دانلود کتاب صوتی آیین زندگی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیین زندگی اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی آیین زندگی

نویسنده:دیل کارنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آیین زندگی

کتاب صوتی آیین زندگی اثر مشهور دیل کارنگی و کتابی در زمینه‌ی بهبود فردی است. کارنگی در این کتاب از راه‌حل‌هایی کاربردی برای کنترل نگرانی و داشتن یک زندگی رضایت‌بخش صحبت می‌کند.

نسخه صوتی این کتاب با ترجمه‌ی محمود امینی و با صدای مهبد قناعت پیشه و توسط انتشارات نوین کتاب گویا منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره کتاب صوتی آیین زندگی

نگرانی و دلواپس شدن جزء جدایی‌ناپذیر زندگی انسان است. شاید همین نگرانی است که به بقای بشر کمک کرده. اما نگرانی همان‌طور که می‌تواند به بقا کمک کند می‌تواند تهدیدکننده‌ی یک زندگی نیز باشد. گفته می‌شود امروزه بخشی از بیماری‌ها به‌خصوص بیماری‌های جسمی ریشه‌ی روانی دارند و از استرس و اضطراب ناسالم ناشی می‌شوند. پس مواجهه و کنترل نگرانی باید عامل بسیار مهمی در طول زندگی باشد. شاید همین ایده‌ها بود که دیل کارنگی را بر آن داشت تا کتابی در باب نگرانی بنویسد و سعی کند این موضوع را موشکافانه‌تر بررسی کند.

کارنگی متوجه شد که اکثر مشکلات افراد به‌خصوص شاگردانش ناشی از نگران بودن است. او به کتابخانه عمومی نیویورک رفت و تصمیم گرفت تا دراین‌باره تحقیق کند. در کمال تعجب مشاهده کرد که در کتابخانه‌ای به آن بزرگی تنها ۲۲ کتاب با موضوع نگرانی نوشته شده درحالی‌که درباره نوع خاصی از یک حشره بیش از ۱۸۰ کتاب وجود دارد. کارنگی تمام ۲۲ کتاب و منابع دیگر را مطالعه کرد. چون اطلاعات به‌دست‌آمده کافی نبود مجبور شد تا خودش به همراه شاگردانش دست به امتحان راه‌حل‌های مختلفی برای کنترل نگرانی بزند.

نوشتن کتاب برای دیل کارنگی ۷ سال طول کشید که به قول خودش ۵ سال آن در مسیر شکست خوردن بود، اما درنهایت توانست راه‌هایی را که به نظرش برای کنترل نگرانی مفید بودند، در قالب یک کتاب عرضه کند. این شد که کتاب چگونه دست از نگرانی برداریم و زندگی کنیم را که در ایران با نام آیین زندگی می‌شناسیم، در سال ۱۹۴۸ منتشر کرد. این کتاب بسیار موفق بود و هنوز هم با وجود گذشت بیش از ۷۰ سال از انتشار نسخه‌ی اولیه آن، هنوز هم منتشر می‌شود و تاکنون توانسته فروش بیش از ۱ میلیون را تجربه کند.

دیل کارنگی برای نوشتن کتاب صوتی آیین زندگی از زندگی افراد مشهور مختلفی بهره گرفته و با تعریف داستان افراد معروف به گیرا شدن کتابش کمک کرده است. از نقاط قوت کتاب این است که موضوع و توصیه‌هایی که کارنگی به آن اشاره می‌کند تاریخ انقضا ندارد. هر بشری در هر موقعیتی و در هر زمانی با نگرانی‌های خاص خود گلاویز است.

هرچند که مخاطب با شنیدن این کتاب صوتی بهتر می‌تواند درباره آن قضاوت کند اما از جوانب مثبت کتاب این است که نویسنده راه‌حل‌های منطقی‌ و توصیه‌های مفیدی ارائه می‌دهد. کارنگی در کتابش سعی می‌کند تا راه‌حل‌هایی ساده و کاربردی را به مخاطب یاد دهد، راه‌حل‌هایی که برای انجام دادن آن نباید هزینه خاصی متحمل شد. یکی از نقاط قوت توصیه‌های کارنگی این است که کاملاً با زندگی روزمره انسان‌ها مرتبط است و افراد می‌توانند آن‌ها را در هر شغل و مقامی که باشند به‌راحتی انجام دهند. نویسنده در کنار موضوع نگرانی به موضوع نگرانی مالی نیز نگاهی داشته و سعی کرده در کنار ارائه توصیه‌هایی برای سبک زندگی و مقابله با نگرانی، توصیه‌هایی نیز برای مدیریت امور مالی و اقتصادی و کنترل نگرانی مالی داشته باشد.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی آیین زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی آیین زندگی می‌تواند برای ‌اشخاصی مفید واقع شود که نگرانی، مزاحم کار و تمرکزشان می‌شود و باعث می‌شود تا نتوانند لذت لحظات و موقعیت‌های زندگی‌ را بچشند. علاقه‌مندان به مهارت‌های مالی و استراتژی‌های رفتاری مالی نیز می‌توانند از توصیه‌های کارنگی در مورد امور مالی بهره بجویند. همچنین اگر شما مسئولیت انجام تصمیم‌های خاص و مهمی را در زندگی یا کسب‌وکارتان دارید و این مسئولیت موجب نگرانی‌های شما می‌شود شنیدن این کتاب برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

چرا باید کتاب صوتی آیین زندگی با صدای مهبد قناعت پیشه را بشنویم؟

نگرانی‌ها همیشه در زندگی وجود دارند و نمی‌توان از آن‌ها فرار کرد بلکه باید آموخت که چگونه با وجود نگرانی به خود تسلط داشت و بهترین تصمیم‌ها را گرفت. توانایی کنترل نگرانی و مسلط شدن به خود، جزء مهارت‌هایی است که برای تجربه‌ی زندگی لذت‌بخش باید فرا گرفت. کتاب صوتی آیین زندگی با صدای مهبد قناعت‌پیشه توصیه‌های مفیدی در این زمینه برای مخاطبین دارد.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی زاده ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ – درگذشته ۱ نوامبر ۱۹۵۵ نویسنده و سخنران است. پیشگام در زمینه آموزش مهارت‌های شخصی به بزرگسالان و همچنین الهام‌بخش یک ژانر کامل از نویسندگی غیرداستانی است. کارنگی در یک خانواده فقیر به دنیا آمد و در کودکی مجبور بود برای کمک به وضعیت مالی خانواده کار کند. او در زمان دانشگاه که به سخنرانی علاقه‌مند بود در مراسم‌هایی مرتبط شرکت کرد و بعدها به خاطر علاقه‌اش به سخنرانی، به شرکت در مناظره رو آود. او بارها در برگزاری مسابقات سخنرانی برنده شد و حتی گاهی دیگر دانشجویان از او درخواست می‌کردند تا در ازای دریافت پول به آنان سخنرانی بیاموزد. زندگی کارنگی زمانی متحول شد که به استعداد خود در سخنوری آگاه شد و فهمید که دلیل موفقیت او در شغل فروشندگی همین سخنوری بوده است.

کارنگی بعدها تصمیم گرفت تا کلاس آموزش سخنرانی برای بزرگسالان راه‌اندازی کند. با برگزاری کلاس‌ها و همچنین سخنرانی‌های درخشان کارنگی آوازه او در سرتاسر کشور پیچید و کلاس‌هایش بسیار محبوب شد. او این بار تصمیم گرفت تا موسسه خود را تأسیس کند. مؤسسات کارنگی گسترش یافت و توانست در ۷۵۰ شهر آمریکا و ۱۵ کشور دیگر شعبه ایجاد کند. دیل کارنگی بعد از تأسیس موسسه اولین کتابش با عنوان آیین دوستیابی را منتشر کرد. این کتاب در سه ماه اول سال توانست فروش ۲۵۰ هزار نسخه‌ای را تجربه کند. همچنین این کتاب تا به امروز فروش بیش از ۳۰ میلیونی داشته و نظرسنجی کتابخانه کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۳، این کتاب را به‌عنوان هفتمین کتاب تأثیرگذار در تاریخ آمریکا رتبه‌بندی کرد.

دیگر کتاب‌های کارنگی که از او به جا مانده است عبارت‌اند از:

آیین دوستیابی (نام اصلی: چگونه می‌توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد؟)، آیین سخنرانی، تکلم عامیانه، تکلم عمومی برای موفقیت، لینکلن ناشناخته و...

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

Aida
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

بعد از یکسال از ارسال این درخواست بالاخره گذاشتین😍 از کیه من دارم میگم اینو بذارید تو پشتیبانی گفتم تو اینستاگرام گفتم عالی بعد یکسال گذاشتین خیلی ممنون

Amir
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

طبق معمول قیمت بالا، نوین کتاب گویا ناشر بی‌انصاف در مورد کتاب‌: دو فصل کامل 29 و 30 در فایلها موجود نیست، البته تقصیر ناشر صوتی نیست، مترجم کلا ترجمه نکرده، به هر حال کتاب ناقص است. کامل‌ترین ترجمه این کتاب مربوط

- بیشتر
seemorgh
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

هر وقت این کتاب رو میخوانم حسرت میخورم که چرا این کتاب رو زودتر تو مدرسه به ما یاد ندادن فوق العاده است بنظرم توی هر خونه ای باید این کتاب آموزنده باشه

ابوالفضل خان
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

واقعا این کتاب رو حتما بخونید. خیلی آرامش بخش، کاربردی و انگیزشیه. گویندگی ش خیلی قشنگه، به جذابیتش اضافه کرده.

hamed mehdi khoshooe
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

به هیچ عنوان این کتاب رو با صدای استاد بزرگ مهبد قناعت پیشه ازدست ندید

melis
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

کتابایی که منه تنبل چند بار خوندم یکیش این بود و دیگری چهار میثاق واقعا هر دوشونم گوینده هاشون عالی بود گوینده خیلی تاثیر داره

Sima Teimourianmotlagh
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

این کتاب جذاب رو من با عنوان فارسی آیین زندگی از گوش دادم. کتابی به شدت مفید و کاربردی که حتما یکبار دیگه می‌خونمش. ترجیح میدادم اسم فارسی کتاب چیز دیگه ای باشه تا برای مخاطب هم جذاب تر بشه. اون

- بیشتر
محمد شریفی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

صدای آقای قناعت پیشه واقعا عالیه بظنر من این کتاب صوتیش خیلی یهتره از متن من هر دو رو دارم هم صوتی و هم خود کتاب رو این کتاب مقدمه ی موفقیته!

morteza hejazi
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

کتاب بسیار خوبیست و توصیه به خرید و گوش کردنش میکنم

نجمه سبزیکار
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

سلام خیلی کتاب خوبی است توصیه می کنم به همه عالیه وگوینده هم خیلی حس خوبی میدن

زمان

۱۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۲۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۲۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۷,۶۰۰
۳۰%
تومان