دانلود کتاب صوتی کتابچه فرایادگیری با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه فرایادگیری اثر اسکات یانگ

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه فرایادگیری

معرفی کتاب صوتی کتابچه فرایادگیری

کتابچه صوتی فرایادگیری چکیده ارزشمندترین مطالب کتاب فرایادگیری نوشته اسکات یانگ است که با ترجمه فاطمه آراوند و صدای فرزانه فائزی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تسلط بر مهارت‌های سخت، پیشی گرفتن در رقابت و سرعت بخشیدن به شغل خود را ارتقا دهید.

درباره کتاب صوتی فرایادگیری

فرایادگیری در اصل به شما یاد می‌دهد که یک مهارت جدید را با سریع‌ترین روش ممکن یاد بگیرید. دقیقاً مانند افرادی که با گذراندن وقت در یک کشور، زبان آن را یاد می‌گیرند، فرایادگیری، به معنای غوطه‌ور کردن هرچه بیشتر خود در آن مهارتی است که جست و جو می‌کنید و می‌خواهید یاد بگیرید. با این وجود روشی که در مدرسه آموخته‌ایم، ممکن است مؤثرترین روش یادگیری نباشد.

در این کتاب روش‌های زیادی وجود دارد که ایده‌های سنتی شما را در مورد یادگیری به چالش می‌کشد. توجه داشته باشید که نویسنده می‌داند یادگیری به روش‌های بسیار متفاوتی انجام می‌شود و شما را ترغیب می‌کند چیزهایی را پیدا کنید که برایتان مفید باشد. سپس، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید موانع را تحت فشار قرار دهید تا بتوانید به تسلطی دست یابید که شاید قبلا دست یابی به آن در مدت زمان کوتاه برایتان غیر ممکن بوده است.

مهم نیست یک شخص دوست دارد چه مهارتی را بیاموزد، اگر از نکات مربوط به فرایادگیری استفاده کنید، خودتان را برای رسیدن به موفقیت آماده کرده‌اید. حتی اگر شما در مورد مهارتی که می‌خواهید بیاموزید اطلاعات کاملی ندارید، فرایادگیری به شما چیزهای بیشتری در مورد خودتان و نحوه مواجه شدن با مشکلات روزانه می‌آموزد. سخت‌کوشی در امور دشوار، در کلِّ زندگی شما، مزایای ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت.

شنیدن کتابچه فرایادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید اما فرصت خواندن کتاب فرایادگیری را ندارید خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرایادگیری

به همراه دوستم یک چالش جدید را آغاز کردیم و آن را سال بدون انگلیسی نامیدیم. ما به چهار کشور می‌رفتیم و در هر کشور یک سال می‌گذراندیم. خودمان را کاملا در زبان آن‌جا غوطه‌ور می‌کردیم بطوری‌که، حتی با یکدیگر انگلیسی صحبت نمی‌کردیم. اگرچه ما در برزیل و اسپانیا این چالش را رعایت کردیم، ولی در کره و چین مجبور به شکستن قانون "بدون انگلیسی" شدیم. اما، تا پایان سال با افتخار می‌توانستیم ادعا کنیم چهار زبان جدید را یاد گرفته‌ایم.

با همان سرعتی که برنامه‌ریزی کرده بودم یادگیری صورت گرفت. چون خودم را در پروژهٔ جدید غوطه‌ور کرده بودم، در زمان کوتاهی، توانستم بسیار ماهرتر شوم. به زودی با افرادی مواجه شدم که همین روش را داشتند. آنها ممکن است قوانین شخصی خود را برای یادگیری داشته باشند، اما با هم شباهت‌هایی دارند. برای رسیدن به رویاهای خود سخت تلاش می‌کنند، برای یادگیری، روشی تقریباً وسواس‌گونه طراحی می‌کنند و اغلب به نوشته‌هایی که می‌گفتند می‌توانند این کار را انجام دهند، اهمیتی نمی‌دادند و هدف آن‌ها واقعا یادگیری بود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان