دانلود کتاب صوتی راز حل مشکلات زندگی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی راز حل مشکلات زندگی

کتاب صوتی راز حل مشکلات زندگی نوشتهٔ جول اوستین و ترجمه‌شده توسط سایت نگرش نیک و با صدای نازنین آذرسا است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه با کمک‌کردن به دیگران مشکلات خود را برطرف کنیم؟

درباره کتاب صوتی راز حل مشکلات زندگی

این کتاب صوتی متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین، کشیش معروف امریکایی است که در نشر صوتی آذرسا به صورت کتاب گویا درآمده است. در این کتاب شنیدنی جول اوستین به بیان این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان با کمک به دیگران درست در زمانی که خودمان نیازمند کمک هستیم باعث ایجاد خیر و برکت در زندگی خویش شویم.

زمانی که ما به دیگران کمک کنیم حتی اگر این کمک در حد کمی وقت گذاشتن و نشستن پای درددل یک نفر دیگر باشد، به طور ناخودآگاه خود را در برابر احساس تنهایی و انزوا بیمه کرده‌ایم و حس مفیدبودن خواهیم داشت. همچنین این کمک باعث می‌شود احساس همبستگی و ارتباط ما با دیگران بیش از پیش تقویت شود، همهٔ اینها به آرامش درونی ما کمک خواهد کرد. جالب است بدانید تعامل با دیگران و کمک به سایرین حتی می‌تواند باعث افزایش طول عمر شود و در حفظ سلامت افراد تاثیر بسزایی دارد.

اگر شما جزو افرادی هستید که گمان می‌کنید اصلا لزومی ندارد خود را به دردسر بیندازید و درگیر مشکلات سایرین شوید و خودتان به اندازه کافی گرفتاری دارید که زمانی برای کمک به دیگران برایتان باقی نمی‌ماند، بد نیست بدانید تحقیقات علمی نشان می‌دهد افرادی که در کمک به دیگران مشارکت می‌کنند، از حمایت اجتماعی بیشتری برخوردار می‌شوند و حمایت اجتماعی بیشتر به معنای آرامش بیشتر است. بنابراین هنگام کمک به دیگران خودتان هم سود می‌برید. کمک به افراد ناامید که امیدی به حل مشکلاتشان ندارند، بسیار دلگرم‌کننده است و باعث می‌شود حس بدبینی، پرخاشگری و افکار و اعمال ستیزه‌جویانه حتی در فرد کمک‌کننده نیز کاهش پیدا کند.

افرادی که مدام فکر می‌کنند که بی‌خانمان‌ها بی لیاقت هستند، یا فلان فرد که مشکلی پیدا کرده انسان مفیدی نیست و باید از او دوری کرد، درواقع درون خود خشم و بدبینی را بیش از پیش پرورش می‌دهند که مانع آرامش فرد است؛ درحالی‌که اگر به جای انتقاد و قضاوت کردن، به کمک سایرین برویم درواقع مهربانی و صمیمیت را جایگزین بدگمانی و خشم کرده‌ایم و با درک آنها موفق خواهیم شد افراد دیگری را بشناسیم، کسانی که مانند ما پر از بیم و امید و ترس و نیاز هستند اما به هر دلیلی گرفتار مشکلی شده‌اند.

۱- به اشتراک گذاشتن دانش

یکی از ساده ترین راه‌ها برای کمک به دیگران به اشتراک گذاشتن دانش خود است. برای تدریس لازم نیست کلاس برگزار کنید. هر روز فرصتی برای آموزش شخصی در زمینه تخصص شما وجود دارد و می‌توانید با آموزش آنلاین هم به دیگران کمک کنید.

۲- منابع خود را به اشتراک بگذارید یا از یک فرصت آن‌ها را با خبر کنید

هر منبعی در هر حوزه‌ای می‌تواند برای کسی مورد نیاز باشد؛ از منبع سرمایه‌گذاری تا منابع آموزشی و … . شما می‌توانید با معرفی انسان‌ها به هم کمک کنید و حتی وقتی کسی را از یک فرصت مطلع می‌کنید دارید همان کار زیبای کمک کردن به دیگران را انجام می‌دهید.

۳- بازخورد شفاف به آنها بدهید

بازخورد شفاف می‌تواند سخت باشد زیرا برخی از افراد انتقاد سازنده را به خوبی نمی‌پذیرند. ولی در کل گفتن حقایق و بازخورد شفاف دادن همیشه مفید است.

اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید که چطور می‌توان با کمک کردن به دیگران و عدم تمرکز روی مشکل خود باعث شوید که خداوند مشکل شما را هم حل کند این کتاب صوتی سودمند را حتما بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی راز حل مشکلات زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران سخنرانی‌های جول اوستین پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان