دانلود کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم

معرفی کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم

کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه نامه اداری بنویسیم

نامه اداری در ایران بسیار مهم است. اکثر فعالیت‌های اداری و رسمی با ارائه مستندات و نامه‌های رسمی قابل انجام است. نامه اداری نوستن نیازمند رعایت اصول مهمیه که در این کتاب به آن‌ پرداخته می‌شود تا بتوانید با خیال راحت یک نامه اداری خوب منتشر کنید. 

کتاب صوتی چگونه نامه اداری بنویسیم به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل نامه اداری بنویسید.

شنیدن کتاب چگونه نامه اداری بنویسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه نامه اداری بنویسیم

خلاقیت و توانایی نوشتن متون رسمی در این قسمت از نامه اداری میتواند کمک شایان توجهی به شما کند. نکته مهمی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که اگر درخواستی از یک سمت یا واحد سازمانی دارید از عبارات امری بسیار با دقت استفاده کنید. سعی کنید فرم و حالت خواهش و تقاضا را در نامه‌های خود بگنجانید تا رسمی‌تر و متقاعد کننده تر جلوه کنند.

نکته دیگری که باید در حین نوشتن بدنه نامه‌های اداری در نظر داشت این است که اگر متن نامه اداری شما طولانی است از کاغذ بزرگتر استفاده کنید. استفاده از کارغذ مناسب به این دلیل میتواند مفید باشد که هنگامی که برای یک سمت والا در سازمان نامه اداری مینویسید این سمت با نوشتن یک نامه چند کلمه ای (اصطلاحا پاراف) شما را به زیرنهادهای سازمان ارجاع خواهد داد. در صورتی که از کاغذ کوچک استفاده میکنید بهتر است که در انتهای ورق مقداری فضای خالی برای پاراف کردن سمت‌های اداره یا ارگان در نظر بگیرید.

اگر میخواهید در نامه خود بیشتر از یک درخواست را ذکر کنید از بندها استفاده کنید. به این صورت که با شماره هر تقاضا را جدا کنید و آن را ه طور کامل در همان بند مطرح نمایید.

نظرات کاربران

sajadavazzadeh
۱۴۰۰/۰۸/۱۰

سلام خیلی مختصربود بنظرم بدرد نمیخوره

کاربر ۲۸۱۸۱۳۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

بسیار عالی وجذاب

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان