دانلود کتاب صوتی چانه‌زنی با شیطان (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چانه‌زنی با شیطان (خلاصه کتاب) اثر رابرت منوکین

دانلود و خرید کتاب صوتی چانه‌زنی با شیطان (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چانه‌زنی با شیطان (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی چانه‌زنی با شیطان نوشته رابرت منوکین است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب چانه‌زنی با شیطان است که به شما یاد می‌دهد چه زمانی مذاکره کنید و چه زمانی مبارزه.

درباره کتاب صوتی چانه‌زنی با شیطان

وقتی شما صاحب یک کسب‌وکار باشید، همواره باید آماده مذاکره باشید. فرقی هم ندارد در مورد گسترش کارتان باشد یا شکایت از رقابتان. اما آیا همیشه باید مذاکره کرد؟ یا همیشه بهترین گزینه جنگیدن است؟ در این میکروکتاب صوتی می‌شنوید که کدام روش بهتر است و در موقعیت‌های مختلف باید کدام روش را انتخاب کنید. این کتاب یک راهنمای کامل برای انتخاب بهترین روش است. اگر می‌خواهید کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید یا صاحب آن هستید، باید این کتاب را گوش کنید.

رابرت منوکین وکیل، نویسنده و استاد دانشکده حقوق هاروارد است. او به عنوان یکی از برجسته‌ترین استادان حقوق در دنیا شناخته می‌شود که به طور تخصصی در مورد فنون مذاکره و داوری فعالیت می‌کند. منوکین یکی از اعضای کمیته ۳ نفره‌ای بود که توانست بعد از سال‌ها اختلاف بین آی‌بی‌ام و فوجیتسو را حل کند و آنها را به یک راه‌حل منطقی برساند.

شنیدن کتاب چانه‌زنی با شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

کاربر ۲۴۳۵۳۷۹
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

چند تا کتاب دانلود کردم فقط راجع ب میکرو کتاب حرف زد، چطور میشه هزینه رو‌بگیرین و این کار رو کنین؟ لطفا از گوینده هایی استفاده کنین ک صدای خوبی ذارن ن مثل جغجغه تیز و بی حس باشن

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان