دانلود کتاب صوتی پرواز، دریا، صحرا (۲ زبانه) با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرواز، دریا، صحرا (۲ زبانه) اثر فریبا فصیحی

دانلود و خرید کتاب صوتی پرواز، دریا، صحرا (۲ زبانه)

معرفی کتاب صوتی پرواز، دریا، صحرا (۲ زبانه)

کتاب صوتی پرواز، دریا، صحرا (۲ زبانه) مجموعه‌ای از گزین‌گویه‌های نویسنده داستان جاودانه شازده کوچولو، آنتون دوسنت اگزوپری است. 

این نویسنده‌ی خلبان به دلیل تماس بی‌واسطه‌اش با پرواز و دنیای آسمان روحی لطیف و شاعرانه داشت و داستان‌هایش به خصوص «زمین انسان‌ها» به نوعی بیانگر برداشت‌های معنوی او از پرواز‌ند. این کتاب با متن دو زبانه فارسی و انگلیسی منتشر شده است و آن را با ترجمه وحید کیان و صدای فریبا فصیحی و فرهاد اتقیایی می‌شنویم.

کتاب صوتی پرواز، دریا، صحرا (۲ زبانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به تمام دوست‌داران آثار اگزوپری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دوسنت اگزوپری در ۲۹ ژوئن ۱۹۰۰ در لیون فرانسه متولد شد. اگزوپری تا قبل از جنگ جهانی دوم، خلبان تجاری موفقی بود. با آغاز جنگ، به نیروی هوایی فرانسه آزاد در شمال آفریقا پیوست. اگزوپری دیداری با کودکی در آفریقا داشت. او با الهام از این دیدار، کتاب شازده کوچولو را نوشت. شازده کوچولو به بیش از سیصد زبان ترجمه شده و بارها مورد اقتباس تئاتری و سینمایی قرار گرفته است. آنتوان دو سنت اگزوپری در ۱۹۴۴ در حادثه‌ای که برای هواپیمایش رخ داد درگذشت. او بعد از مرگ به عنوان قهرمان ملی فرانسه شناخته شد.

معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۱۴,۲۵۰
۵۰%
تومان