دانلود کتاب صوتی سلام همسایه با صدای میلاد میرزایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی سلام همسایه

کتاب صوتی سلام همسایه؛ خرت و پرت‌های گمشده نوشته کارلی آنه وست، داستانی پر از ماجرا است که از روی یک بازی به همین نام نوشته شده است. داستان در شهر کوچکی اتفاق می‌افتد و دو پسربچه که همسایه هستند تلاش می‌کنند تا از راز یک قتل پرده بردارند. 

نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با ترجمه رامبد خانلری و صدای گرم میلاد میرزایی گوش کنید و در هیجان این ماجرای پر رمز و راز و ترسناک غرق شوید. 

این مجموعه کتاب پس از انتشار از سوی ساندی تایمز در زمره پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت و همچنان خوانندگان پرو پاقرصی دارد.

درباره کتاب صوتی سلام همسایه

داستان عجیب سلام همسایه در یک شهر کوچک می‌گذرد. نیکی همراه خانواده‌اش به شهر رِی وِن بروک آمده است، در این شهر کوچک همه همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند، اما یک چیزی به نظر نیکی عجیب است انگار تمام اهالی این شهر با هم توافق کرده اند تا درباره اتفاقی تلخ ساکت باشند. نیکی دوست تازه‌ای پیدا می‌کند، آرون پسر خانه رو‌به‌رویی‌شان است. خانه‌ای عجیب پر از راهروهای پیچ‌درپیچ و درهای همیشه بسته که همه را کنجکاو می‌کند.

چون هر دو به قفل‌ها و باز کردن آن‌ها علاقه دارند و دوست دارند در یک ماجرای هیجان‌انگیز غرق شوند شروع به ماجراجویی می‌کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند یک سال قبل یک دختر بچه‌ هشت ساله در ترن هوایی کشته شده است اما این مرگ طبیعی نیست و انگار رازی با خود دارد، رازی که شاید خانواده آرون بتوانند در حلش کمک کنند.

کتاب صوتی سلام همسایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرفداران داستان‌های پر هیجان و معمایی هستید، بدون شک شنیدن این کتاب می‌تواند شما را به دنیایی متفاوت ببرد و لذتی عمیق را به شما هدیه کند.

درباره کارلی آنه وست

کارلی‌ آنه ‌وست نویسنده استرالیایی‌تبار است. پیش از این دو کتاب به نام‌های «پری دریایی شدن» و «چانه زنی» از این نویسنده در ژانر وحشت معمایی منتشر شده است. در مجموعه سلام همسایه  Hello Neighbor کارلی‌ آنه ‌وست با بهره بردن از قوه تخیلش برای این بازی پرهیجان و پرطرفدار یک روایت معمایی و جذاب ساخته. روایتی که در زمره کتاب‌های پرفروش قرار گرفته است و طرفداران این ژانر را به خود جلب کرده است.

درباره رامبد خانلری 

رامبد خانلری در سال ١٣۶٢ در تهران متولد شد. او تحصیلاتش را در رشته مهندسی شیمی صنایع پتروشیمی تکمیل کرد و از سال ۱۳۸۶ داستان نویسی را آغاز کرد. اولین مجموعه داستان خانلری سرطان جن نام داشت. این اثر نامزد نهایی دریافت جایزه جلال شد و جایزه مهرگان بهترین مجموعه داستان دو سالانه ۹۲-۹۳ را از آن خود کرد. از میان آثار دیگر او می‌توان به سورمه سرا، گربه زاد و آقای هاویشام اشاره کرد. 

درباره میلاد میرزایی

میلاد میرزایی در سال ۱۳۶۹ در شهر بابل متولد شد. او در رشته بازیگری تحصیل کرد و فعالیت هنری‌اش را از سال ۸۸ با تئاتر آغاز کرد.در سال ۹۴ در فیلم سینمایی ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد. در تلویزیون نیز با بازی در سریال‌های بانوی عمارت و سریال شرم به شهرت رسید. 

بخشی از کتاب صوتی سلام همسایه

نام پسری که آن‌طرف خیابان زندگی می‌کند، «آرون پترسون» است و توی خانه‌ای پر از در زندگی می‌کند؛ آن‌قدری که گیجت می‌کند. اولین‌باری که آنجا رفتم سه در را باز کردم تا به دست‌شویی رسیدم. بعد برای یک لیوان آب به آشپزخانه رفتم و راه برگشت به اتاقش را گم کردم.

وقتی که در نهایت راه برگشتن به اتاق آرون را پیدا کردم، او به من گفت: «احساس بدی نداشته باش. همه اولش کمی گیج میشن.» آن‌وقت شانه بالا انداخت و گفت: «خونه‌های قدیمی عجیب غریبن.» به نشانه‌ موافقت سر تکان دادم، اما من در خانه‌های قدیمی زندگی کرده بودم. خانه‌ فیروزه‌ای هم قدیمی بود. هیچ کدام از آن‌ها این شکلی نبودند؛ آن‌هم با پلکانی که به حیاط خلوت منتهی می‌شد و درهایی که هیچ‌وقت قرار نبود باز شوند.

وقتی که هفت‌ساله بودم، چند ماهی در کارولینای شمالی زندگی کردیم. آن‌موقع بابایم خبرنگار ویژه بود. مامانم همیشه دنبال داستان‌های ترسناکی از عمارت «وینچستر» بود تا برای من تعریف کند؛ جایی که به عنوان تور تفریحی می‌رفتیم، خانه‌ای که توسط بیوه‌ معروف سازنده‌ تفنگ‌های شات‌گان ساخته شده بود. داستان از این قرار است که یک نفر به زن می‌گوید ارواح کسانی که با تفنگ‌های کارخانه‌ی شوهرش کشته شده‌اند، او و خانواده‌اش را تسخیر کرده‌اند.

نظرات کاربران

Ghojo Satoru
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

خود بازیش بهتره ولی خوبه

آنا
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

من این کتاب رو نخوندم فقط بازیhello neighbour رو ترجمه و کتابش رو درست کردید

کاربر ۳۱۲۶۷۱۸
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

کتابش قشنگ بود ولی از راوی لذت نبردم

I AM GROOT
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

خود بازی که خیلی بازی جذابی هست کتابش به نظرم من گوینده اش خوب نبود صدای گوینده مناسب بود اما لحن بیان ایشون تصویر سازی از کتاب رو برای آدم سخت میکرد اما شاید اگه بتونید کتاب رو زبان اصلی

- بیشتر
amin123m2
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خوبه من 3 فصل رو گوش کردم باحاله گوینده هم خوب بود

نگار
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

این که صدای کامرانی خودمونههه😂😂❤🤩صداش خیلی خوبه کتاب هم که دیگه عااللیی

نیلوفر
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

از گویندگان خانم استفاده کنید بیشتر صداشون دلنشین تره

Kosar Derishamud
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

به شخصه خیلی از گویندگی راضی نبودم فک میکنم اگه خودتون کتاب یا پی دی اف رو بخونید بهتره

سعیده
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

آقا من مس چی ترسیدم، خیلی خنده دار بود. 😂راستی من نمونه اش را داشتم و نصفشو کوس کردم. پسرهه رفت خونه ی نمی دونم چی چی، ندید داخل کامپیوترش یه عالمه خشونت بود؟!؟!؟ 🙄

the librarian
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

کتاب خوبیه من واقعا از صدای گوینده خوشم اومد بنظرم دقیقا مناسب با متن کتاب گویندگی میکرد واقعا ممنونم

زمان

۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۰۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۰۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان