دانلود کتاب صوتی راه زنان با صدای الهام صفوی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی راه زنان

کتاب صوتی راه زنان مجموعه‌ای جذاب و تاثیرگذار برای بانوان است. پاملا کی متز و ژاکلین ال توبین در این اثر، با ترکیب کتاب دائو ته چینگ، فلسفه کهن شرقی و خرد زنانه امروزی، اثری آفریدند که به زنان کمک می‌کند تا به آرامش برسند. 

این اثر را می‌توانید با ترجمه روان سیمین موحد و صدای زیبای الهام صفوی‌زاده بشنوید.

درباره کتاب صوتی راه زنان

در طول قرن‌های متمادی و حتی امروزه در بسیاری از نقاط جهان، زنان را سرکوب می‌کنند. اما زنان، همیشه قوی و قدرتمند بودند و اجازه ندادند که از آن‌ها سو استفاده شود. حتی در دورانی که زنان اجازه تحصیل و فراگرفتن علومی چون خواندن و نوشتن را نداشتند، زبانی مخصوص به خودشان اختراع کردند تا از این طریق بتوانند ارتباطشان را با دیگران حفظ کنند. این زبان باستانی که «شو شو» نام داشت، در سال ۱۹۵۰ در چین کشف شد و بعد از سال‌ها تلاش و رمزنگاری مشخص شد که برای زنان بوده است.

پاملا کی متز و ژاکلین ال توبین در کتاب صوتی راه زنان، از این داستان الهام گرفتند. آنان کتاب دائو ته چینگ را که مجموعه‌ای از جملات، عبارات و متون عرفانی و فلسفی شرقی کهن است، با خرد امروزی زنان ترکیب کرده‌اند. دائو ته چینگ به معنی «دفتر دائو و دِه» یا «دفتر حق و راستی» است یا به عنوان «دفتر راه و فضیلت» شناخته می‌شود. این کتاب اثر حکیم بزرگ چینی، لائودْزی است که در حدود قرن ششم ق‍. م‍. نوشته شده ‌است.

نتیجه این اثر، کتابی است که در دست دارید. در این کتاب می‌آموزید چگونه با بهره گرفتن از راه‌های قدیمی، جهانی جدید برای خود بیافرینید و آرامش و موفقیت را به زندگی خود دعوت کنید. این اثر مراقبه‌ها و پندهایی برای زنان دارد. به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند با تمام زنان جهان بدون هیچ محدودیتی ارتباط برقرار کنند و زندگی خود را متحول کنند.  

نشریه شیکاگو تریبون کتاب صوتی راه زنان را «نمونه‌ای کامل از اینکه چگونه زنان همیشه راه‌هایی برای برقراری ارتباط با خرد خود پیدا کرده‌اند» می‌داند.

کتاب صوتی راه زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی راه زنان را به تمام زنان قدرتمند و الهام‌بخش امروزی پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید در زندگی خود، موفقیت و آرامش داشته باشید، از پندهای این کتاب استفاده کنید. 

درباره الهام صفوی‌زاده 

الهام صفوی‌زاده، ۴ تیر ۱۳۴۹ در اصفهان به دنیا آمد. او، مجری برنامه‌های صدا و سیمای ایران است. در رشته اقتصاد نظری و کسب و کار تحصیل کرده است و یکی از اعضای تیم فوتسال هنرمندان است. مادرش، مهین تاج‌نیا و مادربزرگش هر دو گوینده بودند و او هم به همین واسطه مشغول به کار در زمینه مجری‌گری و گویندگی شد. 

الهام صفوی‌زاده با اجرای برنامه محبوب «به خانه برمی‌گردیم» در تلویزیون شناخته شد و سپس اجرا را در رادیو نیز ادامه داد. مدتی مجری برنامه تصویر زندگی بود در برنامه خانه ما در شبکه جام جم نیز به عنوان مجری فعالیت می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان