دانلود کتاب صوتی آیین سخنوری با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیین سخنوری اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی آیین سخنوری

نویسنده:دیل کارنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آیین سخنوری

کتاب صوتی آیین سخنوری نوشته دیل کارنگی با ترجمه صهبا یقین منتشر شده است. امروزه کلاس‌های دیل کارنگی در سراسر جهان تشکیل می‌شود و اعتبار نظریات او را هزاران زن و مرد از گروه‌های مختلف سنی و شغل‌های گوناگون تجربه کرده‌اند. آنها می‌دانند که با استفاده از شیوه‌های او توانسته‌اند به شکل مؤثری نحوه بیان خود را اصلاح کنند و بر دیگران تاثیرات شگفتی بگذارند. کتاب آئین سخنرانی که دیل کارنگی ابتدا آن را برای تدریس در کلاس‌هایش نوشت بیش از ۵۰ باز چاپ و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است.

درباره کتاب آیین سخنوری

چرا درباره موضوعاتی که در موردشان علاقه و اطلاعات داریم برای یکی دو نفر از دوستانمان به راحتی حتی برای چند ساعت می‌توانیم صحبت کنیم ولی وقتی بخواهیم همین مطالب را برای جمع زیادی از مخاطبان بیان کنیم دستپاچه و عصبی می‌شویم و به دلیل اضطراب حتی فراموش می کنیم چه می خواهیم بگوییم؟

آیا تا به حال تصور کرده‌اید که روزی در برابر اجتماع عظیمی از مخاطبان صحبت می‌کنید و آنها با اشتیاق تمام به صحبت‌های شما گوش می‌دهند و شما نیز همچنان با شور وحرارت سخنرانی می کنید؟

آیا می‌دانستید که: صحبت کردن در برابر جمعیت، فقط برای عده خاصی از افراد مشکل نیست و این مساله‌ای عمومی است، حتی بهترین سخنرانان نیز در ابتدا دچار همین ترس وعدم تسلط بوده‌اند و توانایی صحبت کردن در برابر جمع استعدادی خدادادی نیست که فقط بعضی‌ها از آن برخوردارند؛ بلکه با علاقه و تمرین مثل هر توانایی دیگری می‌توان به مهارتی باور نکردنی در اینباره دست یافت.

کتاب حاضر را دوروتی کارنگی همسر آقای دیل کارنگی پس از مرگ ایشان براساس یادداشت ها و نظریات او بازنگری کرده است، اما عنوان کتاب همان است که او قبل از مرگش برای او برگزید و سعی کرده است که فلسفه اصلی آقای کارنگی که می گفت «سخن گفتن چیزی بیش از بیان یک سری کلمات است» پیوسته در ذهن خود نگاه دارد، آقای کارنگی اعتقاد داشت آدمی از طریق سخن گفتن، شخصیت انسانی خود را به نمایش می‌گذارد.

شنیدن کتاب آیین سخنوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال راهی برای موفقیت در سخنرانی هستند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۶۲۵۷۹
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

چه خبر این قدر گران کتاب ها رو به ملت می دهید بابا نه کاغذ هزینه می کنید نه جوهری کمی تو این اوضاع اقتصادی مردم مراعات کنید خدا رو خوش نمی اید

SE
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

صدای خوب و حس خوب

زمان

۶ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان