دانلود کتاب صوتی بدون حد و مرز با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بدون حد و مرز اثر مایکل فلپس

دانلود و خرید کتاب صوتی بدون حد و مرز

معرفی کتاب صوتی بدون حد و مرز

بدون حد و مرز زندگی‌نامه خودنوشت مایکل فلپس، شناگر امریکایی صاحب بیشترین مدال طلا (۸ عدد)در یک المپیک (۲۰۰۸) است. او مجموعا شانزده مدال المپیک کسب کرده که چهارده‌تای آنها طلا و دو مدال، برنز است. هفت رکورد جهانی را شکسته است و بیش از بیست مدال در رقابت‌های جهانی به‌دست آورده‌است.

 درباره کتاب صوتی بدون حد و مرز

 مایکل فلپس این کتاب را با همکاری الن آبراهامسون، خبرنگار و نویسنده ورزشی و کارشناس برجسته المپیک نوشته است. آبراهامسون در سال ۲۰۰۲ جایزه خبری ملی را برای نوشتن خبرهای ورزشی کسب کرده و در ۲۰۰۴ لقب گزارشگر ورزشی سال باشگاه خبری لوس انجلس را دریافت کرده است. 

شنیدن کتاب بدون حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت به ویژه زندگی نامه قهرمانان ورزشی

 بخشی از کتاب صوتی بدون حد و مرز

«فریاد می‌کشیدم. شرط می‌بندم داشتم فریاد می‌کشیدم. منظورم این است که بدون خویشتن‌داری فریاد می‌کشیدم. مشت‌هایم را می‌فشردم، خم می‌شدم، فریاد می‌زدم، جیغ می‌کشیدم و تشویق می‌کردم. حس خیلی خوبی بود. خیلی خیلی خوب. نه، حسی فوق‌العاده بود. شاید بهتر از فوق‌العاده. نقطه‌ی عطف بود. بهتر از این نمی‌شد. همه‌ی احساساتم را تخلیه کردم: شادی، آرامش، هیجان، عشق و غرور، خصوصاً غرور به دلیل آمریکایی بودن. در بازی‌های المپیک بودیم. سال‌ها تمرین، تلاش، آرزو و کار منظم، همگی در دقیقه‌ها جمع شدند، پاره‌ای اوقات فقط در ثانیه‌ها. و به نظر می‌رسید همان طور که تاریخ ثبت می‌شد، زمان از حرکت ایستاده بود. چیزی خوشایندتر از پیروزی نیست. و ما پیروز شدیم. رکورد جهانی را شکستیم. در حقیقت، رکورد قبلی را شکستیم. پرچم ایالات متحده‌ی آمریکا بالا رفت. آمریکایی‌ها. ایالات متحده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۳۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۳۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان