دانلود کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم اثر حمیدرضا عرفانی‌فر

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم

کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم

مدیریت کارمند ناراضی یا عضوی از تیم که نسبت به شرایط رضایت ندارد و بنا بر هر دلیلی نسبت به محیط کار حس خوبی ندارد را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. اگر مدیر هستید یا شغل شما به گونه ایست که افرادی تحت کنترل شما به کار مشغول هستند بسیار مهم است که بتوانید این نارضایتی را قبل از این که مسری شود و به مشکل جدی تبدیل شود برطرف سازید.

شنیدن کتاب چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در جایگاه مدیریتی هستید و متوجه می‌شوید کارمندانتان ناراضی هستند این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم

رهبری و مدیریت یک تیم یا گروهی از افراد کار آسانی نیست و نیازمند مهارتهای خاصی است که همه ندارند. حتی اگر به خوبی با تمامی مهارت های مدیریتی آشنا باشید، در برخی موارد با چالش روبرو شدن با یک کارمند ناراضی مواجه خواهید شد که گاهی کار را خیلی سخت می کنند. در این حالت اگر صحیح و به موقع این مشکل را برطرف نسازید می تواند حوزه کاری شما را با خطرات جدی مواجه سازد.

ممکن است هرکارمند در طول دوران کار خود نارضایتی هایی داشته باشد که رسیدگی به آنها مسئولیت شماست. توجه داشته باشید که اگر این نارضایتی ها به نحو احسن حل شوند میتوانند از کارمند یک فرد وفادار و مفید بسازند. اما در صورتی که پاسخ صحیحی به این مشکلات داده نشود قطعا باعث نارضایتی هرچه بیشتر کارمند خواهد شد. حتی ممکن است اتفاقات بدتری نظیر استئفا، شکایت قانونی یا حتی ناراضی کردن کارمند های دیگر رخ دهد. هرچند تا این حد جدی شدن مسئله کم پیش می آید، اما لازم است که با یادگیری شش مورد از بهترین تکنیک های مدیریت کارمندان ناراضی، از خود و کارتان محافظت کنید. با یکدیگر این موارد را مرور می کنیم.

ارزیابی (assess) و گمان (assume) ممکن است از نظر املای انگلیسی کمی شبیه به هم باشند، ولی در واقع دو کلمه ی کاملا متفاوت هستند. قبل از اینکه به هر نتیجه ای برسید، کمی زمان صرف کنید و وضعیت تک تک کارمندان را بررسی کنید. اینگونه برداشت کردن که فعلا مشکل خاصی وجود ندارد و چون تا به حال کسی پرخاشگری نکرده است و اعتراضی نداشته است پس شرایط بر وفق مراد است اشتباه است. زمانی که کسی به نقطه ای رسید که اعتراض جدی خود را عنوان کرد احتمالا این مشکل از قبل وجود داشته و پرورش یافته است. پس شما متوجه مشکل نشده اید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان