دانلود کتاب صوتی شش اثر با صدای سعید اسلام زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شش اثر اثر کریستین بوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی شش اثر

معرفی کتاب صوتی شش اثر

کتاب صوتی شش اثر کتابی پرمخاطب از چهره‌ی سرشناس ادبیات معاصر فرانسه کریستیان بوبن است. این کتاب، شامل شش اثر از بوبن با عناوین «سلطه‌ی خلا»، «نامه‌های طلایی»، «موزارت و باران»، «آشوبی از گلبرگ‌های قرمز»، «فاصله گرفتن از دنیا» و «مدح هیچ» است که می‌توان آن را اثری ادبی درباره‌ی مرگ، زندگی، طبیعت، عشق و کودکی دانست.

درباره کتاب صوتی شش اثر

این مجموعه از کتاب‌های بوبن که همه‌ی آن‌ها خارج از چهارچوبی روایی، مجموعه‌ای از تاملات شخصی وی در خصوص مرگ و زندگی، عشق، کودکی و طبیعت است، این امکان را فراهم خواهد کرد تا مخاطب بتواند سیر تحول فکری و روحی وی را بهتر دنبال کند.

 در واقع دو اثر اول بوبن، یعنی «سلطه‌ی خلاء» و «نامه‌های طلایی» از لحاظ حال و هوای فکری از چهار کتاب آخر متمایز هستند. درواقع در دو کتاب اول این مجموعه به نظر می‌رسد بوبن دوره‌ی فکری، روحی و احساسی تیره‌ای را می‌گذراند یا در حال گذار از تجربه‌ی معنوی‌ای است که افت و خیزها و دشواری‌های خود را داراست، در صورتی که در چهار کتاب آخر، که به لحاظ تاریخ انتشار هم نسبت به دو کتاب دیگر متاخرند، بوبن به نوعی آرامش رسیده، گویی راه پرپیچ و خمی را که می‌بایست طی می‌کرده، به پایان رسانده است. به هر تقدیر، بوبن که تحصیلاتش در حوزه‌ی فلسفه است و هم مطالعات وسیعی در خصوص عرفان دارد، مکالمه با خود چه در سکوت، چه از راه نوشتن را نه تنها نشانه‌ی ضعف عقلی و روانی نمی‌داند، بلکه آن را ارج می‌نهد و مانند پلی برای رهایی از روزمرگی و گذار به فراسویی زیباتر می‌پندارد.

سبک بوبن، سبکی موجز و جملات او گاه بریده‌ بریده و بدون فعل است؛ اما مترجم سعی کرده است سبک نویسنده را حفظ کند، اگرچه ممکن است گاهی اوقات این سبک با سبک نثر فارسی نزدیک نباشد اما این شیوه‌ی نوشتاری بوبن، دست‌کم در این چند کتاب، کاملا گویای ذهنی متفکر است که عمق افکارش در ایجاز و سادگی کلماتش نهفته است.

شنیدن کتاب صوتی شش اثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم  

علاقه‌مندان به کریستین بوبن و آثار او از شنیدن این مجموعه لذت خواهند برد.

درباره‌ی کریستین بوبن

کریستین بوبن ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در فرانسه متولد شد. آثار او عموما درباره‌ی عشق و تنهایی هستند. بوبن بیش از شصت اثر دارد که همگی آن‌ها به شناخت بهتر افکار او کمک می‌کنند. اگر آن‌ها بخوانیم و مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار بدهیم، به منظری کلی از آثار او دست پیدا می‌کنیم.زبان و سبک نوشتاری او بسیار لطیف و شاعرانه است. کریستین بوبن در ایران با کتاب غیرمنتظره شناخته و مشهور شد. برخی از آثار بوبن عبارتند از: فرسودگی، ژه، دی‍وان‍ه‌ب‍ازی‌، دی‍وان‍ه‌وار،(همان اثر با ترجمه‌ای متفاوت) ابله محلّه، زن آینده و دلباختگی.

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان