دانلود کتاب صوتی مزرعه حیوانات با صدای مجید آقاکریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مزرعه حیوانات اثر جورج اورول

دانلود و خرید کتاب صوتی مزرعه حیوانات

معرفی کتاب صوتی مزرعه حیوانات

کتاب صوتی مزرعه حیوانات که ممکن است آن را با نام قلعه حیوانات بشناسید، یکی از مشهورترین رمان‌های جُرج اُرول نویسنده مشهور انگلیسی هندی است. مزرعه حیوانات در قالب یک داستان نمادین، تصویری از یک حکومت دیکتاتوری را برایمان ترسیم می‌کند. این کتاب با ترجمه امیر امیرشاهی و صدای مجید آقاکریمی منتشر شده است.

درباره‌ کتاب مزرعه حیوانات

در مقدمه‌ نسخه‌ اوکراینی رمان که در سال ۱۹۴۷ به چاپ رسید، جرج اُرول این‌گونه نوشت که قصد داشته است کتابی با زبان ساده بنویسد تا به مردم عادی انگلستان، که قرن‌ها از سنت آزادی و عدالت بهره‌مند بودند، نشان بدهد یک نظام تمامیت‌خواه چه‌گونه نظامی است. تجربه‌اش در اسپانیا در جنگ با ارتش فاشیست ژنرال فرانکو به وی نشان داده بود «پروپاگاندای یک نظام تمامیت‌خواه چه‌قدر راحت می‌تواند باورهای افراد روشن جامعه را در کشورهای دموکراتیک به انقیاد خود بکشد». بنابراین کتاب مزرعه حیوانات متولد شد. حیوانات مزرعه‌ی آقای جونز می‌خواهند او را از مزرعه بیرون کنند تا رفاه و آسایش و برابری برای همه به وجود بیاید. رهبری این جنبش با خوک‌ها است. اما طولی نمی‌کشد که ناپلئون، رهبر خوک‌ها شروع به بهره کشی از حیوانات دیگر می‌کند و ...

شنیدن کتاب مزرعه حیوانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی مزرعه حیوانات یکی از کتاب‌هایی است که خواندنش به همه آدم‌ها توصیه می‌شود. با اینحال اگر خواندن داستان‌های نمادین که درباره‌ی حکومت‌های دیکتاتوری نوشته شده است را دوست دارید، از این کتاب غافل نشوید.

درباره جرج ارول

اریک آرتور بلر با نام مستعار جورج ارول در ۲۵ ژوئن ۱۹۰۳ در شهر موتیهاری، بیهار در هند متولد شد. او داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقدِ ادبی و شاعر انگلیسی بود که بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش مزرعه حیوانات و رمان ۱۹۸۴ می‌شناسند. هر دوی این کتاب‌ها به وضعیت حکومت‌های دیکتاتوری می‌پردازند. جرج اورول مدتی به عنوان پلیس سلطنتی هند در برمه فعالیت می‌کرد اما زندگی در هند و انگلیس سبب شد تا با فقر آشنا شود و این آشنایی دیدگاهی جدید به او و کارهایش بخشید. کتاب‌های آس و پاس در لندن و پاریس و دختر کشیش حاصل همین تجربیات او هستند. اورول در در دهه ۱۹۳۰ به اسپانیا رفت تا علیه ارتش فاشیست ژنرال فرانکو بجنگد. کمی بعدتر به دلیل بیماری مزمن ریوی که به آن مبتلا بود در بیمارستان بستری شد و هفت ماه پس از چاپِ کتابِ ۱۹۸۴، در ۲۱ ژانویه ۱۹۵۰ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس جورج اورول
جورج اورول
انگلیسی | تولد ۱۹۰۳ - درگذشت ۱۹۵۰

جورج اورول داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی است که غالباً با دو رمان معروف و پرفروش «مزرعه‌ی حیوانات» و «1984» شناخته می‌شود. اورول را می‌توان موفق‌ترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان قرن بیستم دانست که آثار او علاوه‌بر ارزشمندی در نگاه مخاطبان قرن جدید، به ابزار آموزش «چگونه نوشتن» برای نویسندگان امروز نیز بدل شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد