دانلود کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی) با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی) اثر وحید کیان

دانلود و خرید کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی)

معرفی کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی)

کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی)، ۲۱ داستان کوتاه نوشته‌ی وحید کیان است که درباره‌ی معنویت، خودشناسی، و حضور خدا در تک‌تک لحظات زندگی است. 

نسخه صوتی کتاب شهر فرشتگان (فارسی) را با صدای زیبای فرزانه فائزی و فرهاد اتقیایی می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی)

وحید کیان در کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی)، داستان‌های کوتاهی را نوشته است که هرکدام به بخشی از موضوعات مربوط به زندگی در جهان و با حضور خداوند می‌پردازد. داستان‌های زیبای کتاب شهر فرشتگان (فارسی) به ما یادآوری می‌کند که خداوند در تمام لحظات زندگی ما حضور دارد، مراقب ما است، در تمام حال به فکر ما است و به ما کمک می‌کند. داستان‌های زیبایی که از زندگی خداوند، حضور فرشتگان در بارگاه خدا و زندگی انسان‌ها بر روی زمین می‌گوید. 

کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و داستان‌های کوتاه از شنیدن کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی) لذت می‌برند. اگر دوست دارید داستان‌های جذابی درباره‌ی حضور خداوند و مفاهیم معنوی بشنوید، کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی) گزینه‌ی مناسبی است. 

بخشی از کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی)

غوغایی در آسمان برپا شده بود، فرشتگان خسته از بشر، از خداوند می‌خواستند تا لطف و رحمت خویش را از آن گناهکار دریغ فرماید. پاک‌ترین و زیباترین فرشتگان فریاد برآورد: پروردگارا، ای آفریدگار مهر، از اعمال انسان به ستوه آمده‌ایم، او نه بر خود رحم دارد و نه بر دیگران. بهر لقمه نانی به حیله هم‌نوعان خود را می‌فریبد و جان از دیگران می‌ستاند. از سپیده‌دمان تا شامگاه‌هان جزء به پا نهادن بر حق دیگران دل نمی‌بندد و پایان کار بر تو هم که از هر پاکی پاک‌تری و خود سایه‌ی رحمت بر او فرو افکنده‌ای دروغ می‌بندد، تا کی پشتیبانی‌اش می‌فرمایی و اجازه نمی‌دهی در عرض چشم برهم زدنی وجود ننگینش را از زمین پاک کنیم. بارها به او راه راست را نشان داده‌ایم، اما نگاهی نیز به آن نکرده است. چنان گستاخ شده است که حتی بر وجود تو نیز شک می‌کند. نامش را از صفحه‌ی عالم پاک فرما، زیرا که تاب تحمل او را نداریم.

و ندایی شنید «روزی در جامه‌ی بشری سر کن. آنگاه بازگرد تا درخواستت اجابت شود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۸۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان