دانلود کتاب صوتی سلامتی بدون درد با صدای امین بسمل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سلامتی بدون درد اثر موسی زمان‌زاده دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی سلامتی بدون درد

معرفی کتاب صوتی سلامتی بدون درد

کتاب صوتی سلامتی بدون درد نوشته‌ موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شما کمک می‌کند با ورزش کردن به صورت متداول بدن سالم‌تری داشته باشیم.

امروزه انسان‌ها سعی می‌کنند به هر طریق که شده است، خود را از انواع بیماری‌ها نجات دهند، مهم‌ترین بخشی که در بدن می‌تواند سلامتی را تضمین کند کبد است، فکر سم‌زدایی از کبد توجهی به سلامتی است، نحوه‌ی خوردن، خوابیدن و تنفس درصد سلامتی را تعیین می‌کند، تمیز شدن کبد، از بین بردن چربی خون، کنترل نمودن فشار خون و دوری از استرس و توجه به کودک درون و آشتی با او، نقش موثری برای ادامه‌ی زندگی دارد، البته از ورزش نیز نباید غافل بود، اگرچه چاشنی خوشمزه‌ شادی درمانی تاثیر بسزایی دارد، که حرف اول و آخر را می‌زند.

شنیدن کتاب سلامتی بدون درد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و سالم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سلامتی بدون درد

اثرات مفید خنده

در دنیای امروزی که استرس و اضطراب در میان اکثر افراد از کودکان گرفته تا سالمندان موج می‌زند، بیش‌تر افراد تنها به فکر تامین امرارمعاش و رفع مشکلات‌شان هستند و کمتر کسی یافت می‌شود که برای شادی و خنده وقت بگذارد و اگر هم افرادی به فکر شاد کردن و خنداندن خود باشند از دید افراد دیگر جامعه غیرعادی به‌نظر می‌آیند و گویی این افراد هیچ مشکلی در زندگی ندارند. غافل از آن‌که کسی که بتواند در برابر ناملایمات و شرایط دشوار زندگی خودش را شاد نگه دارد عملی بسیار شجاعانه و عاقلانه انجام داده است.

مجله یوگا، شماره ۴۰ / صفحه ۱۲

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان