دانلود کتاب صوتی چگونه غر نزنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه غر نزنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه غر نزنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه غر نزنیم

کتاب صوتی چگونه غر نزنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه غر نزنیم

انسان‌های غرغرو و افرادی که مدام نق می‌زنند و شکایت می‌کنند و با همه چیز و همه کس مشکل دارند، زندگی را نه تنها برای خود بلکه برای برای اطرافیان سخت می‌کنند. عادت غر زدن و یا غرغرو بودن مخصوصا در بین ما ایرانی‌ها که مدام نسبت به همه چیز شاکی هستیم شایع است. متاسفانه نه تنها نسب به درمان این مشکل اقدام نمی‌کنیم بلکه حتی در اکثر مواقع خودمان هم نمی‌دانیم که یک فرد غرغرو هستیم و باید کمتر غر بزنیم.

این کتاب کمک م‌کند خودتان را بشناسید و تصمیم بهتری بگیرید.

شنیدن کتاب چگونه غر نزنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند رفتارهای بدشان را ترک کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه غر نزنیم

همه ما گاهی غر می زنیم. نق می نزیم و شکایت می کنیم. حتی اگر ادعا کنید که شادترین آدم دنیا هستید، گاهی اوقات از بعضی اتفاقات شکایت می کنید. اولین تاثیر فردی که مدام فر می زند، تلخ کردن زندگی به کام خود فرد است. و در مرحله بعد تلخ کردن آن به کام دیگران.

گاهی اوقات حتی متوجه این موضوع که مدام شکایت می کنیم نمی شویم و خوب می دانید که این عادت تا چه اندازه می تواند شخصیت شما را زیر سوال ببرد. گاهی مشکل از این هم جدی تر می شود و می تواند باعث تَرد یک فرد از بین دوستان و حتی خانواده شود و از آن مهم تر در بین یک زوج در حالت حاد، باعث جدایی شود.

برای مثال ممکن است برای هر کدام از ما اتفاق افتاده باشد که با شخصی دوست باشیم و این فرد به طور مداوم در مورد سلامتی اش، خانواده اش، روابطش، مدرسه و یا هرچیز دیگری غر می زند، مدام از همه چیز شکایت می کند و فقط نقاط تاریک هر اتفاق را می بیند. وقتی با آن شخص وقتمان را می گذرانیم شدیدا احساس خستگی می کنیم. این رفتار افراد به راحتی بر روی ما هم تاثیر گذار است.

مهم نیست شما چه می گویید یا چه کاری انجام می دهیم، چنین اشخاصی با هیچ چیزی دلگرم نمی شوند. ممکن است هیچ شرایط دشواری وجود نداشته باشد که آن شخص نتواند از آن عبور کند، اما نگرش منفی او مسائل را بدتر می کند.

حالا چه اتفاقی می افتد اگر شما آن شخصی باشید که در یک نگرش منفی گیر کرده اید؟ مدام نقاط تاریک را می بینید. همه ما در این شرایط بوده ایم. روزهایی وجود دارد که همه چیز اشتباه و به هم ریخته به نظر می رسد و شکوه کردن ساده ترین کاری است که انجام می دهیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان