دانلود کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار

انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۱از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار

کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار نوشته برایان تریسی است که با صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است و به شما اصولی را یاد می‌دهد که اگر دقیقا براساس آن رفتار کنید اولین میلیون دلار خود را به‌دست خواهید آورد.

درباره کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار

برایان تریسی پس از سال‌ها مطالعه، تحقیق و مصاحبه با تعداد زیادی از میلیونرها، قوانین مشترکِ حاکم بر رفتار تمامی آن‌ها را جداسازی و جمع‌بندی کرده و در قالب این کتاب صوتی در اختیار شما قرار داده است.

شما در این کتاب، مانند شرایط آغازینِ ۷۵ درصد از میلیونرها، از نقطه‌ی یک کارکن ساده یا کارمند شروع و به سمت کار کردن برای خود و (کارآفرینی) حرکت کرده و تا فرا گرفتن فوت‌و‌ فن سرمایه‌گذاری پیش خواهید رفت! الزامات تمامی این مراحل به طرزی ساده، دقیق و فوق‌العاده کاربردی بیان شده است. مزیّت این کتاب برایان تریسی در این نکته نهفته است که در آن برایان تریسی علاوه بر تجربیات صدها میلیونر دیگر، مستقیماً روش ثروتمند شدن خود را نیز به میلیون‌ها نفر از مخاطبانش در سراسر جهان آموزش می‌دهد.

این قوانینِ فوق‌العاده کاربردی، محدود به کشور یا منطقه‌ای خاص نبوده و امروزه در تمام جهان از این اصول، به راحتی استفاده و نتیجه‌هایی درخشان گرفته می‌شود.

فراموش نکنید که در مطلبی با امضای برایان تریسیکه در سایت او نیز قابل مشاهده است، او تضمین ۱۰۰ درصدِ موفقیت شما در صورت اجرای این آموزش را داده است.

شنیدن کتاب کسب اولین یک میلیون دلار را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند واقعا ثروتمند شوند و پشتکار خوبی برای ثروت و قدرت دارند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

hasti
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

گوینده اقای مهبد قناعت پیشه عالیه صدای پر از امید رسا پر انرژی بهترین گزینه برای کتاب های موفقیت من فقط کتاب هایی که ایشون صداشون هست میخرم و هزار بار گوش میدم

Aaa Aaa
۱۴۰۱/۰۶/۲۳

سلام.کتاب راهکار هایی ارائه میده که میتونه مفید باشه.امید افرینی بهترین تاثیر این کتاب است موقع گوش دادن حس خوبی پیدا میکنید گوینده بسیار عالی اجرا کرده.توصیه میکنم

کاربر 4884768
۱۴۰۱/۰۵/۱۵

عالی

m.j.sh
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

گوینده عالی 💝💝💝

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان