دانلود کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم

معرفی کتاب صوتی چگونه کتابخوان شویم

چگونه کتابخوان شویم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی نویسندگان سایت و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه کتابخوان شویم

کتاب خواندن کار زیاد سختی نیست اما برای این که یک کتابخوان حرفه‌ای بشوید نیاز به برنامه‌ریزی دارید. به نظر شما چگونه باید عادت کتابخوانی را در خود تقویت کنیم و علاقه‌مان را به خواندن افزایش دهیم؟ یا به عبارتی چطور می‌توانیم کتاب را بخشی از زندگی‌مان کنیم و از خواندن لذت بیشتری ببریم. اگر می‌خواهید با راه‌های کتابخوان شدن بیشتر آشنا شوید این قاله به شما کمک می کند.

شنیدن کتاب چگونه کتابخوان شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر می‌خواهید به یک کتابخوان حرفه‌ای تبدیل شوید این مقاله را گوش کنید.

بخشی از کتاب چگونه کتابخوان شویم

از تکنولوژی استفاده کنید

می دانیم که هیچ چیز نمی تواند جایگزین در دست گرفتن یک کتاب و ورق زدن آن شود ولی گاهی تکنولوژی کار را برای شما خیلی ساده تر می کند. تا همین چند سال پیش که از اینترنت خبری نبود شاید برای خیلی ها سخت بود که از در خانه بیرون بروند و در کتابخانه به دنبال کتاب های مورد نیاز و مورد علاقه شان بگردند. اما با اینترنت دیگر این بهانه کاربردی ندارد. کافی است سری به وبسایت ها بزنید تا بینید که چقدر وبسایت به رایگان کتاب های مختلف را به صورت فایل های اسکن شده در اختیار شما قرار می دهند. کتاب هایی که حتی فکرش را نمی کردید یک روز به دست شما برسند.

فرقی ندارد که علاقه مند به کتاب های صوتی باشید یا کتاب های کاغذی. حتی می توانید از گوشی و تبلت خود برای مطالعه کتاب های پی دی اف بهره ببرید. انتخاب روش مناسب کتابخوانی کاملا به شرایط شما بستگی دارد. به هر حال سعی کنید از تمام پتانسیل تکنولوژی و غیر تکنولوژی برای راحت تر کردن شرایط مطالعه و خواندن کتاب بهره ببرید. تکنولوژی با تمام نکات منفی اش به راحتی می تواند عادت کتاب خوانی را در شما نهادینه کند و راه رسیدن به کتاب های مورد علاقه تان را هموار کند.

کتاب مورد نظرتان را از ابتدا روزنامه وار بخوانید

یکی از نویسندگان و محققان بزرگ قرن بیستم به نام مورتیمر آدلر کتاب معروفی دارد به نام “چگونه یک کتاب را بخوانیم“. او در این کتاب می نویسد:

” شاید در ابتدا ندانید که آیا این کتاب را دوست دارید بخوانید یا نه. نمی دانید که آیا نیازمند مطالعه ی تحلیلی است یا نه. اما به نظرتان اینطور می آید و یا حداقل آن کتاب حاوی اطلاعاتی است که نیازمند اندیشه ی عمیق است. پس به صورت پیش فرض هر کتابی را جدی و مهم تلقی کنید.

دوم اینکه فرض کنیم وقت محدودی برای دریافتن اینکه کتاب مورد نظر از چه نوعی است دارید. در این شرایط، کاری که باید انجام دهید این است که کتاب را روزنامه وار بخوانید و یا به عبارتی یک مرور اجمالی بر مطالب آن داشته باشید.هدف اصلی شما این است که از چند و چون و سطحی و عمیق بودن کتاب آگاه شوید. با این کار خیلی چیزهای دیگر راجع به کتاب خواهید فهمید و خواهید دانست که آیا ارزشش را دارد که از اول تا آخر با دقت بیشتر بخوانیدش یا نه.”

حالا که زمانه زمانه ی اینترنت است مطالعه ی روزنامه وار و سطحی خیلی بیشتر قابلیت انجام دارد. کتاب مورد نظرتان را باز کنید و مقدمه ی آن را بخوانید و ورق بزنید و در هر صفجه یکی دو خط بخوانید. پشت جلد را بخوانید. ممکن است کتاب جذبتان کند. اگر جذب کتاب شدید از اول شروع به خواندن آن کنید. اگر خوشتان نیامد هم کتاب را رها کنید و کتاب دیگری دست بگیرید و یا فایل آن را باز کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان