دانلود کتاب صوتی ای کاش زنده می‌ماندم با صدای سحر رزاق‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ای کاش زنده می‌ماندم اثر تی‌یری  کوهن

دانلود و خرید کتاب صوتی ای کاش زنده می‌ماندم

معرفی کتاب صوتی ای کاش زنده می‌ماندم

کتاب صوتی ای کاش زنده می‌ماندم نوشته تی‌یری کوهن، نویسنده فرانسوی است و برنده جایزه ژان اورمسون ۲۰۰۷ است. این کتاب را سعیده بوغیری به فارسی ترجمه کرده است و با صدای سحر رزاق‌زاده منتشر شده است.

کتاب داستان پسر جوانی است که برای از دست دادن عشقش خودکشی می‌کند، به هوش می‌آید و می‌بیند سال‌ها از زندگی‌اش گذشته است و اوضاع تغییر کرده است.

این کتاب روایت عجیبی از انتخاب و زندگی است که خواننده را همراه با هیجان بسیار برای دانستن با خودش همراه می‌کند. لذت دانستن انتهای داستان خواننده را رها نمی‌کند.

شنیدن کتاب ای کاش زنده می‌ماندم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ای کاش زنده می‌ماندم 

بسته‌های دارو، الکل، چمن ...

دراز می‌کشم. می‌دانم چکار کنم. تنها به روش آن فکر می‌کردم، به حالت‌های آن، اما حالا تنها به خودم فکر می‌کنم. این‌جا، در این سالن، به این بطری، به بسته‌های دارو فکر می‌کنم. تنها من، درپوش، تیوپ...

دهانم را باز می‌کنم. بسته‌ها را روی زبانم می‌گذارم، بطری را به سمت لب‌هایم می‌برم و محتویات آن را می‌بلعم... به شیوه‌ی کار فکر می‌کنم و نه هیچ چیز دیگری... نه بابا، نه مامان، به خصوص به مامان نه... به خردشدنم فکر می‌کنم. این‌جا کاملاً تنها هستم؛ من با خرد شدن‌هایم... می‌دانم چه می‌کنم. مامان و بابا بعدها موضوع را خواهند فهمید؛ البته شاید... اما ابدا برایم اهمیتی ندارد!

نه... نباید به آن فکر کرد... نباید به هیچ‌کس فکر کرد... امروز این‌جا منم که تصمیم می‌گیرم!... دیگر این زندگی را نمی‌خواهم... این زندگی یک شکنجه است، یک ناسزا... بله امروز این منم که تصمیم می‌گیرم... و حالا تصمیم می‌گیرم که این زندگی سراسر نکبت را برای همیشه ترک کنم...

من ارباب این موفقیت هستم!

اگر جرأت کافی نداشته باشم، بلند می‌شوم، همه چیز را متوقف می‌کنم و دوباره به او فکر می‌کنم؛ به او که معنای زندگی‌ام است و مرا از خود رانده. به دیگران فکر نمی‌کنم، به کسانی که دوستم دارند فکر نمی‌کنم، تنها به او فکر می‌کنم که دوستم ندارد، به او که نمی‌خواهد دوستم داشته باشد، به او که حتی نمی‌خواهد تلاش کند دوستم داشته باشد. به پوست لطیفش، به چشمان سبزش، به تبسمش، به تبسمش!... حکم نوازشی را دارد که زیبایی‌اش، آن را به طرف مقابل هدیه می‌کند.

اما حالا به درد تبدیل شده... نه، همه چیز او مرا سرگردان کرده و به این پرتگاه کشانده، پرتگاه مرگ در برابر خلاء زندگی‌ام.

نظرات کاربران

~
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

داستانی بسیاری جذابی بود و خوانش کتاب عالی بود👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

pegah
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

به نظرم بهترین کتابی بود که خوندم به همه پیشنهاد میکنم

aki1516
۱۴۰۲/۱۱/۱۱

خوانش کتاب افتضاح بود و کتاب قسمتدبندی نشده بود حیف پولی که برای خریدش دادم

*…*
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

عالییی

aysan
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

داستان عجیب بود ولی بد نبود اما خوانش کتاب با احترام اصلا خوب نبود مخصوصا با این همه گوینده درجه یکی که خوانش کتابهای دیگر را انجام میدهند.

کاربر ۱۵۷۸۷۹۲
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

خوانش کتاب افتضاح و پر غلط. انگار خانم گوینده با موبایل صدای خودشو ضبط کرده چون حتی صدای جابه جا شدن روی صندلی یا موتوری که از کوچه رد میشه هم تو پس زمینه هست. بسیار ضبط غیر حرفه ای

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان