسته زبان و ادبیات فارسی هستند. او در دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته عمران تحصیل کرده و فعالیتش را در سینمای ایران از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده است. علی مصفا از سال ۱۳۹۱ عضو هیئت داوران جشنواره اوسیان سینه فن هند بوده است.

از میان مشهورترین فیلم‌هایی که علی مصفا در آن‌ها نقش آفرینی کرده است می‌توان به جهان با من برقص، در دنیای تو ساعت چند است؟ مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی و همچنین تهیه کنندگی تئاتر مسخره باز اشاره کرد. علی مصفا همچنین دو فیلم بلند را با نام‌های سیمای زنی در دوردست و پله آخر با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرده‌است.

بخشی از کتاب صوتی کاتوره

حالا حس می‌کند چقدر همه این‌ماجراها برایش دورند. انگار از زندگی‌ای که در گذشته داشته خاطراتی می‌بیند که دوستشان دارد، به شرطی که بداند دیگر تمام شده‌اند. پیش خودش فکر می‌کند لابد خودِ اوست که می‌خواهد برای همیشه برود و این نگرانی را درباره زرین دارد. یادداشت را دوباره می‌خواند. یادش می‌آید با چه لحنی به او گفته بود بچه نیست و چقدر آن‌موقع از دستش عصبانی بود. لابد زرین گریه‌ها و گله‌هایش را پیش مستانه کرده بود و او هم پیشنهاد داده بود او را رها کند به حال خودش، اما این روش مستانه بود، نه زرین. مستانه آن‌وقت‌ها، که همه دوستان بودند و بحث‌وجدل هم زیاد پیش می‌آمد، از یک جایی به بعد می‌رفت و گم می‌شد، می‌گفت هر چیزی باید بنشیند و زمان می‌خواهد، اما زرین این‌طور نیست و اگر به خودش بود، الان نشسته بود و مشتش را زیر چانه زده بود و نگاهش می‌کرد و ازش می‌خواست بگوید مشکلش چیست و برایش حرف بزند، نازش می‌کرد و نازش را می‌کشید تا او بالاخره، بی‌آنکه چیزی بگوید، خوش‌اخلاق شود، بدون دانستن اینکه راستی چه‌اش بوده است.

نظرات کاربران

Nino
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

فوق العاده بود ... خدا بیامزرد خانم شباهنگ رو💚 اجرای خانم توسلی هم بسیار دل نشین و بنظر من بی نقص ...

saha
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

این کتاب پر از جزئیاته. و ذهنیات رو خیلی درست و ریز بهش میپردازه. اوایل داستان خیلی کند پیش رفت اما اواسط و اواخرش خوب بود. به واقعیت نزدیک بود. گویندگیش هم خوب و دلنشین بود. من دوستش داشتم. فقط

- بیشتر
roshan
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

من این کتاب رو بخاطر گویندگی خانم توسلی گوش دادم. ولی بی سر و ته بود حسی مثل کتاب راهنمایی مردن با گیاهان دارویی با گویندگی نگار جواهریان داشت. اخرش هیچیییی نشد دوستانی که از کتاب تعریف کرده بودند باعث شدن من بخرمش ولی ارزششو

- بیشتر
باران
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

این کتاب سرشار از تصویر و توصیف هست و این برای من بسیار لذت بخش بود حتی ساده ترین چیزها به زیباترین شکل توصیف شدند .بسیار آموختم و لذت بردم. نثر داستان روان و جذاب و دلنشین بود . امیدوارم

- بیشتر
nikta
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

خیلی کتاب خوبی بود مخصوصا با صدای هانیه توسلی خیلی دلنشین بود اما کاش اخرش ان قدر بدون مقدمه تموم نمیشد

hejazi
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

گاهی با آن همزادپنداری می کردم ، عصبانی می شدم از تصمیم های شخصیت ها ، تعجب می کردم از حرفهایشان، و با خودم می گفتم اگر من بودم چه می کردم؟

مروارید ابراهیمیان
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

بنظرم از اون دسته کتاب‌هایی هست که یا خیلی دوسش دارن یا اصلا خوششون نمیاد از این 0 یا 100 ی ها. داستان متفاوتی داشت و اوایلش خیلی کسل کنند بود اما رفته رفته بهتر میشد. من خودم دوسش نداشتم

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

جالب بود مسائل خاص ومهمی رامطرح کرده بود،سرگردانی وبلاتکلیفی آدمهائی که درمورد خودشان هم نمیتوانند تصمیم درستی اتخاذ کنند، خوانش سرکارخانم توسلی عالی بود.

Banafsheh R
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

داستان بسیار بسیار زیبا و دلنشینی است . روح بیتا شباهنگ عزیزم شاد ، دوست دوران دبیرستانم.

Salem Sholeh
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

سلام بنظرم رمانی بی سر و ته بود حیف پول

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۳۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۳۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان