دانلود کتاب صوتی جنس ضعیف با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنس ضعیف اثر اوریانا  فالاچی

دانلود و خرید کتاب صوتی جنس ضعیف

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جنس ضعیف

کتاب صوتی جنس ضعیف اثری از اوریانا فالاچی است که با ترجمه یغما گلرویی و صدای فریبا فصیحی می‌شنوید. این کتاب مجموعه گزارش‌هایی است که او در طول سفرهای خود به مناطق مختلف دنیا، درباره وضعیت زنان نوشته است. 

درباره کتاب صوتی جنس ضعیف

جنس ضعیف گزارشی از وضعیت زنان جهان است. این کتاب یکی از اولین کتاب‌های اوریانا فالاچی است که اولین بار در سال ۱۹۶۱ میلادی منتشر شده است. او برای نوشتن این کتاب به کشورهای پاکستان، هند، مالزی، ژاپن و آمریکا سفر کرد و مجموعه مشاهدات خودش را از زندگی و وضعیت زنان نوشت. این سفرها برای نشریه L'Europeo انجام شد. همان هفته‌نامه‌ای که او برایشان می‌نوشت.

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد این کتاب درباره زنان و حقوق زنان صحبت می‌کند یا ممکن است با بیانیه‌ها و نظریات فمینیستی در ارتباط باشد، اما خوب است بدانید این اثر تنها گزارشی از وضعیت زندگی زنان است. 

کتاب صوتی جنس ضعیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی جنس ضعیف را به تمام زنان، فعالان حقوق زن و تمام علاقه‌مندان به مطالعه درباره زنان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره اوریانا فالاچی

اوریانا فالاچی در ۲۹ ژوئن سال ۱۹۲۹ در فلورانس ایتالیا به دنیا آمد. درست در دروان زمامداری موسولینی. در دوران کودکی او جنگ جهانی دوم آغاز شد و او یکی از افرادی بود که همراه خانواده‌اش در جنبش‌های مقاومت زیرزمینی شرکت می‌کرد.

اوریانا فالاچی از سن بیست‌سالگی شروع به نوشتن برای روزنامه‌ها و مجلات کرد. آنچه او را در سراسر دنیا مشهور کرده است، مجموعه‌ی مصاحبه‌هایی است که با رهبران بزرگ دنیا مانند محمدرضا پهلوی، یاسر عرفات، ذوالفقار علی بوتو، روح‌الله خمینی، ایندیرا گاندی، گلدا مایر، ملک حسین، معمر قذافی، جرج حبش، و هنری کیسینجر انجام داده است.

از میان آثار و نوشته‌های او می‌توان به نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، زندگی، جنگ و دیگر هیچ، جنس ضعیف و پنه‌لوپه به جنگ می‌رود اشاره کرد. او برای نوشته‌ها و آثارش جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است. در نهایت فالاچی در سن ۷۷ سالگی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۶ بر اثر سرطان ریه درگذشت.

درباره یغما گلرویی 

یغما گلرویی، شاعر، مترجم و ترانه‌سرا، شش مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه به دنیا آمد. گلرویی به همراه زنده یاد افشین یداللهی، نیلوفر لاری‌پور، سعید امیراصلانی، افشین سیاه‌پوش و مهدی محتشم جلسات ترانه‌خوانی در خانه پدری خود برگزار می‌کرد. با تداوم این جلسات، خانه ترانه تشکیل شد اما او پس از مدتی از این گروه جدا شد. او اولین کتاب خود را با نام گفتم بمان، نماند در سال ۱۳۷۷ منتشر کرد و پس از آن کتاب‌های شعر و ترانه بسیاری منتشر کرده است. همچنین همکاری او با سیاوش قیمشی سبب شد تا بیشتر و بیشتر شناخته شود. او همچنین ترجمه کارهای اوریانا فالاچی را هم در ایران بر عهده گرفته است. 

از میان کتاب‌های یغما گلرویی می‌توان به رانندگی در مستی، رقص در سلول انفرادی، بی سرزمین تر از باد، اینجا ایران است و من تو را دوست می‌دارم، تنها برای تو می‌نویسم، بی بی باران، پرنده بی پرنده، فاصله، مگر تو با ما بودی!؟ ، گفتم بمان! نماند… ،من رؤیایی دارم و این راهروها به تو نمی رسند (مجموعه شعر و عکس) اشاره کرد. 

درباره فریبا فصیحی 

فریبا فصیحی در رشته مترجمی تحصیل کرده است و از سال ۸۷ کار به عنوان گوینده تیزر، گوینده کتاب صوتی و دوبله را به زبان فارسی و انگلیسی، آغاز کرده است.

معرفی نویسنده
عکس اوریانا  فالاچی
اوریانا فالاچی
ایتالیایی | تولد ۱۹۲۹ - درگذشت ۲۰۰۶

 اوریانا فالاچی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مصاحبه‌گر سیاسی برجسته‌ اهل ایتالیا بود که به دلیل فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد، مشهور و شناخته می‌شود. دامنه فعالیت‌های او بسیار گسترده بود و از فعالیت به عنوان یک چریک ضد فاشیست در دوران جنگ جهانی دوم تا مصاحبه با رهبران سیاسی جهان و همچنین نوشتن کتاب‌های مختلف و قلم زدن در نشریات مشهور و معتبر و تبدیل شدن به یک خبرنگار بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد