دانلود کتاب صوتی چک ‌لیست با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چک ‌لیست اثر آتول گاواند

دانلود و خرید کتاب صوتی چک ‌لیست

معرفی کتاب صوتی چک ‌لیست

کتاب صوتی چک ‌لیست نوشتهٔ آتول گاواند (جراح عمومی در بوستون، نویسندهٔ نشریهٔ نیویورکر و استادیار دانشکدهٔ پزشکی و دانشکدهٔ بهداشت عمومی هاروارد) و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی خلاصهٔ کتاب اصلی است.

درباره کتاب صوتی چک ‌لیست

کتاب صوتی چک ‌لیست به این پرسش پاسخ داده است که چگونه استفاده از چک‌لیست می‌تواند تحولی عظیم در زمینهٔ شخصی و حرفه‌ای شما پدید آورد؟

وقتی برای خرید وارد یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌شویم، آنقدر با تنوع محصولات و برندهای تجاری مختلف مواجه می‌شویم که گاهی تصمیم‌گیری برای خرید یک دستمال کاغذیِ ساده به کاری دشوار تبدیل می‌شود! ممکن است در میان آن‌همه تنوع و گستردگی محصولات، اقلامی را بخریم که اصلاً به آن نیازی نداریم و گاه حتی خرید چیزی را که به خاطر آن وارد فروشگاه شده‌ایم، به‌کلی فراموش می‌کنیم، اما اگر ابتدا لیست چیزهایی را که نیاز داریم، بنویسیم و به‌همراه داشته باشیم، در برابر محصولات رنگارنگ و جذاب کمتر وسوسه شده و مستقیم به‌سراغ همان چیزهایی خواهیم رفت که به آن‌ها نیاز داریم؛ در واقع تهیهٔ چک‌لیست برای کاری مثل خرید، یکی از ضروریات بوده و درعین‌حال برایمان مقرون‌به‌‌صرفه‌تر نیز هست.

چک‌لیست‌ها کاربردهای بسیار بیشتر و مهم‌تری هم برای ‌ما دارند؛ اگرچه ما چک‌لیست را چیزی سطحی و ساده در نظر می‌گیریم، اما از این واقعیت غافل هستیم که تهیهٔ یک چک‌لیست ساده در اموری مانند پزشکی، صنعت هواپیمایی، بازارهای مالی و حتی بحران‌های طبیعی نیز بسیار کارگشا خواهد بود. دنیای امروز با چنان سرعتی رو به پیشرفت است که ناگزیر با تمام‌ تخصصی که داریم، در بسیاری از کارها سهل‌انگارانه رفتار می‌کنیم.

این خلاصه‌‌کتاب دیدگاه جدیدی درمورد استفاده از چک‌لیست به شما ارائه می‌دهد که با کمک آن می‌توانید اشتباهات انسانی را به حداقل رسانده و در حرفهٔ خود کارآمدتر عمل کنید. با شنیدن این کتاب صوتی، به چک‌لیست صرفاً برای خرید روزانه و یادآوری انجام وظایف کاری‌تان نگاه نخواهید کرد.

شنیدن کتاب صوتی چک ‌لیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مهارت‌های زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان