دانلود کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم اثر مریم قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

معرفی کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

چگونه برند شخصی بسازیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی مریم قریشی و صدای مهبد قتاعت پیشه می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

کتاب صوتی چگونه برند شخصی خود یا پرسونال برندینگ بسازیم به کارآفرینان و مدیران کمک می‌کند با ساختن برند شخصی خود بتوانند در دنیای کسب و کار به رشدی قابل توجه دست پیدا کنند و ارزش واقعی کسب و کار خود رابشناسند. 

در دنیایی که رقابت حرف اول را می‌زند شما هم باید هرچه زودتر دست به کار شوید تا بتوانید کسب و کارتان را بالا بکشید. مهم نیست که فریلنسر باشید یا عضوی از یک سازمان و اداره در هر شرایطی باید برای پیشرفت خودتان را معرفی کنید و در مرحله بعد با گام بلندتری خودتان را از دیگران متمایز کنید. باید بتوانید این گونه باشید تا در دنیای رقابتی کسب‌وکار شما را بشناسند و امتیازهایتان را بدانند. در این کتاب با ۹ روش ساختن برند شخصی قدرتمند در سال ۲۰۱۹ آشنا می‌شوید. یادمی‌گیرید که به جای حرف زدن، عمل کنید. بهای ارزشی را که برای خود تعیین کرده اید، بدانید، با پایبندی به ارزش‌هایتان تاییدیه بگیرید، خود و دانش خود را ارتقا دهید و با نمونه‌هایی از برندسازی شخصی و معیار و ملاک‌هایش آشنا شوید.

شنیدن کتاب چگونه برند شخصی بسازیم را به چه کسانی پیشنها می‌کنیم

کارافرینان، کارکنان سازمان‌ها، مدیران و تمام کسانی که طالب ارتقای شغلی و معرفی کسب‌وکار خود هستند.

 بخشی از کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

ارزش شما به کسی که برایش کار می کنید و سِمتی که دارید محدود نمی شود. بلکه به آنچه که برای رو نمایی در چنته دارید مروبط می شود. چیزی که بی نهایت خوب انجام می دهید و بهترین خدماتی که ارائه می دهید چیست؟ در کسب کار بیشتر صحبت ها بر سر پیدا کردن مخاطب هدف و بازار ویژه است. این به شما کمک می کند فهرست محدودتری از مشتریان بالقوه ای (و همچنین کارفرمایانی) که می توانید بیشترین کمک را به آنها بکنید و بیشترین لذت را از همکاری با آنها می برید در دست داشته باشید.

اگر کاری که انجام می دهید یا دوست دارید انجام دهید را به طور خاص مشخص نکرده اید، افراد نمی دانند که برای چه به سراغتان بیایند. مثلا الیوس می داند که می تواند به بوتیک های آنلاین کمک کند اکانت اینستاگرامشان را ارتقاء دهند، اما در کار کردن با کوچ ها و مشاوران آنلاین دربارۀ ایجاد محتوا بهترین عملکرد را دارد. بنابراین خودش را در همین مورد دوم برند کرده است.

یک هدف برای ارزشتان تعریف کنید تا بیان کند چه کاری انجام می دهید و چه کسی می تواند بیشترین کمک را از سوی شما دریافت کند. به عنوان مثال در نمونۀ قبل می تواند تعریف هدف به این ترتیب باشد، “من به کوچ ها و مشاوران کمک می کنم تا محتوای قدرتمندی را ایجاد کنند در نتیجه می توانند تأثیر گذاری شان را بسط دهند و کسب و کارشان را در فضای مجازی ارتقاء دهند.

با شناسایی اینکه چه کاری می خواهید انجام دهید، چه کسی هستید و چه چیز برایتان ارزش است خودتان را به عنوان یک مدیر متفکر در فضا قرار می دهید. این سوالات را از خودتان بپرسید و این پاسخ های کلیدی را به عنوان گام های اولیه تان مستحکم کنید.

چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه بر کمالگرایی غلبه کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه لوگو طراحی کنیم
مریم قریشی
چگونه کتابخوان شویم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه احترام دیگران را جلب کنیم
مریم قریشی
چگونه یک فروشنده خبره شویم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه اینفلوئنسر شویم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم
مریم قریشی
چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم
مریم قریشی
چگونه کارکنان و کارمندان خوب خود را حفظ کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه تند صحبت نکنیم؟
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو
چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم
ندا پوریان
چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم
ندا پوریان
چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم
کاوه یانقی
چگونه بدهی‌های خود را مدیریت کنیم
گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

نظرات کاربران

amir mohammad bagheri
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

کلا چیزای واضحی که همه می دانند رو گفته. یکی از توصیه هاش اینه که در شبکه های اجتماعی عضو بشید تا دیگران شما را بشناسند 😐 وقت تلف کردنه گوش دادن بهش

hadi
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

در یک کلمه وقتت حروم میشه

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان