دانلود کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم اثر موسسه HTeBooks

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده است.  این کتاب از مجموعه کتاب‌های خودیاری شرکت HTeBooks است که آرمین فیروزگاه ان را ترجمه کرده است. از جمله نکات بسیار قابل توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست.

درباره کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم

 کتاب صوتی چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم مجموعه‌ای ساده از راهکارها برای افرادی است که هنوز استعدادها و موهبت‌های ذاتیِ خود را کشف نکرده‌اند.

سادگی و کوتاهی نکات ارائه شده در این کتاب انگیزهٔ شما برای بکار بستن آن‌ها را بالا می‌برد. کتاب پیش رو دربرگیرندهٔ ۱۰ فصل است که هر فصل شامل مثال‌ها و نکات کلیدی برای کشف توانایی‌های شما است.

سفر با این کتاب با خودشناسی و ایجاد افکار مثبت شروع می‌شود و به هنر گوش دادن، پرورش استعدادها و ایمان به خود می‌رسد و در نهایت شما نکاتی را دربارۀ آزمودن توانایی‌ها و استعداهای خود خواهید آموخت.

شنیدن کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

برای همه ما آشنایی با توانایی‌ها و استعدادهایمان و پرورش آنها، بسیار مهم است. دانستن توانایی‌ها به طور واقع‌بینانه و دور از اغراق می‌تواند به ما کمک کند تا در زندگی خود موفق تر عمل کنیم و کارهایی را برگزینیم که مناسب ما است. شنیدن کتاب چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم را به همه کتابخوان‌ها به ویژه جوانانی که در آستانه انتخاب رشته تحصیلی، شغل و کارآفرینی قرار دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان