دانلود کتاب صوتی پرنسس دایانا با صدای مرات بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرنسس دایانا اثر مرات بهنام

دانلود و خرید کتاب صوتی پرنسس دایانا

گوینده:مرات بهنام
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پرنسس دایانا

این کتاب صوتی اثر چری گیل کریست، خلاصه سرگذشت پرنسس دایانا، شاهدخت ولز (دایانا فرانسس اسپنسر زاده ۱ ژوئیه ۱۹۶۱ – درگذشته ۳۱ اوت ۱۹۹۷) همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، است که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، بود.

 دایانا برای فعالیت‌هایش در زمینه جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. ازدواج او با شاهزاده ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیله بیش از ۷۵۰ میلیون نفر تماشا شد. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمره این ازدواج دو پسر بود، شاهزادگان ویلیام و هری، کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و ششم هستند.

دایانا در یکی از خانواده‌های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی متولد شد. وی با اعلام نامزدی اش به چهره‌ای جهانی مبدل شد. او برای کارهای خیرخواهانه به رسمیت شناخته شده بود و از سال ۱۹۸۹ تا زمان مرگش، رئیس بیمارستان تخصصی اُرموند بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهره برجسته مطبوعات باقی‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

 با شنیدن این خلاصه کتاب با زندگی پرنسس دایانا و فرضیاتی که درباره مرگ رازآلود او وجود دارد آشنا شوید.

 شنیدن کتاب پرنسس دایانا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به سرگذشت‌نامه‌ها و دوست‌داران تاریخ جهان.


نظرات کاربران

سلام این رو بخونید.خیلی خشگله
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

عالی

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان