دانلود کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم

کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم

چگونه عطر مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه عطری برای شما مناسب است؟ ملاک های انتخاب عطر خوب چیست؟ چه نکاتی را برای انتخاب عطر و ادکلن مناسب باید مد نظر داشته باشید. در این مقاله از هاو کن یو به این سوالات پاسخ و یک راهنمای کامل برای انتخاب ادکلن و عطر مناسب شما ارائه خواهیم داد.

شنیدن کتاب چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با بوی خاص عطرشان شناخته شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه یک عطر مناسب انتخاب کنیم

برای خیلی از افراد انتخاب کردن عطر مناسب با سلیقه شان می تواند کاری گیج کننده و سخت باشد. باید بدانید که با توجه به ویژگی های شخصیتی خود کدام یک و چه نوع عطری برای شما مناسب تر است. شما باید با این موضوع آشنا شوید که انتخاب یک ادکلن و یا عطر مناسب چگونه اتفاق می افتد. البته با توجه به تنوع انتخاب و انواع رایحه های مختلف، قطعا راهی وجود دارد تا بدون این که زمان خیلی زیادی صرف این موضوع کنید ، بالاخره یک عطر را انتخاب نمایید.

با این حال، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا زمانی که برای خرید عطر اقدام میکنید کمی گزینه هایتان را محدود کرده و دیگر گمراه نشوید. بدانید که باید به سمت کدام یک بروید. از میان عطر هایی با رایحه های تلخ، تند، شیرین، یا رایحه های گرم و سرد و .. کدام یک برای شما مناسب تر است. زمانی که به خرید می روید، برای این که بتوانید یک انتخاب آگاهانه داشته باشید و بعدا از خریدتان پشیمان نشوید عطرها را با یک دیگر مقایسه کنید.

عطر ذاتا یک کالای لوکس است و تنوع قیمت آن در مارک‌های مختلف میتواند بسیار تفاوت داشته باشد. برخی عطرها زیر ۲۰ هزار تومان هستند و این در حالیست که برخی دیگر صدها هزار تومان ( و حتی میلیون تومان) ارزش دارند. قبل از خرید، با خود تصمیم بگیرید که قصد دارید تا چه مقدار پول برای عطرتان هزینه کنید.

اگر عطر یا ادکلنی که می‌خرید یک هدیه است، هر دو آیتم وضعیت مالی و رابطه خود را با شخص دریافت کننده هدیه در نظر بگیرید. ممکن است زمانی که قصد دارید آن عطر را به همسرتان هدیه دهید، نسبت به زمانی که قصد دارید آن عطر را به شخصی که زیاد هم با او آشنایی ندارید و نزدیک نیستید هدیه دهید، بخواهید تا مبلغ بیشتری خرج کنید. به هر حال تصمیم خود و محدودیت های مالی را اعمال کنید ولی مد نظر داشته باشید که با هزینه کردن برای عطر یک امضا برای خود خریداری می کنید و شاید کمی هزینه بیشتر ارزشش را داشته باشد.

نظرات کاربران

hoottii_3665
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

عالیع 👌💯

کاربر ۳۶۰۱۳۸۶
۱۴۰۰/۰۷/۱۰

با درود سپاسگزارم. برای راهنمایی خرید عطر چون واقعا انتخاب کردن عطر برای خودمان سخت هست. برای هدیه که خیلی سخت هست

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان