دانلود کتاب صوتی ساده زندگی کنیم! با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساده زندگی کنیم! اثر موسسه HTeBooks

دانلود و خرید کتاب صوتی ساده زندگی کنیم!

معرفی کتاب صوتی ساده زندگی کنیم!

کتاب صوتی ساده زندگی کنیم توسط تیم HTeBooks گردآوری شده و نوید طوفان آن را ترجمه کرده است. این کتاب ساختاری ساده دارد و هدفش آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

 درباره کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

این کتاب نکات و شیوه‌های بسیاری دارد که تغییراتی اساسی در ابعاد مختلف زندگی شما، از اخلاقتان گرفته تا کار ساده‌ای مثل خرید کردنتان ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این نکات، برای ساده کردن زندگی خود استفاده کنید.

این کتاب همچنین به ارائه اصولی می‌پردازد که برای همه افراد، خوب و مناسب است. این توصیه‌ها و اصول ممکن است در ظاهر، ساده به نظر برسند؛ اما وقتی مداوم استفاده شوند، بسیار مؤثر هستند. مثلاً اگر بخواهید شغل مهمی در شرکتی داشته باشید، یا راهی پیدا کنید که بیشتر گل‌بازی کنید، بیشتر عشق بورزید، یا اینکه به امور خانواده خود بپردازید.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا تمرکز خود را پیدا کنید، برنامه‌ریزی کنید و زندگی خود را ساده کنید. کافی است این اصول را اجرا کنید و بدانید که زمان و انرژی لازم را دارید تا آن طور که دوست دارید زندگی کنید.

شنیدن کتاب ساده زندگی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های سبک زندگی و مهارت‌های زندگی.

بخشی از کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

پروژه‌ها بخش همیشگی زندگی هستند. وقتی یکی از آن‌ها را تمام می‌کنید باز پروژهٔ دیگری دارید. بدتر از آن این است که پروژه‌ها ناتمام بمانند. در نتیجه شما با چندین پروژهٔ ناتمام روبه‌رو هستید که باید آن‌ها را تمام کنید. بعید است بتوانید پروژه‌های زندگی خود را حذف کنید. اما می‌توانید آن‌ها را به سادگی اولویت‌بندی و مدیریت کنید.

بیشتر از توان خود کاری را بر عهده نگیرید. با انجام هر کاری که به شما پیشنهاد داده می‌شود، موافقت نکنید. فقط چیزی را که می‌توانید با آسودگی خاطر در زندگی سادهٔ خود انجام دهید، قبول کنید. بازدهٔ کارها را بررسی کنید. اگر انجام کاری در زندگی عاطفی و شخصی شما اثری ندارد، آن را انجام ندهید.

انرژی خود را در یک زمان فقط بر یک کار متمرکز کنید. اگر با انجام کارهای زیاد در یک زمان استرس می‌گیرید، آن‌ها را انجام ندهید و فقط یک کار را در یک زمان انجام دهید.

در دسترس نباشید. اگر در انجام پروژه‌ها مشکل دارید، هنگام انجام کارهای مهم خود، در دسترس دیگران نباشید. در دفتر خود بمانید و از دیدن افراد دیگر خودداری کنید و بگذارید دستگاه پاسخگو، تلفن شما را پاسخ دهد، یا به مکانی ساکت و خلوت بروید (مانند کلبه‌ای در جنگلی زیبا که هیچ شخص و تلفنی در آنجا وجود ندارد.)

روش انجام کارها را تغییر دهید. کارها را به یک روش انجام ندهید، فقط به این دلیل که همیشه به این روش انجام شده‌اند. روش مدیریت پروژه‌ها را تغییر دهید و ساده کنید. اگر پروژه با رایانه سریع‌تر انجام می‌شود، از آن استفاده کنید، حتی اگر آن پروژه همیشه بدون رایانه انجام شده باشد.

یک بار برای انجام کامل پروژه، زمان بگذارید. در این صورت شما زمان خود را ذخیره کرده‌اید. در غیر این صورت باید دوباره برای آن کار زمان بگذارید و آن را انجام دهید.

در جزئیات غرق نشوید. اجازه ندهید جزئیات شما را از موضوع اصلی منحرف کند. اول بخش‌های اصلی هر پروژه را انجام دهید. اگر وقت داشتید، بعداً به جزئیات بپردازید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان