دانلود کتاب صوتی در سوم با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در سوم اثر الکس بنایان

دانلود و خرید کتاب صوتی در سوم

نویسنده:الکس بنایان
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در سوم

کتاب صوتی درِ سوم نوشته اَلِکس بنایان است. این کتاب جستجویی افسارگسیخته برای کشف چگونگی شروع به کار موفق‌ترین افراد دنیا است. اگر رویای این را در سر دارید که زیر بال و پر مشاوران جهانی چیز یاد بگیرید، به بزرگ‌ترین اهداف خود دست پیدا کنید یا صرفاً خودتان را به شخصی تبدیل کنید که همیشه تصور می‌کردید می‌توانید باشید، درِ سوم به شما ابزار مورد نیاز را خواهد داد، پس می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید.

درباره کتاب در سوم

کتاب صوتی درِ سوم شنوندگان را به یک ماجراجویی بی‌سابقه می‌برد، از هَک کردن جلسه‌ی سهامداران وارِن بافِت گرفته تا دنبال کردن لَری کینگ در یک خارو بار فروشی تا جشن گرفتن با لِیدی گاگا در یک باشگاه شبانه، الکس بنایان از یک مرحله به مرحله دیگر سفر کرده و موفقیت این افراد را رمزگشایی می‌کند. بعد از مصاحبه‌های دونفره‌ی قابل توجه با بیل گیتس، مایا آنجلو، اِستیو وازنیاک، جِین گودال، پیت‌بول، جِسیکا آلبا، تیم فِریس، کوئینسی جونز و خیلی‌های دیگر، الکس آن نکته‌ی کلیدی را که در میان همه‌ی آنها مشترک است کشف کرد: همه‌ی آنها از درِ سوم رفتند.

زندگی، کسب و کار، موفقیت ... صرفاً شبیه یک باشگاه شبانه است. همیشه سه راه برای وارد شدن وجود دارد.

درِ اول، ورودی اصلی، جایی که بیرون آن صف کشیده‌اند؛ جایی که 99 درصد مردم منتظرند و امید دارند وارد شوند. درِ دوم، ورودی VIP، جایی که میلیاردرها، آدم‌های معروف و افرادی که پشت آن در به دنیا آمده‌اند از آن عبور می‌کنند. اما هیچ‌کس به شما نمی‌گوید که همیشه، همیشه ... درِ سومی هم وجود دارد. این در، آن ورودی است که باید از صف بیرون بزنید، تا پایین کوچه بدوید، صدها بار در را بکوبید، پنجره را بگشایید و دزدکی وارد آشپزخانه شوید، همیشه یک راهی وجود دارد. اینکه بیل گیتس چطور اولین نرم‌افزارش را فروخت یا استیون اسپیلبرگ چطور جوان‌ترین مدیر استودیو در تاریخ هالیوود شد، برای این بود که همه‌ی آنها ... از درِ سوم رفتند.

شنیدن کتاب در سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Fafa khanoom
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

عالی بود خیلی کمکم کرد که تو راهی که شروع کردم بمونم و نصفه ولش نکنم و هیچوقت برای انجام هیچ کاری ناامید نشم

mahsa
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

کتاب جالب و مفیدی بود

hamed6424
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

کتاب خوبیه باعث شد به موفقیت از دریچه ی دیگه ای نگاه کنم و مسیری که افراد موفق مشهور گذروندن رو در این کتاب به شکلی بیان شد که در کتاب دیگه ای ندیده بودم

کاربر ۲۲۸۱۱۰۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

این کتاب ، دید جدیدی را پیش روم گذاشت

بهار
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

بسسسیهر جذاب وعالی شک‌نکن بهت میگه برا رسیدن به هدفت تا کجا هاباید بری وکم نیاری

زمان

۹ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان