دانلود کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی اثر پیتر سینگر

دانلود و خرید کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

نویسنده:پیتر سینگر
گوینده:حسن آزادی
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی اثری از پیتر سینگر است که انتشارات دانشگاه پرینستون آن را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. این کتاب مجموعه‌ای از ۸۲ مقاله کوتاه است که به موضوعات مختلفی از جمله فقر شدید، تغییرات آب‌و‌هوایی، حیوانات، سقط‌جنین، اتانازی (مرگ خودخواسته)، فروش کلیه و ... می‌پردازد.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه نیره جودی و صدای حسن آزادی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

اخلاق در دنیای واقعی، مجموعه مقالاتی از پیتر سینگر است که دانشگاه پرینستون منتشر کرده بود. مقالاتی با موضوعاتی جنجالی که همگی از جمله مسائل و معضلات مهم جامعه امروز هستند. او تلاش کرده است تا مانند همیشه، مفاهیم دشوار را به سادگی و روشنی بیان کند. موضوعاتی که در این اثر درباره آن‌ها می‌خوانید، گزینش ژنتیک انسانی، فقر شدید، تغییرات آب‌و‌هوایی، حیوانات، سقط‌جنین، اتانازی (مرگ خودخواسته)، فروش کلیه، قیمت اخلاقیِ هنرِ گران‌قیمت و راه‌های افزایش شادی است. 

اخلاق در دنیای واقعی، نه تنها به مسائل اجتماعی می‌پردازد، بلکه مسائل و دغدغه‌های فردی را نیز در بر می‌گیرد. جالب است بدانید که فصل پنجم این کتاب با توجه به شرایط ایران، ترجمه نشده است.  

کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اخلاق در دنیای واقعی اثری جذاب است که دوست‌داران مطالعات فلسفی و جامعه‌شناختی را به خود جلب می‌کند. 

درباره پیتر سینگر 

پیتر سینگر، متفکر و نویسنده استرالیایی است. او در تاریخ ۶ ژوئیه ۱۹۴۶ ‏در ملبورن، استرالیا متولد شد. در دانشگاه ملبورن و آکسفورد تحصیل کرد و در حال حاضر استاد فلسفه در دانشگاه پرینستون آمریکا است. پیتر سینگر به آسان‌یاب کردن مضامین پیچیده فلسفی مشهور است. 

پیتر سینگر از جمله افرادی است که اندیشه‌های پیچیده هگل را با روایتی آسان دوباره بیان می‌کند. او درباره فقر، حمایت از کودکان فقیر، حمایت از حقوق حیوانات و ... مقالاتی نوشته است و علاوه بر حرف، اهل عمل نیز هست: نام او در فهرست بنیان‌گذاران خیریه‌ای با این عنوان قرار دارد: «زندگی که شما می‌توانید حفظ کنید». 

از میان آثاری که پیتر سینگر تالیف کرده است می‌توان به کتاب او درباره هگل (نشر نو) و کتابش درباره آراء مارکس و همچنین به کتابی که درباره کارل پوپر و نقد نظریات او نوشته است، اشاره کرد. کتاب دیگر او نیز به نام آزادی حیوانات، درباره دفاع از حقوق حیوانات نوشته شده است؛ او توضیح می‌دهد که انگیزه او برای سبک تغذیه گیاه‌خواری، نه سلامت و طول عمر خود، بلکه انگیزه‌ای اخلاقی به نفع حیوانات و نیز حفظ محیط زیست است.. آثار او را می‌توانید از طریق وبسایت او به آدرس http://www.petersinger.info/ دنبال کنید. 

درباره حسن آزادی  

حسن آزادی فعالیت هنری‌اش را با تئاتر آغاز کرد. چرا که معتقد است: «گوينده‌ای موفق است كه بازيگری را هم بداند، كه اين بازيگری همان حسی است كه گوينده در خواندن متن‌های مختلف می‌گيرد...»

حسن آزادی در حال حاضر دو برنامه را در رادیو فرهنگ اجرا می‌کند که سردبیری آن بر عهده پسرش، مهدی آزادی، است. او در زمینه تولید کتاب صوتی نیز فعالیت دارد. کتاب‌هایی را که با صدای او منتشر شده‌اند، می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن طاقچه تهیه کنید. 

نظرات کاربران

amhr
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

بسیار ضروری و خواندنی، به خصوص در شرایط امروز جهان؛ لزوم حفظ محیط زیست، توجه به آزادی بیان ، افزایش اهمیت به کشورهای در حال توسعه، کاهش فقر و افزایش سطح رفاه جهان به خوبی در کتاب مطرح شده است،

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۳۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۳۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان