دانلود کتاب صوتی آسان‌ترین روش ترک سیگار با صدای گشتاسب امجد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آسان‌ترین روش ترک سیگار اثر آل‍ن‌ ک‍ار

دانلود و خرید کتاب صوتی آسان‌ترین روش ترک سیگار

نویسنده:آل‍ن‌ ک‍ار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آسان‌ترین روش ترک سیگار

کتاب صوتی آسان‌ترین روش ترک سیگار اثر آلن کار و ترجمه دکتر نوذر نیازی است که با صدای گشتاسب امجد می‌شنوید.

کتاب حاضر به بیش از ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و در زمره‌ی پر فروش‌ترین کتاب‌های جهان قرارگرفته‌است. مترجم کتاب می‌گوید:

«شهرت و موفقیت جهانی کتاب حاضر به خاطر نوع برخورد نویسنده و دیدگاه وی نسبت به مسأله دخانیات و نیز ارائه راهکارهای عملی در ترک سیگار می‌باشد. آنچه که مانع فرد سیگاری در ترک سیگار می‌شود، ترس است. ترس از این که وی بدون سیگار قادر نخواهد بود از عهده‌ی فشارهای روانی برآید، ازمناسبات اجتماعی و خوردن غذا لذت ببرد، تمرکز کند و ... آنچه که افراد سیگاری برای ترک کردن به آن نیازمندند، رها شدن ازیک سری احساسات نادرست و تصورات غلط در مورد مصرف سیگار است».

شنیدن کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

سیگاری‌هایی که می‌خواهند ترک کنند، افراد علاقه‌مند به بحث ترک به طور کلی، کسانی که می‌خواهند بدانند چرا اراده به تنهایی برای ترک کافی نیست.

درباره آلن کار

آلن کار در حرفه‌ی حسابرسی فرد بسیار موفقی بوده، اما اعتیاد به کشیدن صد نخ سیگار در روز، وی را از ادامه‌ی زندگی مأیوس ساخت. پس از بارها تلاش برای ترک سیگار و عدم موفقیت، بالاخره در سال ۱۹۹۳ موفق به کشف روشی شد که دنیا انتظارش را می‌کشید، یعنی آسان‌ترین روش ترک سیگار. او اکنون صاحب شبکه‌ی گسترده‌ای از کلینیک‌های ترک سیگار در اکثر نقاط جهان است..

بخش‌هایی از کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار

هر بار که یک فرد سیگاری برچسب هشدار دهنده ی سلامت و یا خطر ابتلاء به سرطان را روی پاکتهای سیگار می خواند، هر زمان که به دلیل سیگار کشیدن دچار گرفتگی عروق می شود یا دردی در قفسه ی سینه اش احساس می کند و یا هر وقت که خود را در میان جماعتی تنها فرد سیگاری می بیند نسبت به خود احساس تنفر می کند. آیا زندگی در سیاه چالهای تاریک ذهن همراه با وحشت و هراس ارزش زیستن دارد؟ در این بین چه چیزی نصیب فرد سیگاری می شود؟ مسلماً هیچ چیز! احساس شادی؟ لذت؟ آرامش خیال؟ تقویت روحی؟ همه ی اینها توهماتی بیش نیست. ترک سیگار مانند درآوردن کفشهای تنگ از پاست که با درآوردن آنها آدم واقعاً احساس راحتی می کند. همان طور که گفتم مشکل اصلی، پاسخ دادن به این سوال است که چرا افراد سیگاری فکر می کنند ترک سیگار سخت است و اصولاً به چه دلیل سیگار می کشند؟

احتمالاً بگویید: «کاملاً درست است. من همه ی اینها را می دانم، اما وقتی به سیگار معتاد شدید دیگر ترک کردن آن مشکل است.» اما سؤال من این است که اصلأ چرا ترک سیگار مشکل است و چرا باید سیگار بکشیم؟ اینها سؤالاتی هستند که افرادسیگاری در تمام عمرشان به دنبال جواب آنها می گردند.

بعضی ها می گویند که این مسأله به خاطر وجود ترس از عوارض شدید ناشی از ترک سیگار است. اما در حقیقت، عوارض ناشی از ترک نیکوتین آنقدر نامحسوس می باشند که بسیاری از افراد سیگاری حتی بدون آنکه بدانند به مواد مخدر معتاد هستند زندگی کردند و در نهایت درگذشتند (به فصل ششم مراجعه کنید).

بعضی ها اظهارمی دارند که سیگار کشیدن بسیار لذت بخش است. اما تجربه ی من می گوید که نه تنها اینطور نیست بلکه چیز بسیار کثیف و تهوع آوری است. اگر از هر فرد سیگاری که فکر می کند فقط به خاطر لذت بردن سیگار می کشد، بپرسید: اگر آن سیگاری که همیشه مصرف می کنید موجود نباشد و به جای آن نوع دیگری که طعم بسیار بدی هم دارد، موجود باشد، آیا از کشیدن آن امتناع می کنید؟ جواب منفی خواهد بود. افراد سیگاری ترجیح می دهند که حتی یک طناب کهنه را به جای سیگار دود کنند اما حاضر نیستند از سیگار کشیدن دست بکشند. پس در اینجا لذت بردن هیچ معنایی ندارد. من از خوردن ماهی خیلی لذت می برم اما این لذت بردن باعث نشده که ده یا بیست ماهی را به دور گردنم آویزان کنم. در زندگی خیلی چیزها وجود دارد که از انجامشان لذت می بریم اما انجام ندادنشان باعث نمی شود که ما احساس محرومیت کنیم.

نظرات کاربران

دختر قوی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

سلام به همه دوستان عزیزی که برای ترک سیگار سراغ این کتاب اومدن اگه واقعا خسته شدی و میخوای ترک کنی این کتاب صوتی برات معجزه میکنه اینو داری از زبون دختری میشنوی که بعد ۷ سال روزی یک پاکت

- بیشتر
ایمان شوشتری رضوانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

عالی

زمان

۸ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۴۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۴۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان