دانلود کتاب صوتی دشمن عزیز ۱ با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دشمن عزیز ۱ اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی دشمن عزیز ۱

معرفی کتاب صوتی دشمن عزیز ۱

کتاب صوتی دشمن عزیز ۱ داستانی زیبا و جذاب نوشته جین وبستر و ادامه داستان بی‌نظیر بابا لنگ دراز است. وبستر این داستان را بعد از موفقیت داستان جودی آبوت نوشت. در این داستان جودی از دوست صمیمی‌اش خواهش می‌کند تا مدیریت پرورشگاه جان گریر را بر عهده بگیرد...

نسخه صوتی داستان زیبای دشمن عزیز را با ترجمه سوسن اردکانی و صدای زیبای شرگان انورزاده می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی دشمن عزیز ۱

دشمن عزیز ۱ بخش اول کتاب دشمن عزیز است. این داستان جذاب و پرفروش بعد از موفقیت بابا لنگ دراز نوشته شد و از استقبال مخاطبان برخوردار شد. جین وبستر این داستان زیبا را ادامه داده است و آن را هم به سبک و سیاق کتاب قبلی در قالب نامه نوشته است. اما نامه‌ها این بار از طرف سالی مک‌براید برای جودی نوشته می‌شوند. سالی دختری بود مهربان و پر شور که در دوران دانشکده هم اتاقی جودی بود و به یکی از دوستان صمیمی و نزدیک او تبدیل شد. سالی مک‌براید در سال اول با جولیا پندلتون هم اتاق بود. جودی سالی را خیلی دوست داشت اما جولیا را دختری مغرور می‌دانست که به ثروتش می‌نازد. البته رفته رفته، رفتار جولیا هم بهتر شد و این دو نفر موفق شدند تا ارتباط دوستانه‌ای با هم برقرار کنند. 

جودی و جرویس از سالی خواسته‌اند تا مدیریت پرورشگاه جان گریر، خانه دوران کودکی جودی را بر عهده بگیرد و آنجا را سر و سامان ببخشد. سالی در نامه‌هایش از وضعیت پرورشگاه می‌نویسد و لقب دشمن عزیز را به یکی از پزشکان پرورشگاه می‌دهد...

کتاب صوتی دشمن عزیز ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دشمن عزیز ۱ برای تمام کسانی است که داستان جذاب بابا لنگ دراز را خوانده‌اند و آن را دوست داشتند. اگر دوست دارید در دنیای کتاب‌های زیبا و جذاب غرق شوید و از دنیای پیرامونتان فاصله بگیرید، این کتاب صوتی برای شما است. 

درباره جین وبستر 

جین وبستر با نام کامل آلیس جین چندلر وبستر ۲۴ ژوئیه ۱۸۷۶ در نیویورک متولد شد. مادرش خواهرزاده مارک تواین (خالق کتاب‌های شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر و هاکلبری فین) و پدرش مدیر مالی مارک توین و ناشر بسیاری از کتاب‌هایش بود.

جین وبستر کتاب بابا لنگ دراز را نوشت و بعد از اینکه این کتاب به موفقیتی چشمگیر پیدا کرد، داستان آن را ادامه داد. کتاب دشمن عزیز که بعد از آن منتشر شد، داستان دوست جودی، سالی مک‌براید است که تصمیم گرفته است تا پرورشگاهی را اداره کند. این داستان هرچند در سایه موفقیت بابا لنگ دراز قرار گرفت اما بهرحال از استقبال بالایی برخوردار شد.

جین وبستر در ۱۱ ژوئن ۱۹۱۶ پس از به دنیا آوردن دخترش بر اثر تب زایمان درگذشت.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند و کتاب‌هایی را که با صدای او تهیه شده‌اند، می‌توانید از سایت طاقچه دریافت کنید. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است. 

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

Blue Baker
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

کتاب خییلی قشنگیه. ولی فازتون چیه که قسمت ۲ و ۳ رو تو بینهایت گذاشتین و ۱ رو نه؟!

Parniya
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

من خیلیییییی زیاد دوستش داشتم . ولی وقتی دیدم ۲و۳ تو بینهایته و ۱ پولیه واقعا تعجب کردم . من از طاقچه استفاده خیلیییی زیادی میکنم و رمان بابا لنگ دراز رو وقتی گوش دادم و تموم شد گفتم چقد بد . تا

- بیشتر
𝒌𝒐𝒔𝒂𝒓シ︎
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

عالیییی🥲

haddad
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

گوینده اصصصلا خوب نیست، تمام داستان رو مثل دکلمه میخونه، تمام حس داستان رو از بین برده

Hovangzitawo
۱۴۰۰/۰۷/۱۹

من عاشق این کتابم عالی است

کاربر ۱۲۹۴۸۰۶
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

کتاب را قبلا خوانده بودم و بعد از سال ها این بار با گویندگی جذاب خانم انورزاده بسیار جذاب تر شد. کتابی با نثری روان ، ترجمه ای عالی و گوینده ی کار بلد جین وبستر دوست داشتنی ❤

سلام
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

داستان با رفتن سالی به پرورشگاه به درخواست جودی شروع میشه. او برای جودی در نامه شرایط را گزارش میکنه و... . گوینده با لحن ثابت خود زیبای شنیدن رو کم رنگ کرده و در نگاه من خسته کننده بود.

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان